Hotel Villa Flamenca

28 reviews over Hotel Villa Flamenca in het Nederlands

Mooi gerenoveerd hotel.

Marcel
7-6-2016

Wij hebben een prima vakantie gehad in dit mooie hotel , we zaten in een kamer die compleet gerenoveerd was.

Gereisd Met partner in juni 2016

Indien mooiere kamer zou ik er nog naartoe gaan

Van Kerckhove Ingrid
2-4-2013

Prima hotel maar wij hadden een oude en vuile kamer, het terras van onze was al helemaal niets !

Gereisd Met partner in maart 2013

Prima Hotel

reebus
27-8-2012

Prima hotel voor iemand die niet voor de luxe gaat maar het hotel als basis beschouwd om te slapen, lekker te douchen en goed te ontbijten. Vriendelijk personeel kamers zijn goed schoon en binnen 6 minuten loop je niet maar ren je naar het prachtige Burinnia strand de weg er naar toe is namelijk behoorlijk steil.

Gereisd Met partner in Wed Aug 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

oud en lawaaiig

Doetie
13-4-2012

Oud en gedateerd hotel. Kleine kamers die niet superschoon waren. Oude zooi in de badkamers. Tijdens pasen veel lawaaiige Engelsen en veel geloop en geschreeuw op de gang. Is heel erg gehorig gebouw. Personeel is vriendelijk, maar dat is enige pluspunt. Ligging in woonwijk is niet aansprekend, weg naar strand is steil. Buffet was zeker niet spectaculair. Onze conclusie: Gaan niet meer terug. Nerja zelf is een leuke, niet te toeristische plaats, die een bezoek waard is.

Gereisd Met vrienden in april 2012

Voor herhaling vatbaar!

Erik
9-10-2011

Hotel oogt wat oud en niet 100% up to date echter is niet storend. Alles schoon en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam ondanks einde van seizoen (september). Wij hadden HP helaas geen All-in. Eten is er super goed. Ontbijt zoals in heel Europa standaard, maar niet slecht! Kamers zijn aan de kleine kant evenals balkon. Aan de straatzijde gehorig door redelijk drukke straat. Is dit een probleem vraag kamer zwembadzijde. Entertainment: voor de wat oudere engelse bezoeker, waar er veel van zijn. Overige gasten veelal op leeftijd en niet vanhet lastige drukke vakantietype. Goed hotel om op adem en tot rust te komen! Stranden dichtbij, echter moet men wel een steile helling af. Ben je slecht ter been dan kan dit nadelig zijn. (of richting centrum nerja lopen en aldaar naar strand) Nerja is een zeer gezellige en nette pllaats. Veel eetgelegenheidjes en leuke barretjes! Geen partygebied maar wel relaxed uitgaan!! Mooie omgeving, mey veel mooie huizen en tuinen.

Gereisd Met partner in september 2010

Prima hotel voor een weekje weg

ReiniervdL
4-8-2011

Goed betaalbaar, leuk hotel. Ligging tov strand is ook prima. Tip: Lekker eten aan het strand bijv. Paella bij Ayo of een dorade van een houtskoolvuurtje bij een van de andere restaurantjes. Ontbijten met Churros bij Las Quatro Esquinas (C./ Pintada 55)

Gereisd Met partner in maart 2007

gedateerde kamers, niet schoon!

wolter
4-11-2009

Dit hotel ligt mooi t.o.v.strand, maar is erg gedateerd. De kamers zijn klein, maar vooral de badkamer had vele manco's. De voegen waren zwart en de kranen verroest. Verder werd er buiten het verschonen van de handdoeken helemaal niet goed gepoetst. De vloer was van begin af aan vuil. Vlekken en zand. In de eetzaal hingen gordijnen met etensresten. Het eten was saai. Voor buitenstaanders kostte het 13.50 euro. Voor 15 euro zijn wij gaan eten in hotel Marinas de Nerja. Wat een verschil!!! al met al geen aanrader.

Gereisd Met partner in oktober 2009

Voor herhaling vatbaar

Kaatje
11-10-2009

Net terug van een heerlijke vakantie! Hotel Villa Flamenga was leuk, authentiek, gezellig, maar wel enigszins gedateerd. Vriendelijk personeel, goede service en prima verzorging van de (niet al te ruime) kamers. Kortom: wij hebben het erg naar ons zin gehad en deze vakantie was zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in oktober 2009

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Jorn Van Gaever
25-8-2009

Wij (19 een 22) hebben een mooie tijd gehad bij Villa Flamenca. Goede ligging, goede kamers, goed eten en vooral vriendelijk personeel. Enige nadelen zijn; weinig parkeerplekken en het (engelse) ontbijt gaat na een week wat vervelen. Het strand ligt op ong. 750 meter maar is een flinke wandeling omdat het steil bergop en -af is. Maar dat is goed om het lekkere eten van het hotel of de vele goede restaurantjes in de buurt eraf te lopen.

Villa Flamenca is zeker een aarader, en biedt een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met partner in augustus 2009

(Zeer) goede prijs/kwaliteit verhouding

24-8-2009

Afgelopen zomer 10 dagen in villa Flamenca onze (koppel van ong. 20) vakantie doorgebracht. Wij zijn zeer te spreken over dit hotel. Vriendelijk personeel, goed eten en mooie ligging. Enige nadelen waren de weinige parkeerplaatsen bij het hotel en het (engelse) ontbijt word na een week wat saai. Luxe problemen dus!

Villa Flamenca is zeker een aanrader. Goed en toch goedkoop :).

Gereisd Met partner in augustus 2009

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Flamenca in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Flamenca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.