Málaga

Zeewatertemp (℃)15°14°16°18°18°19°20°22°22°20°16°15°
Dagen regen987863113899

Reviews over Málaga

• 8heer DE RUIJTER10-11-2012

Oke, mooie stad met prettig centrum en stranden

Mooie stad, mooi centrum en mooie stranden, goeie restaurants

Gereisd met partner in november 2012

• 8Rob en Annet11-10-2012

Malaga een geweldige bestemming

Malaga is een bestemming waar je alles kunt vinden zon zee strand winkelen en uitgaan met goed eten.

• 9xplicit15-10-2012

Geweldige stad

Malaga heeft alles als je zoekt naar een zonvakantie met culturele aspecten. Het is een mooie, grote stad met veel cultuur. Er zijn relatief weinig internationale toeristen, het meeste toerisme bestaat uit spanjaarden. Hierdoor is de stad nog niet 'verpest' en zie/proef je het echte Spanje in alles. Doorgaans spreekt men erg gebrekkig engels. Het strand is vanuit het centrum te bereiken via de nieuwe haven (erg stijlvol en luxe met restaurants, loungebars en winkels) of via het 'park'. Tel op een wandeling van pakweg 15 minuten om bij het strand te komen. Stranden zijn aangelegd en worden prima schoon gehouden. Je betaalt 8 euro voor 2 bedjes en 1 parasol. In Malaga kun je overal fantastisch eten. De kwaliteit ligt hier een stuk hoger dan in toeristische trekpleisters en is relatief goedkoop. Er zijn legio tapasbars dus de liefhebber kan hier zijn lol op.

Al met al: als je van Spanje houdt is Malaga een plek waar je geweest moet zijn.

• 9Sfeer in stad
    • 9Cultuur

• 8Willem Gidding18-10-2012

fantatisch

geweldig mooie omgeving en een heerlijk klimaaat aldaar

• 8Manon22-09-2014

Diverse stad

De stad kent vele gezichten. Je kan er leuk winkelen, er zijn veel bezienswaardigheden die allen centraal gelegen zijn. Ook is er een strand, hoewel het dichter naar het strand steeds toeristischer wordt, aan de andere kant van de stad heerst het Spaanse, ongedwongen sfeertje. Er zijn weinig toeristen, waardoor het Spaanse karakter behouden wordt.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8hetty28-07-2017

Mooi Malaga

malaga is een mooie stad schoon en veel groen centrum is jammer genoeg iets minder sfeervol 1 grote winkelstraat niet echt autentiek kleine leuke souvenierswinkeltjes vind je hier bijna niet wel veel grote winkels rondom haven is het gezelliger met de vele heerlijke restaurantjes en de nieuwe winkelboulevard strand is heerlijk vanuit malaga kan je leuke tripjes maken naar torromolinos en Marbella Ook kan je er leuke boottripjes maken en een rondtour door de stad maken met paardenkoets of bus

• 10Zorg voor natuur
    • 6Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in juli 2017

• 9arnold boomhouwer07-02-2016

Mooie stad met autoluw centrum en goed transport

Mooie stad met groot autoluw centrum en veel mooie toeristische toppers, mooi haven gebied en stranden.De stad is schoon, heeft heel goed openbaar vervoer in bussen met ook treinen naar de kustplaatsen Fuengirola etc, en hogesnelheidstreinen naar Madrid, Cordoba, Sevila etc.. Men kan heel gemakkelijk met de trein van de airport naar het centrum van Malaga. Aardige mensen en je kunt er lekker eten.

• 10Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in januari 2016

• 8adriaensen28-02-2015

een plaats om te relaxen

Het is een hele gezellige bestemming, het weer, de terrasjes, het eten, de sfeer algemeen. Cultureel is er minder te bezichtigen dan we eerst dachten maar alles is gemakkelijk te bereiken, de burcht, de kathedraal, het Picasso museum (ook als je geen liefhebber bent toch de moeite) Als je dan een paar uurtjes niet weet wat te doen is het muziek museum zeker aan te raden, zeker als je in gezeldschap bent het is een zeer rustig museum waar ze verbaasd waren dat we het bezochten, in bepaalde ruimtes kan je zelf verschillende instrumenten bespelen of toch proberen wat soms hilarisch is probeer maar eens een didgeridoo Malaga is echt om te ontspannen

• 9Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8Hannah Riphagen03-03-2015

Gezellige, gemoedelijke stad

leuk om een dag door te brengen. Er is cultuur, er zijn leuke winkels, zeer veel terrasjes en een mooi, klein strand. Goede parkeergelegenheden vlakbij het oude centrum.

• 7Omgeving
    • 4Zorg voor natuur
    • 7Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in februari 2015

• 8Goedele19-11-2015

Ideaal om per fiets te ontdekken!

Malaga is echt een hele leuke stad. Er is van alles te zien en te doen en het weer is super. Ik sliep in hotel Camino Real, prima hotel. De eerste dag hebben we een fietstour gedaan met Baja Bikes. Ik wist niet goed wat ik ervan moest verwachten, maar het was boven de verwachtingen! Wat een topmanier om een stad zo te ontdekken en de gids gaf leuke uitleg en tips. Ik kan dit echt aan iedereen aanraden. Bij een volgende trip ga ik dit zeker weer doen.

Gereisd met partner in januari 2015

10 van de 784 reviews gezien