vakanties Marbella

Reviews over Marbella

Aanrader

Henk,
    1-12-2018

Wij waren in dit Aparthotel in Marbella van 15 t/m 30 november 2018. (dus gisteren teruggekomen) Het hotel bood ons een zeer ruim appartement op 25 meter van de boulevard en 40 meter van het strand. Puerto Azul staat op de mooiste plek aan de boulevard met de meeste winkels en eetgelegenheden. De winkelstraat ligt op ca 600 meter van het hotel. Het hotel was heel schoon, prima bed. Wifi ontvangst was perfect op de kamer. Onze kamer zag er netjes uit en de kamer naast ons werd al weer opnieuw geschilderd. Er waren 2 kleine zwembaden en fietsenverhuur (ook elektrisch)

Het waren fantastische 12 dagen

Annemiek Kimenai,
    1-12-2018

Mooi Apartement Port Azul prima verblijf met heel mooie ligging. Vriendelijke mensen werken daar

Geweldig vakantieland

Joke,
    30-11-2018

Wat mij betreft niets, alles is daar. Golfbanen,strand,zwembaden.Keus uit veel goede,niet dure restaurants, goede supermarkten. Verder prachtige steden dichtbij. Ronda Malaga, Sevilla; Cordoba, Granada.

Super mooi en heerlijk eten

Esther,
    19-11-2018

Wij zijn twee weken in marbellea geweest onwijs veel gezien! En enorm aardig personeel we waren onze kinderwagen vergeten en mochten het lenen van het hotel , hele leuke tijd gehad ook heel kind vriendelijk en toch ook voor ons romantisch avondjes ! En echt waar me complimenten naar het personeel .

wij komen zeker terug!

4days walking,
    7-11-2018

super fijn verblijf gehad in dit aparthotel met een fantastische ligging.

vriendelijk ontvangst en top ontbijt!

wij waren hier voor de 4 daagse van Marbella en het hotel ligt super ten opzichte van de start.( ongeveer 10 minuutjes lopen) volgende keer zeker weer!

Marbella scoort een 8,2 uit 10, op basis van 240 reviews