Appartement Stella Maris

Hotel aan zeeWeer vandaag19°10°
Appartement Stella Maris
8,4

Omschrijving
Appartement Stella Maris is ideaal als je veel uitstapjes wilt maken in Andalusië of wilt relaxen aan het strand. Prima kamers met een ruim balkon, sommige met zeezicht. Een zwembad, restaurant en miniclub zijn ook aanwezig. Steek de weg over en sta op het strand. Pak de bus naar Marbella (35 minuten) of de trein naar Malaga (1 uur).

259 reviews over Appartement Stella Maris in het Nederlands

Voorbij, voortaan een ander hotel

Ellen Rotteveel,
5-12-2018

Wij waren voor de derde keer in hotel Stella Maris, tot nu toe op de 11 de etage, nu echter op de 2 de. Wat een verschil met herrie. Het hotel staat op de boulevard en op deze etage hoor je alles en het is ook daar druk geworden, 's nachts racen de auto's alsof het een circuit is.

Wij gingen naar beneden en vroegen om de 11 de etage, was vol.

Wilden hier in april weer komen en de 11 de etage reserveren, maar Paco zei dat dat niet mogelijk was, dus nu op zoek naar ander hotel. Want Fuengirola is geweldig!

Heerlijk 😊

Wil van Vliet,
1-12-2018

Heerlijk appartement ...perfecte ligging en leuk centrum op loopafstand .

Andalusie, romantisch, schoonheid, verslavend.

Hella Clemeny,
18-11-2018

Het is een groot appartementen complex, iets gedateerd, goede en vriendelijke service.

Kleine maar voldoende liften, schone kamers en goede bedden, ligt direct aan de gezellige boulevard. Grote en betaalbare supermarkt in de nabijdheid., goede uitvalsbasis om van alles te ondernemen.

fantastis

nico van ostende,
9-10-2018

het hotel was prima ze waren behulpzaam en de kamers woorden goed schoon gemaakt

Geweldige vakantie!

Anja Verstappen,
24-9-2018

Stella Maris is een heel fijn appartementencomplex. Niet echt luxe maar wel heel schoon en goede matrassen. 3x per week schone handdoeken en 1x in de 5 dagen schoon beddengoed. Airco op de kamer wat prettig is met dat warme weer. Vanuit Fuengirola kan je veel uitstapjes maken. Centrum en bus/trein station liggen op 15 minuten lopen. Wij zijn nooit aan de boulevard gaan eten maar altijd op het gezellige plaza de chinorros. Restaurant La Esquina is echt een aanrader. Leuk personeel en lekker eten voor een goede prijs. We hebben 1 x pizza gegeten op hetzelfde plein bij La Limoncello, was ook heel goed. Vanuit Fuengirola zijn we met de bus naar Marbella, Mijas en Ronda geweest. Vanuit station Los Boliches zijn we met de trein naar Malaga geweest. Allemaal zeer goed te doen. Tegenover Stella Maris ligt het strand en kan je voor € 10 twee bedjes en een parasol huren. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Echt een aanrader.

Martina Versteegen,
3-9-2018

De ligging en dicht bij het strand..Netjes onderhouden van kamer en schone handdoeken.

zeer goed

henk,
28-7-2018

hotel was alleen maar slapen.was zeer goed.schoon en ruim genoeg

Rob van Leeuwen,
6-3-2018

Het is een fantastisch appartementen complex en een geweldige plaats om te vertoeven.

heel goed

arend,
11-2-2018

we zijn hier voor de 2e keer in januari en hadden de zelfde kamer, deze was vorig jaar gerenoveerd ,nu hadden ze ook de kookplaat en de airco vervangen je mist alleen een koffiezet aparaat, wij hadden zelf wat spullen mee genomen o a een kleine wok om te bakken en hebben zelf elke dag eten gemaakt de supermarkt is op 50 meter we hopen dat we volgend jaar weer hierheen kunnen

Zeer goed

Jan en Annie,
21-12-2017

2 kamer appartement was heerlijk om in te wonen je voelt je er thuis en het grote balkon was fantastisch ook de Nederllandse tv.Kleine tegenslag was dat de tv de laatste 3 dagen de rtl kanalen niet uitzonden en de wifi zeer langzaam was.Meteen geboekt voor Mei 2018.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stella Maris in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.