Vakantie in Grazalema

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Grazalema

Reviews over Grazalema

• 6Riewinkel21-10-2015

Grazalema niet bijzonder

Wij verbleven in hotel buiten Grazalema. Dorpje lag op 5 km afstand. Wel bezocht maar niet bijzonder. Paar winkeltjes en paar restaurants.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9bob.driessen15-07-2012

prachtig dorp

Authentiek "wit dorp" met leuk plein en terassjes en restaurantjes. Stop even boven het dorp voor het mooi uitziht over het dorp en de omgeving

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 8jean08-06-2012

Gezellig dorpsplein

Hier kun je wandelen en eten samen met de lokale bevolking, enige dorpje wat wij gezien hebben waar dichtbij de restaurants een parkeerplaats was, 200 weg, maar wel steil bergop lopen om bij het plein te komen. Vanaf hier zijn vele ritten te maken door de bergen en naar de verschillende witte dorpjes.

• 8Uitgaanslevenn

Precioso

Muy bonito, sitio encantador

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 9Mooiste stel van Wageningen15-05-2011

Mooie omgeving, perfect om te wandelen, rust

Prachtig dorpje met vele schilderachtige steegjes. Schitterende omgeving waarin verschillende wandelroutes gevolgd kunnen worden. Deze wandelingen zijn prima op eigen houtje te doen. Voor diegenen die een wandeling overwegen onder leiding van een lokale gids naar de zeldzame pinsapo (spaanse spar), dit viel ons nogal tegen voor het geld dat we ervoor betaald hebben (25 euro pp). De gids sprak daarbij ook nogeens alleen spaans en de wandeltocht was niet echt uitdagend. Als je even geen zin hebt in actie kun je ook de lokale sfeer proeven door plaats te nemen bij het fontein in het centrum van Grazalema, kijkend naar de kletsende oude mannen van het dorp. Wij hebben hier een processie mee mogen maken, zeer bijzonder. In Grazalema zijn enkele restaurantjes aanwezig waar je uitstekend kunt eten, voor weinig geld. Probeer met name de lokale gerechten, deze zijn fantastisch.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2006

• 8Anja & Peter16-06-2007

Grazalema, een van de mooiste witte bergdorpjes in Andalusie. Liefelijke witte huizen, met stijle straatjes. Overdag voldoende aanbod in terrasjes voor lekkere tappaz of een drankje, s'avonds wat minder. Restaurantjes vallen wat tegen. Een prima lokatie als je van mooie natuur en rust houdt.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur