Hotel Perla Marina

Kleine hotelsWeer vandaag31°22°
Hotel Perla Marina
7,6

75 reviews over Hotel Perla Marina in het Nederlands

Wij hadden er een fantastische vakantie!

De Cooman Marleen
11-8-2018

Hotel Perla Marina is ons heel goed bevallen, de kamers met zicht op zee zijn ruim en comfortabel , het terras biedt een heel mooi zicht op zee! Het ontbijt is eenvoudig en goed. Het zwembad is wel wat klein voor de vele gasten. Vanaf 10 u kan je er terecht. Je kan zetels huren op het strand aan 4 € per stuk. De ligging is mooi en Nerja is gemakkelijk bereikbaar te voet. Er zijn voldoende winkels, bars en restaurants in de omgeving. Er zijn vooral Engelse toeristen.

Nooit meer en geen aanbeveling

Alexander
14-6-2018

Omdat ik met een rollator loop en een scootmobiel ter plaatse heb gehuurd ben ik iets minder afhankelijk van de vele niveau verschillen in het hotel.

Voor mensen met een loop probleem is dit hotel zowel binnen als buiten absoluut geen aanrader .

Bij een verzorging van halfpension was het eten meestal onsmakelijk en koud .

Het personeel was erg vriendelijk .

Nerja is een leuk stadje vooral langs de kust wandelen / met een onmisbare scootmobiel .

Tijdens ons verblijf heeft het erg hard gewaaid met gem.temperaturen van rond de 20 graden.

Daarom produceerde de wind veel lawaai op de zee.

Aanrader!

Anne
7-4-2018

Keurig personeel, zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt voldoende, veel zoetigheid, kaas, vleeswaren, pancakes, vrij hard brood. Cupjes gelei-jam. Meloen, ananas, vers fruit: appels peren bananen, sinaasappels. Yoghurt, muesli. Gebakken en gekookte eieren, worstjes, bonen in tomatensaus en nog veel meer.

Kamers netjes. Harde matrassen (bij vraag om oplossing werd er dezelfde dag een lekker zachte topper op gelegd). Elke dag schone handdoeken. Balkon ruim. In maart/april 2018 veel wind gehad, daardoor ook harde zeegeluiden, die in de nacht kunnen storen als je dat soort geluiden niet gewend bent. Is even wennen. Balkon-schuifdeur op kier zetten in de nacht is dus door de geluiden niet prettig.

Keurig terras, daar kun je heerlijk zitten lezen en de obers (netjes gekleed en vriendelijk) zijn totaal niet opdringerig.

voor herhaling vatbaar

Hans45
23-3-2018

Mooi schoon hotel

24 uur receptie

Schone ruime kamer en badkamer

Koelkastje Tv Fohn en voldoende zeepjes shampoo enz

Zeer uitgebreid ontbijt

Vriendelijk personeel

Gratis Wifi

Gunstige prijs consumpties

Net geen 4 sterren maar ruim voldoende voor 3

Kortom aanrader voor rust en service

Fantastich

Bernadine
24-2-2018

Het is een geweldige accommodatie. Geen negatieve dingen.

Regina
14-11-2017

Niet echt geschikt voor gezinnen met kleine kinderen en mensen die gebruik moeten maken van een rolstoel of slecht kunnen lopen.

Wij hebben gebruik gemaakt van een driekamer appartement. Ruim, schoon, compleet met twee kleine badkamers met toiletten. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de maaltijden, want er zijn genoeg leuke restaurants en supermarkten op loopafstand. wij gaan weer in mei 2018!

Goed hotel

Piet Schoone
3-10-2017

Inrichting is gedateerd maar nergens beschadigingen of slijtage. Alles is prima onderhouden. Vriendelijk personeel, Dagelijkse schoonmaak.2 (te) kleine zwembaden. Heerlijk ontbijt.

Perla Marina heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding. Minpunt: er is een groot deel van het strand bij het hotel "door de zee ingepikt".

Verderop is meer ruimte. Geen goudzand. En in het eerste gedeelte van de zee zijn kiezels, verderop zand.

Geen vier-sterren hotel !

Hans van Mokum
30-9-2017

Gedateerd drie-sterren hotel dachten wij maar was ons verblijf er van 12 dagen erg leuk. Hotel was okay, kamers (met zeezicht dan) prima, personeel erg behulpzaam en klantvriendelijk. De "ligbedman", die a 4,00 euro ligbedden met een blauw matrasje (die nodig de wasmachine in moeten !!) erop verhuurde, was niet te benijden want door een natuurlijke oorzaak was het grootste deel van het zandstrand waar hij zijn euro's tijdens het seizoen moest verdienen weggeslagen zodat het dringen was voor de hotelgasten om op het overgebleven "stand" in de zon te kunnen liggen. Het zwembad was, voor het aantal hotelgasten, wat aan de kleine kant helaas.

Prima bestemming, alles op loopafstand

Dick P.
5-8-2017

Zeer leuk stadje, deel van het strand wel kiezels/stenen. Vanuit het hotel zo naar het strand, 2 bedjes met parasol €8,= Het stadje op loopafstand, wel druk en wat toeristisch, maar toch ook authentiek. Veel lekkere restaurants. Het hotel is in orde, iets gedateerd, maar wel goed schoon, Prima ontbijtbuffet.

Net en schoon toeristenhotel

Truus
6-7-2017

Hotel was netjes en schoon. Centrale toiletgroepen waren superschoon. Kamers, badkamer en bedden prima en ook schoon. Personeel op terras enigszins gereserveerd, doch in de eetzaal zeer vriendelijk. Ontbijt en avondeten eenvoudig, doch prima.

Niet extreem uitgebreid, doch je kunt je niet meer dan verzadigd eten. Eetzaal was niet echt gezellig; beetje sfeerloos, doch het vriendelijke personeel maakte veel goed.

Strandje voor hotel erg smal en een echte tegenvaller. Veel kiezels en grote keien in water. Waterschoenen absoluut nodig. Strandje ligt er bij de rotspartij onverzorgd bij. Helaas door de harde wind die 5 dagen duurde is er veel zand weggespoeld en heeft de bedjesverhuurder veel schade geleden door het wegspoelen van stukjes strand, dat toch al niet al te breed was. Zwembad klein met veel te weinig ligstoelen voor de aantallen gasten.

Strand aan de andere kant prima! Nog geen vijf minuten lopen.

Kortom hotel misschien 3 sterren, verder prima. Strandje voor hotel zou aangepakt kunnen worden, lijkt er een 'beetje bij aan te hangen' ten opzichte van playa Torrecella. Verder leuke ligging net buiten toeristencentrum, veel pensionada's op leeftijd. Hadden een huurautootje; parkeren in de buurt vh hotel problematisch.

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Perla Marina in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Perla Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.