We hebben een aantal aanbieders voor Huelva voor je op een rij gezet:

Reviews over Huelva

Een mooi, autentiek stukje Spanje

N. Oumnad
    18-8-2006

Een mooi, autentiek stukje Spanje. Nog niet ontdekt door de meute touristen. Veel cultuur en natuur, echt Andalusië. Op redelijke afstand van de overige mooie steden van Andalusië. Stranden zo mooi en schoon heb je ze lang niet gezien. Het meest belagrijke, niet hutje mutje, je hebt alle ruimte van de wereld aan de Atlantische Oceaan.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2006

Huelva is een provincie hoofdstad van de gelijknamige De

Eric R.
    3-7-2005

Huelva is een provincie hoofdstad van de gelijknamige provincie. De stad is middelgroot en ligt ongeveer tussen Faro (Portugal) en Sevilla. Vele Nederlandse toeristen kennen de plaatsnaam van de borden langs de snelweg. Helaas dat er niet veel moeite nemen om eens een nachtje of langer hier te verblijven. Dit betekend dus ook dat men hier geen Nederlandse kroegen heeft, ook van "frikadellen" heeft men nog nooit gehoord. Het stadje is Andalusie op zijn puurst. Het centrum is oud en met smalle winkelstraatjes waar het nog niet overgenomen is door de grote winkelketens. De stad is wel aan het moderniseren en gaat dus wel met zijn tijd mee. Tevens is het uitgaans leven druk en gemoedelijk.De stranden in de buurt zijn schoon en het weer is er bijna altijd goed. In juli kan het er ERG warm zijn. Ikzelf ben hier zeer regelmatig te vinden en ken de stad dan ook zeer goed.

Gereisd Anders in juli 2005
Huelva scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews