We hebben een aantal aanbieders voor Jeréz de la Frontera voor je op een rij gezet:

vakanties Jeréz de la Frontera

Reviews over Jeréz de la Frontera

Het echte Spanje

Ton
    26-10-2018

We verbleven in een Tryp hotel, Jerez en heerlijke Spaanse plaats om te verblijven. Hier kun je het echte Spaanse leven opsnuiven, vergeet vooral niet La Taberna Flamenca te bezoeken, een super gave kroeg, met een klein podium waarop elke avond een show wordt gegeven, toegang is gratis! Je kunt ook een klein tafeltje bespreken, dit kost €25 per tafel incl tapas en drankjes! De genuttigde drankjes en tapas worden bijgehouden met een krijtje op de bar. Achter de bar wijn/sherry vaten opgestapeld waaruit de drankjes worden geserveerd. Tegenover het hotel kun je het heerlijke gerecht Rabo del Torro eten.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onvergetelijk authentiek Spanje in een bodega.

mw E de Jonge
    30-6-2018

Tijdens de heilige week (Semana Santa) hebben mijn man en ik gefunctioneerd als hosts van vier appartementen van een goede vriendin. midden in het centrum van Jerez de la frontera! Bij de restauratie zijn de authentieke elementen van de bodega behouden, dit geeft een unieke sfeer en maakt deze woningen (lofts) ideaal voor een heerlijk ontspannen (romantisch) verblijf. De modern uitgeruste keukens bevatten het nodige keukengerei. Handdoeken en lakens zijn uiteraard inbegrepen. Flatscreen, DvD, internet, airco en verwarming. enz. enz,

Wat een ervaring om Spanjaarden Engelsen Italianen te mogen introduceren op deze prachtige plek en deze bijzonder mooie lofts voor weinig geld. er is ruim informatie materiaal aanwezig en het archeologisch museum is om de hoek. Ga sherry drinken tussen de locale bevolking...pleintje om de hoek enz enz.

Zeer aan te bevelen voor mensen die op doorreis zijn Sevilla Malaga enz.

Gereisd Met partner in april 2018

Sherryhoofdstad

Jos
    16-9-2016

Jerez is het centrum van de Sherry productie van Spanje. Talrijke bodega's bevinden zich in het stadscentrum en zijn te bezoeken. Bezoek ook zeker de wereldwijd bekende Andalusische Koninklijke School voor de Paardrijkunst met een prachtige show. Ook genieten van een pure flamencoshow in een authentiek restaurant in de zigeunerwijk. De overdekte vers markt met zijn vele viskramen, o.a. dikke tonijnen. Lekker verse churros (gefrituurde deegstengels) eten op een terrasje, Spaans genieten.

Gereisd Met partner in september 2016

Aardig stadje, maar houdt niet over

rtvd
    8-6-2014

Jerer is een aardig stadje, maar wij zullen hier geen 2e keer heen gaan. Met een (klein) dagje ben je er wel uitgekeken. Het oude centrum heeft nogal last van achterstallig onderhoud. Na een beetje voorbereiding (recensies restaurants op internet bekijken) kun je er prima eten. Natuurlijk ook even een bodega bezoeken (bijvoorbeeld Tio Pepe in het centrum).

Gereisd Met partner in Thu May 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie stad

jl_trudy
    29-5-2014

Maar één nachtje verbleven in Jerez. Hierbij de Koninklijke Spaanse rijschool en sherrybodega Tio Pepe bezocht. Was wel bijzonder. Toevallig belanden we in het Feria de Caballo (feest van het paard) en hebben 's avonds op een festivalterrein rondgelopen. Zowel daar, in de stad als in het hotel wemelden het van dames met flamencojurken aan. Een prachtig gezicht en heel gezellig. Centrum zelf valt op door de weelderige roze bloesem aan de bomen en de fraaie kathedraal nabij de bodega.

Gereisd Met partner in mei 2014
Jeréz de la Frontera scoort een 8,3 uit 10, op basis van 50 reviews