We hebben een aantal aanbieders voor Marbella voor je op een rij gezet:

vakanties Marbella

We hebben een aantal aanbieders voor Marbella voor je op een rij gezet:

Reviews over Marbella

Een sportieve culturele zonnige belevenis

Mary,
    30-10-2018

4 daagse gelopen

Heerlijk bezig geweest en na afloop genoten van zon strand en de prachtige oude stad. Paar dagen extra mooie excursies gedaan en met een goed uitgerust gevoel weer terug naar Nederland

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Relaxed

Hillegonda,
    21-6-2018

Marbella is een heerlijke vakantie bestemming. Je kunt er heerlijk wandelen en genieten van de mooie omgeving en winkelen, of lekker luieren aan het strand of op een terrasje zitten met een glas wijn.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Lekker voorjaarsweekje

Yvy,
    12-4-2018

We zijn hier 2 maal geweeest in maart

Een keer metbzomers weer, lekker aan het strand, een keer regende het de hele week. Dat kan dus ook in maart in zuid Spanje. En omdat de verwarming vaak niet zo top is, zit je dan te bibberen in de cafeetjes waar je even wilt opdrogen. Bereide je dus op voor en neem truien mee .

Maar het centrum van de stad is echt heel erg leuk, oud stadje, leuke winkels en inmaakt nog niet zo bomvol toeristen. Je kunt kilometers over de bouelevard langs zee lopen. Eten kun je beter in het centrum dan langs de boulevard, daar vindt je de heuse toeristenhap. Zelfs in een sterrenrestaurant op de boulevard vonden we de kwaliteit geen ster waard, en zeker de service miet.

Al met al ook met slecht weer een lekkere plek om tot rust te k9mem

Gereisd met partner in maart 2018

Ideale kuststad (combinatie strand/natuur/bergen)

Pascal Viaene,
    14-2-2015

Marbella met zijn oude en nieuwe stadsgedeelte en lange strandpromenade, zijn mooie villa's, toprestaurants en bars dit alles in combinatie met natuur, bergen en het zachte klimaat het hele jaar door, maakt dit voor mij een ideale bestemming!

Gereisd met vrienden in maart 2014

heel mooi

verhulst_martine,
    12-2-2015

prachtig oud stadsgedeelte, prachtige stranden, heel verzorgde stad, mooie winkels, heerlijke en betaalbare restaurants. Het extravagante Puerto Banus, net naast Marbella, is prachtig en ideaal voor de autospotter.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
Marbella scoort een 8,1 uit 10, op basis van 240 reviews