Hotel Villa Flamenca

Meer hotelinfo

15 reviews over Hotel Villa Flamenca

• 8Marcel07-06-2016

Mooi gerenoveerd hotel.

Wij hebben een prima vakantie gehad in dit mooie hotel , we zaten in een kamer die compleet gerenoveerd was.

• 7Kaatje11-10-2009

Voor herhaling vatbaar

Net terug van een heerlijke vakantie! Hotel Villa Flamenga was leuk, authentiek, gezellig, maar wel enigszins gedateerd. Vriendelijk personeel, goede service en prima verzorging van de (niet al te ruime) kamers. Kortom: wij hebben het erg naar ons zin gehad en deze vakantie was zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Jorn24-08-2009

(Zeer) goede prijs/kwaliteit verhouding

Afgelopen zomer 10 dagen in villa Flamenca onze (koppel van ong. 20) vakantie doorgebracht. Wij zijn zeer te spreken over dit hotel. Vriendelijk personeel, goed eten en mooie ligging. Enige nadelen waren de weinige parkeerplaatsen bij het hotel en het (engelse) ontbijt word na een week wat saai. Luxe problemen dus!

Villa Flamenca is zeker een aanrader. Goed en toch goedkoop :).

Jorn

• 8Eddie Bogaert20-12-2008

Prima hotel

Wij waren in dit hotel van 20 tot 29 november. De beoordeling is gemaakt op basis van prijs : kwaliteit, zoals dat eigenlijk altijd hoort te zijn. Geredeneerd vanuit dat standpunt is Villa Flamenca een prima hotel. Het eten is uitstekend en gevarieerd, zowel het ontbijt als het diner. Het personeel is erg vriendelijk. Er verblijven inderdaad veel Engelse ouderen, maar ook die zijn aardig, als je tenminste zelf contact durft te maken..... De kamers zijn klein, maar schoon. Kortom, wil je voor een redelijke prijs een hotel in Nerja, dan kunnen wij hotel Villa Flamenca aanraden. En omdat wij bijna nooit meedoen aan avondprogramma's kunnen we dat ook niet beoordelen, maar de enige avond die we bezochten (Flamengodansen) was zeker de moeite waard.

• 7Marc van Swaemen01-06-2008

Net terug (23-30 mei)Leuk authentiek hotel! Balie-personeel vriendelijk en spreken redelijk engels. Nadelen: Alles is te veel afgestemd op een engels publiek, met name het avond-entertainment! Echt, zorg dat je tussen 20 en 23:30u weg bent daar!! Oja, als je conditie niet op pijl is heb je het behoorlijk zwaar als je van het strand te voet terug moet! Een flinke steile klim!!

• 8egbert19-02-2008

Wij waren hier in febr.2008. Dit was onze tweede keer in dit hotel. Een gezellig hotel met vriendelijk personeel. Gezellige eetzaal / bar / tuin met zwembad. Avondbuffet en ontbijt was prima (niet culinair). Kamers gedateerd en ietwat sleets. Het hotel ligt gunstig t.o.v. centrum en strand. Op 5 autominuten van Natuurpark Sierra Tejeda (prima wandelgebied)

• 8Hannie10-01-2008

Heerlijk gehad in Nerja. Leuk hotel. Erg Gezellig aangekleed. Ook de service is prima. Schoon en elke dag nieuwe handdoeken.Ligt goed t.o.v.het hele leuke centrum. Naar het strand inderdaad erg steil. De gasten zijn inderdaad bijna allemaal van engelse afkoms. Maakt niet uit. Eten afwisselend. Voor mij als vegetarier ook voldoende. Bovendien kon ik, als ik wilde, elke dag een vegetarisch menu bestellen.

• 8sylvia van der klauw05-01-2008

95% 0udere engelsen. gemoedelijk maar toch professioneel hotel, aardig personeel, elke avond animatie. hotel ligt goed centraal in nerja. Wij waren 1 week tijden oud/nieuw, man vrouw en 1 kind van 5 jr. ontbijt was redelijk, we hebben 1x avondgegeten op 31/12 en vonden dit smakeloos op zijn engels qua eten!! verder buiten de deur 's avonds gegeten

Familie

• 8M.I.L. de Kooker-Ringelink24-10-2007

Goed middenklasse hotel. Prijs/kwaliteit prima. Eten goed, gevarieerd voor elk wat wils.

• 7lea22-06-2007

We zijn net terug van vakantie in Villa Flamenca. 95% van de gasten was engels. Service, zwembad prima. Het eten was zeer uitgebreid, genoeg keuze en ook voor mij, als zeer slechte eter,was er altijd iets te vinden. Heerlijke soepen! De kamer was heel klein, koffers konden we niet kwijt. Zeer klein balkon.Animatie elke avond van 9.00 - 24.00 uur; erg hard. Als je het een keer hebt gehoord, is het wel genoeg. Omgeving geweldig. Wel auto nodig. Ik denk wel terug te keren naar Nerja maar niet meer naar Villa Flamenca. Nico en Lea

Anders

2 tips over Hotel Villa Flamenca

• reebus, 27-08-2012

Aan de overkant van het hotel is een klein winkeltje waar ze werkelijk van alles verkopen en ook aan de boulevard beneden aan de steile weg zijn leuke winkels verder is de mexicaan in het centrum zelf een aanrader wat hebben we dar heerlijk zittten eten een grote spies aan een standaard van maar liefts ong 1 meter lang en voor een lekker drankje is Candela een aanrader super vriendelijk personeel. En heerlijke tapa's.

• Erik, 09-10-2011

Bezoek de diverse stranden van Nerja en zie welke het best bij je past. De een wat kleiner de ander wat drukker maar zo goed als allemaal voorzien van alle gemakken en schoon!! Huur een auto dan kom je verder en zie je meer ondanks dat Nerja veel te bieden heeft.

0 vragen over Hotel Villa Flamenca

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand500 m
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
    • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen