We hebben een aantal aanbieders voor Grazalema voor je op een rij gezet:

Reviews over Grazalema

Gezellig dorpsplein

jean,
    8-6-2012

Hier kun je wandelen en eten samen met de lokale bevolking, enige dorpje wat wij gezien hebben waar dichtbij de restaurants een parkeerplaats was, 200 weg, maar wel steil bergop lopen om bij het plein te komen. Vanaf hier zijn vele ritten te maken door de bergen en naar de verschillende witte dorpjes.

Gereisd met partner in Wed May 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving, perfect om te wandelen, rust

Mooiste stel van Wageningen,
    15-5-2011

Prachtig dorpje met vele schilderachtige steegjes. Schitterende omgeving waarin verschillende wandelroutes gevolgd kunnen worden. Deze wandelingen zijn prima op eigen houtje te doen. Voor diegenen die een wandeling overwegen onder leiding van een lokale gids naar de zeldzame pinsapo (spaanse spar), dit viel ons nogal tegen voor het geld dat we ervoor betaald hebben (25 euro pp). De gids sprak daarbij ook nogeens alleen spaans en de wandeltocht was niet echt uitdagend. Als je even geen zin hebt in actie kun je ook de lokale sfeer proeven door plaats te nemen bij het fontein in het centrum van Grazalema, kijkend naar de kletsende oude mannen van het dorp. Wij hebben hier een processie mee mogen maken, zeer bijzonder. In Grazalema zijn enkele restaurantjes aanwezig waar je uitstekend kunt eten, voor weinig geld. Probeer met name de lokale gerechten, deze zijn fantastisch.

Gereisd met partner in augustus 2006

Grazalema, een van de mooiste witte bergdorpjes in witte

Anja & Peter,
    16-6-2007

Grazalema, een van de mooiste witte bergdorpjes in Andalusie. Liefelijke witte huizen, met stijle straatjes. Overdag voldoende aanbod in terrasjes voor lekkere tappaz of een drankje, s'avonds wat minder. Restaurantjes vallen wat tegen. Een prima lokatie als je van mooie natuur en rust houdt.

Gereisd anders in juni 2007
Grazalema scoort een 8 uit 10, op basis van 6 reviews