Appartement Stella Maris

8,3

252 reviews over Appartement Stella Maris in het Nederlands

Rob van Leeuwen
6-3-2018

Het is een fantastisch appartementen complex en een geweldige plaats om te vertoeven.

heel goed

arend
11-2-2018

we zijn hier voor de 2e keer in januari en hadden de zelfde kamer, deze was vorig jaar gerenoveerd ,nu hadden ze ook de kookplaat en de airco vervangen je mist alleen een koffiezet aparaat, wij hadden zelf wat spullen mee genomen o a een kleine wok om te bakken en hebben zelf elke dag eten gemaakt de supermarkt is op 50 meter we hopen dat we volgend jaar weer hierheen kunnen

Zeer goed

Jan en Annie
21-12-2017

2 kamer appartement was heerlijk om in te wonen je voelt je er thuis en het grote balkon was fantastisch ook de Nederllandse tv.Kleine tegenslag was dat de tv de laatste 3 dagen de rtl kanalen niet uitzonden en de wifi zeer langzaam was.Meteen geboekt voor Mei 2018.

Goed hotel, heerlijke ligging

Vera
20-11-2017

Door te weinig tweepersoonskamers zijn ik en mijn moeder in een 6-persoons appartement terecht gekomen. Voor ons was dit heerlijk, echter, voor 6 personen was dit veel te klein geweest. De keuken is ook wat karig qua pannen, schoonmaakspullen, bestek etc. Verder weinig op aan te merken. Schoon, goede airco en verwarming, lekkere bedden en goede verduisterende gordijnen. De ligging aan het strand is heerlijk. Geen last gehad van de weg ook al sliepen we op de tweede verdieping. Café de Kroon, dat vast zit aan Stella Maris, is ook een aanrader. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Top appartement!

Dana
9-9-2017

Stella Maris is een net appartament!

Wij hadden een 6 persoonskamer met zeezijzicht! Het balkon was enorm ruim. Ook de kamer was qua ruimte goed. Personeel is vriendelijk en de locatie is ideaal met een strand voor de deur. Wij zijn met de trein een dagje naar malaga geweest, hebben mijas bezocht en zijn naar de markt geweest! Allemaal uitstapjes die erg goed te doen zijn en ook leuk zijn. De boulevard is gezellig en er zijn veel betaalbare restaurants in de buurt! Een aanrader voor iedereen!

Geweldig

Martien
4-9-2017

Prachtige ligging. Mooie lange boulevard. Zuiver appartement. Mooi uitzicht (zeezicht).

Eén keer en niet weer

Frits
21-8-2017

Schoonmaak was goed. Bedden lagen goed en prettig café onder Stella Maris (hoort niet bij het appartementencomplex). Ligging is super (weg oversteken en je bent op het strand). Supermarkt om de hoek, top!

De kamers zijn erg gehorig. De stoelen van de bovenburen hoorden we herhaaldelijk over de vloer krassen. Op de twaalfde verdieping hoor je ook het geluid van de straat goed.

Het zwembad is te klein voor het appartementencomplex. 's Ochtends moest je in de rij staan voor een bedje (de meesten waren overigens kapot). Op de toegangsdeur staat dat het zwembad om 10.00 uur open gaat. Hier zijn ze niet erg strikt in en als je dit aangeeft bij de receptie reageert de meneer erg laconiek. Zo hebben we eens 20 minuten voor de toegang van het zwembad staan wachten. Het zwembad wordt niet schoongemaakt. Bij opening lag er nog allemaal chips op de grond en zand in het zwembad.

Leuk betaalbaar complex op mooie plek

Claudia
29-7-2017

De ligging is top. Direct aan het strand. Alle appartementen hebben zeezicht. We hadden een appartement met aparte slaapkamer en er zat een heel ruim balkon bij. Twee schuifdeuren; een vanuit de woonkamer en een vanuit de slaapkamer. Badkamer met zitbad. Alles netjes onderhouden, airco in de woonkamer. Bank met een uitrij bed erin. Welke niet zo lekker sliep omdat deze heel hard was.

Handdoeken werden dagelijks verwisseld/aangevuld en elke dag een opgemaakt bed. Personeel was ok. Direct naast complex een eetgelegenheid met lekker eten en Nederlandse eigenaar. Lange boulevard en mooi strand. Geweldige week gehad.

prima appartement

rhe
26-7-2017

De kamer (4 persoons) was schoon, ruim met een fors balkon. De locatie/ligging is goed en de schoonmakers zijn vriendelijk.

Top Locatie!

Eef
26-7-2017

Netjes appartement. Wij hadden een 2-kamerappartement en deze beviel goed. Een groot hoekbalkon.

Prima keukentje, mooie fijne douche en prima bedden!

De ligging is super! Appartement uit en je loopt t strand op (met een heerlijke douche) 2 ligbedjes met parasol voor €10,-

Leuke boulevard met veel restaurantjes en leuke pleintjes in Fuengirola. Wij hebben een aantal keer bij 'plaza de chinorros' zitten eten, erg leuk. Zit op ongeveer 15 min.lopen van Stella Maris. (Eten bij bubba bar) en heerlijk mensen kijken.

Verder goed eten bij: zena 2(Italiaans), munchies(heerlijke hamburgers)

Om de hoek (3min. lopen) zit een grote supermarkt met ook lekker vers afgebakken brood.

Wij zijn 1 dagje naar Malaga geweest (15min. lopen naar station) en dan 45 min. met de trein (retourtje 7,- p.p)

En met taxi naar miramar shopping centre(8,- enkele reis )

Enig kritisch minpuntje op t appartement zijn de handdoeken, deze zijn wel aan vervanging toe!

Wij hebben een super vakantie gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Stella Maris voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stella Maris in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Stella Maris scoort een 8.26 uit 10 op basis van 253 reviews.