Appartement Puerto Azul

8,4

82 reviews over Appartement Puerto Azul in het Nederlands

Perfect

Anneke, 4-3-2018

Prachtig en schoon appartement en heel gunstig gelegen.

Supermooi appartement aan strand in mooie Marbella

Karin Habets, 28-10-2017

Mooie ruime appartementen, die iedere dag worden schoongemaakt.

met klein zwembadje met gratis ligbedjes

Aan mooi zandstrand

Op loopafstand van oude en mooie stadsgedeelte van Marbella

Aan de boulevard waar heel veel restaurantjes te vinden zijn en vlakbij haventje waar je kunt flyboarden :)

Ook leuk om te doen excursie naar Gibraltar

Supermarkt op ongeveer 400 m.

Mooi aparthotel met een superligging!

Herman Zonnenberg, 5-8-2017

Net terug van een heerlijke vakantie in Puerto Azul.

Zeer gastvriendelijk aparthotel met een geweldige ligging aan strand en boulevard.

Mooie ruime gerenoveerde kamers, aanrader de zeezichtappartementen met magnifiek uitzicht!

Veel restaurants, loungebarretjes etc. in de omgeving, mooie oude stad, prijzen zeer redelijk,Puerto Banus iets duurder.

Komen zeker hier weer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Azul voor je op een rij gezet:

heel goed appartementen hotel.

P.J. Nienhuis, 8-5-2017

Fijn en zeer vriendelijk personeel. Behulpzaam bij de receptie. Ruime kamers. Goede verzorging schoonmaak van de kamers. Direct aan zee en leuke boulevard. Winkeltjes en restaurants dicht in de buurt. Niet ver van het oude centrum. Leuk achterland. Bijzondere plaatsen om te bezoeken zijn Ronda en Gibraltar(op anderhalf uur). de haven Puerto Banus, de haven van de Costa del Sol ligt in de buurt.

Heerlijke plek aan de boulevard

Ester, 3-5-2017

Perfect, meteen aan de boulevard, uitzicht op zee, mooi appartement, heerlijk balkon, goede Wi-Fi (zelfs op strand). Alle winkeltjes, restaurants op loopafstand, klein zwembad maar prima, op de fiets naar de oude stad erg leuk.

Perfect

Nico Willemse, 19-4-2017

Prachtig appartement met zeezicht en groot balkon Direct aan de de boulevard.Goed ingericht en prima bedden, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. ook prettig is fietsverhuur . Als ik al iets op te merken zou hebben is het zwembad aan de kleine kant.

Marbella in februari

Frans, 25-2-2017

De transfer vanuit Malaga duurt ongeveer 1 uur.

Vanuit het aparthotel kijk je uit op de zee (zeezicht of zijzeezicht).

De inrichting van het aparthotel is compleet, met zeker voldoende ruimte en kastruimte, en er is de mogelijkheid om alle maaltijden te gebruiken in het inpandige restaurant. Het ontbijt is goed en zeker redelijk geprijsd (€ 7,50).

Aan de zeezijde is een buitenzwembad gesitueerd. Dit is niet erg groot, maar wel goed onderhouden en moet ligstoelen. Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt, met het strand op 50 meter afstand.

Het appartement wordt dagelijks goed schoongemaakt, waarbij je ook wensen kenbaar kunt maken. Dit was geweldig.

Het enige nadeel: door de natuurstenen gangen klinkt het wat hol en dat maakt het wel wat gehorig. Dat zal zeker in het hoogseizoen het geval zijn.

In februari valt er gemiddeld op 12 dagen regen in Marbella. Wij hebben dan ook wisselend weer gehad, maar de mogelijkheid tot wandelen en het maken van uitstapjes is er zeker: van het iets verder gelegen Gibraltar tot het op ongeveer 4 kilometer gelegen Ojén. Een mooi wit dorpje dat goed bereikbaar is per bus.

Ideale plek

Dick Ooievaar, 27-12-2016

We zijn erg tevreden over Puerto Azul. De klantvriendelijkheid van het personeel, zowel bij de receptie als het restaurant als de kamermeisjes, is zeer groot. We hadden de pech dat we de eerste 2 dagen niet in het door ons geboekte appartement met zeezicht( fantastisch!!) konden, maar dat werd zeer royaal en tot volle tevredenheid gecompenseerd. Bravo en een 10 voor Puerto Azul dus!!

Het is dus te begrijpen dat we heel graag nog eens terug gaan naar dit adres..Dat wordt dan ook alweer de derde keer.

Prima verblijf

Lin, 22-9-2016

Prima ligging, schone kamers, vriendelijk personeel. Ontbijtruimte was niet altijd even schoon vooral de vloeren (keuken), borden en kopjes hadden nogal eens etensrestjes. Na afloop deurkeys ingeleverd, en werd gezegd dat alles voldaan was. We stonden al buiten en schoot gelukkig mijn man te binnen, dat we nog 100 euro borg hadden betaald! (cash). Terug, de receptionist begreep het niet helemaal, uiteindelijk toch. Jammer dat dit niet vermeld staat in het scherm...ga er immers vanuit dat iedereen de borg moet voldoen cash of met creditcard. Beetje jammer dit. Uitstapje via het hotel geboekt, evenals huur fietsen, was prima in orde.

Uitstekend

Hans Janssen, 16-9-2016

Alles klopt in dit Aparthotel: ligging aan zee, gastvrije en behulpzame medewerkers aan balie en onderhoud. Kortom geen enkele reden tot klagen.

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Azul voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Puerto Azul in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Puerto Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Puerto Azul scoort een 8.39 uit 10 op basis van 83 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: