Hotel Barcelo Malaga

21 reviews over Hotel Barcelo Malaga in het Nederlands

Subliem

Nicolette Dijkgraaf
7-12-2017

We zaten in hotel barcelo en dit is echt aan te raden. Alle voorzieningen in de buurt. Openbaar vervoer en winkelcentrum. T was super.

Absolute aanrader net buiten de oude stad

TukkerOpReis
        4-12-2017

Echt een geweldig hotel, aardig personeel, super ontbijt, dichtbij CS en vliegveld. Mooi design, topkamer met dito douche. Verschillende kussens om uit te kiezen.

Fantastisch!

Lisette
        22-9-2017

Hip hotel, Personeel enorm gastvrij, mooie kamer, ontzettend lekker en uitgebreid ontbijt. Centraal gelegen.

Heerlijk hotel

Maaike
        16-3-2017

Strak en modern ingericht hotel. Alles was heel schoon en een nette kamer. Ontbijt was dik in orde met o.a. Vers fruit, diverse broodjes, verse jus d'orange en eieren op verschillende manieren bereid.

Het hotel zit aan een overdekt winkel centrum en een treinstation vast. Je kon zo binnendoor lopen. Ideaal!

Vanaf de luchthaven was je met een kwartier bij het hotel.

Het oude centrum is ongeveer een kwartier lopen. Je kan ook gemakkelijk de bus pakken (€1,30 pp) want deze stopt voor de deur van het hotel.

Kortom, wij hebben heerlijke dagen in Malaga gehad. Een stad om verliefd op te worden!

Nacho Rodriguez, Hotel Manager Barceló Málaga., Channel Manager Assistant, 26-6-2017
        Dear Guest, first of all we would like to thank you for the time you have taken for sharing your feedback of your recent stay and the trust you have placed in us. It is a pleasure to see that our efforts to make our guests feel at home are rewarded by comments and evaluations like yours. And a great motivation for the whole team, in our eagerness to continue offering the best service, that this work is recognized. Again, we thank you for your visit, and we hope to have the pleasure of receiving you in the next opportunity. Sincerely, Nacho Rodriguez. Hotel Manager Barceló Málaga.

Geweldig Hotel!

Charlotte
        22-10-2015

Hotel had perfecte ligging vlakbij winkelcentra's en leuke restaurantjes.

Was schoon en netjes. Vriendelijke mensen bij de balie.

Niet te groot (Standaard kamer) maar wel strak,modern en erg schoon.

Elke dag werd het erg goed schoongemaakt en altijd nieuwe handoeken.

En toen onze deur van de bad kamer opeens kapot ging hadden we dat gemeld bij de balie (smorgens) was het al gefixed toen we terug kwamen savonds. Erg goed service.

Ontbijt was erg goed,je had erg veel keuzes. Was ook erg lekker.

Wat ik helemaal ideaal vond is het "speciaale" gangetje vlakbij de service balie.

Speciaal voor mensen die in Barcelo hotel verblijven kan je via het gangetje (loop afstand 1/2min.) ben je gelijk in het winkelcentrum en ook gelijk in het trein station. (trein station is gevestigd in het winkelcentrum).Erg makkelijk als je naar andere steden van Andalusië heen wil of buiten Andalusië.

Echt een aanrader!!

super hotel

Queen
        20-10-2015

Wat een fijn hotel, fijn ontbijt, fijne ligging naast het trein station/winkelcentrum/eetgelegenheid. Zeer klantvriendelijk in alle opzichten. Op een of andere manier was onze badkamer deur er uit gegleden, aan de balie door gegeven toen we 'thuis' kwamen was die al gemaakt Schoon hotel ook. Genoeg keuze bij het ontbijt.

Zeer service gericht

H. van Aar
        10-10-2014

Hoge servicegraad. Alle medewerkers zijn steeds op de achtergrond bezig om het de gasten naar de zin te maken.

Goede bedden, schone kamer, zeer schone en van alle gemakken voorziene badkamer. Dagelijkse schoonmaak.

Mooi hotel om in rond te wandelen, veel design. De doorkijkjes naar het station zijn verrassend. Het ontbijt is zeer compleet met Nespresso en warme melk. Rustig hotel, geen geluidsoverlast.

Prima lunch op het terras, alles vers bereid. Diner zeer goed.

Rustige ligging, half uur lopen van het oude centrum van Malaga. Pas daar op voor zakkenrollers. Voor vier euro met de taxi.

Hotel grenst aan station Maria Zambrano, waar de hoge snelheidstreinen vertrekken voor uitstapjes naar het achterland. In een uur naar Cordoba.

Vanaf vliegveld Malaga stopt de trein bij het hotel.

heer Taal
        16-8-2014

Leuke indruk, vriendelijk personeel, goede kamers, lekker eten, de stad was erg leuk, ligging was perfect, personeel sprak goed engels

hat spass gemacht

rambo
        12-12-2012

alles in allem ein gelungender urlaub ,

kann das hotel nur weiter empfehlen ....

wie schon in meiner punkte vergabe zusehen ist kann man dies gutes gewissens buchen ....

ein guter ansrpuch nett für kinder gut

verpfegung war ok service super zimmer und lage schön

gibt sicher billigeres aber man kann damit gut leben denke da man nicht viel meckern brauch

Echt een geweldig hotel

Bernice
        30-10-2012

Tijdens een stedentrip van 5 dagen verbleven wij in dit hotel o.b.v. van logies & ontbijt. Barcelo Malaga heeft een perfecte ligging, vanuit het hotel loop je direct het mooie winkelcentrum binnen en stap je op het naastgelegen station direct op de trein naar bijv. Torremolinos. De ruime hotelkamer is zeer proper, mooi en strak ingericht met een heerlijk groot bed. De tevens propere badkamer is voorzien van een heerlijk groot ligbad en regendouche. Het ontbijt is echt fantastisch. Allerlei soorten verse broodjes, verse jus d'orange, echte Nespresso, heerlijk beleg en allerlei andere lekkere versnaperingen. Het personeel is uiterst vriendelijk en beleefd en doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Dit Design hotel heeft een strakke, indrukwekkende inrichting en het ontbreekt je werkelijk aan niets in dit geweldige hotel. Hotel Barcelo Malaga scoort dan ook op alle punten een dikke 10. Kortom, een echte aanrader voor een heerlijk verblijf

easyJet holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Malaga in Málaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Malaga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barcelo Malaga scoort een 8.69 uit 10 op basis van 21 reviews.