We hebben een aantal aanbieders voor Mijas voor je op een rij gezet:

vakanties Mijas

We hebben een aantal aanbieders voor Mijas voor je op een rij gezet:

Reviews over Mijas

Een plek om te onthouden

Marjon
    20-4-2019

We verbleven in Villa Maré ,een prachtige villa, een perfecte ligging om van daaruit Andalusië te ontdekken. Bv Malaga, Mijas, of de Camino del Rey wandelen. Maar vooral de fantastische gastvrijheid van de twee gastheren is geweldig. Al met al een plek om met regelmaat naar terug te gaan.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig voor herhaling vatbaar

Marco Teurlings
    16-4-2019

geweldige rondreis gehad met goede reisleiding de belangrijkste bezienswaardigheden zoals sevilla alhambra ronda en nog veel meer ,en ook tussendoor dagen van rustig in mooi hotel relaxen in een mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Echt geweldig

Marian
    16-8-2018

Het is een geweldig mooi dorpje. Hoog in de bergen. Goed bereikbaar. Met de bus. Vanaf alle plaatsen rondom Malaga Geheel wit kleine straatjes met winkeltjes. Een ruïne waar zich een schitterend kerkje in bevindt Een bezoek is echt aan te raden.

Gereisd met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg leuk plaatsje,prachtig uitzicht,leuke winkels

Nelly
    28-1-2018

Gezellige terrasjes, mooie wandel gelegenheid. Je kunt er ook lekker eten. Gezellige mensen. wat wil een mens nog meer. De planten, fonteinen etc worden keurig schoon en bijgehouden met bv water geven als het erg warm is. Je ziet er ook ezeltjes rijden en als je het treft, aan de overkant van het stadhuis, waar een trouwerij was, kun je zalige koffie drinken. Wel is het handig dat je redelijk goed kunt lopen, omdat je er aardig moet klimmen. Het ligt op een berg, niet te vergeten.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Leuk wit dorpje.

Kootje
    3-12-2017

Leuk wit dorpje met gezellige terrasjes en gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer (bus).

Vroegen ons af of de paarden die voor de koetsen stonden wel goed verzorgd worden als ze langdurig in de zon moeten staan en dan af en toe dus rond moeten trekken met toeristen.

Gereisd met partner in november 2017
Mijas scoort een 8,5 uit 10, op basis van 190 reviews