We hebben een aantal aanbieders voor Ojén voor je op een rij gezet:

Reviews over Ojén

een aanrader!

denies, belgië
    21-12-2017

Ojén is een -nog- rustig en gezellig, andalusisch wit dorpje. Het is er 's avonds heel levendig rond het kerkplein, daar zijn heel wat bars en eethuisjes. Het dorp ligt prachtig op een helling, ongeveer 10 km ten noorden van Marbella en de kust. Men kan er goed wandelen, in het dorp is er een bewegwijzerd wandelpad en in de deelgemeente Juanar (ongeveer 10 km) kan er mooi gewandeld worden op beboste hellingen met mooie uitzichten. Aanbod in 'uitgaansleven en cultuur' is er heel weinig.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Geweldig, authenthiek Spaans dorp

Fam. Huibers
    23-1-2017

Een prachtig wit berg dorp in Zuid Spanje, aan de voet van Marbella. Smalle witte straatjes, een dorpsplein met kerk en fontein, een plek waar kinderen heerlijk kunnen spelen en opgaan in de lokale bevolking terwijl de ouders op een terras kunnen zitten genieten van de heerlijke Spaanse wijn en tapas. Ojen biedt rust in het groen, is echt Spaans en 10 minuutjes van Marbella.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Heel leuk Spaans dorpje

Fam. Piket
    25-8-2013

In Ojen is het erg leuk om te verblijven omdat je vakantie viert tussen de Spanjaarden. Het is er rustig en erg vertrouwd en veilig voor kinderen. Wil je de drukte opzoeken dan ben je binnen 10/15 minuten in Marbella.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Mooi rustig dorpje

Marian Wezenbeek
    6-5-2012

Ojen is een mooi 'wit dorpje' dat gelukkig niet overspoeld wordt door toeristen. Het dorpsplein is leuk om het dorpsleven langs te zien komen. Als je uitgaansleven zoekt moet je wel naar Marbella ( op een kwartier rijden). Daar zijn ook mooie stranden. Dichtbij Ojen ligt een mooi wandelgebied: Refugio de Januar.

Gereisd Met partner in april 2012

Romantisch Spaans Ojén

Erik & Fleur
    24-8-2009

Wat een heerlijk dorp is Ojén. Wij zijn gelijk verliefd geworden op Ojén door de vriendelijke mensen, de goede ligging t.o.v. Marbella en de leuke terrasjes. Vooral 's avonds rukt de hele plaatselijke bevolking uit om het dorpsplein te vullen. Oude dametjes en heertjes die een biertje drinken met een tapasje erbij, kinderen die tot 's avonds laat spelen en een mooi kerkje....Je voelt je dan ook echt geen toerist en die zijn er gelukkig ook niet zoveel.

Vanaf Ojén ben je via een kronkelweg binnen 15 automin. in de drukte van Marbella. Dan is het heerlijk om de rust weer op te zoeken in Ojén. Pousada del Angel is een goede stek om te overnachten, zeer romantische entourage.

Erg op ons gemak gevoeld tussen de Spanjaarden!

Gereisd Met partner in augustus 2009
Ojén scoort een 7,5 uit 10, op basis van 21 reviews