Reviews over Grazalema

Mooi hotel in bergen bij Grazalema

Riewinkel
    21-10-2015

Mooi hotel in prachtige omgeving met zwembad en whirlpool, beide buiten. Vriendelijke medewerkers. Ontbijtbuffet wel uitgebreid maar brood(jes) droog. Harde bedden en uitzicht vanaf kamer op hoge bomen ipv prachtige vallei en bergen. Dorpje Grazalema zelf stelt niet veel voor. Achteraf gezien hadden wij liever overnacht in hooggelegen plaatsje Zahara, met schitterend uitzicht over een meer.

Erg mooie plek

Pascale
    4-1-2015

Mooi hotel, mooie plek met uitzicht over de bergen, vooral vanaf het zwembad. Super goed ontbijt. Wel wat afgelegen.

Relaxte plek

Geert en Cora
    12-9-2014

Heel rustig hotel met een prachtig uitzicht en goed zwembad, wel veel beestjes zoals wespen. Vriendelijke bediening en eten prima te doen, lekkere dorada gegeten voor de lunch, ontbijt wat karig. Kamers ok, alleen erg kleine badkamer. Gied hotel voor 1of 2 nachten want verder niets te beleven.

FANTASTICO, PARA REPETIR

AURORA RAMOS
    29-8-2013

Me he alojado en este hotel dos veces en este mes y mi conclusion es la siguiente:

Hotel muy bien ubicado en plena sierra con unas vistas preciosas, desde la piscina se respira aire fresco aunque tengo que decir que en verano en esa zona hay bastantes avispas. Las habitaciones están bien, aunque las hay mas grandes y pequeñas. La cena y el desayuno muy bien, todo de muy buena calidad. Tiene parkin gratuito. El servicio de todo el personal excelente. El exterior tiene una piscina grande muy limpia y un jacucci donde se suelen meter los niños, bastante zona verde , columpios para los peques y una granja con burritos, cerdo, perro, gallinas, pavos, etc, que a los niños les encanta. El hotel aunque este lleno no llegas a ver mucha saturación de gente ya que solo tiene 77 habitaciones y la gente se reparte bien. En definitiva es un hotel bonito, limpio, tranquilo y acogedor ideal para quien quiera naturaleza en estado puro, repetiré en cuanto pueda.

fantastisch uitzicht

bob.driessen
    15-7-2012

Dit hotel ligt geweldig en vlak bij het park van Grazalema, de voorzieningen zijn goed, moo zwembad, prima kamers, vriendelijke en engels sprekend personeel, voldoende parkeerplaats. Buffet , zowel ontbijt als diner is niet duur met veel keus, je kunt per dag bepalen of je wil dineren en er zijn ook resteurant in de buurt, en goed en niet duur. Het park is prachtig, kan er wel warm zijn in de zomer en de wegen bochtig. maar heerlijke plek.

Wel druk met kinderen bij het zwembad, maar dat hoort bij dit hotel

Grazalema scoort een 8 uit 10, op basis van 6 reviews