Hotel Las Palmeras

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°11°
Hotel Las Palmeras
6,6

127 reviews over Hotel Las Palmeras in het Nederlands

Een geweldig mooie super heerlijke vakantie gehad.

J.C.M. van Tuijl,
10-9-2018

Het hotel was zeer netjes, de kamers waren schoon en groot en dit was met de badkamer het zelfde geval. Het personeel is vriendelijk, het eten is geweldig en voor ieders wil. Het buitenzwembad hebben wij niet gebruikt omdat we de voorkeur aan de zee geven.

De ligging is super 50 mtr van het strand en 100 mtr van het centrum en dit is ruim genomen. Ideaal de metro en bussen zijn 1 en 2 straten verderop. In de omgeving is twee keer per week markt. de terrassen zijn super gezellig. Er is weinig tot geen criminaliteit.

Het ging, verouderd hotel!

John en Ria,
6-9-2018

Mooie schone ruime kamer. Elke dag schone handdoeken. De bedden zijn te hard. Het hotel is verouderd. Dat is zeker ook aan het zwembad te zien. Ontbijt is prima, avondeten dat ging. Hotel is zeker geen 4 sterren waard. Fuengirola is een leuke, drukke plaats, een heerlijk strand vlakbij. Boulevard waar je heerlijk kunt wandelen, vele leuke restaurants en winkeltjes. Op Dinsdag een grote markt, daar moet je van houden, anders is het zeker de moeite waard. Las Palmeras is niet het hotel waar wij ook nog eens teruggaan. Fuengirola dat wel. We hebben heerlijke vakantie gehad ondanks dat het hotel tegenviel.

Geen 4 sterren, maar wel goed

Patricia,
27-8-2018

Het is geen vier sterren hotel, eerder 3 sterren. Negatief: Gehorige kamers, receptie spreekt slecht Nederlands, betalen voor WiFi en gebruik computer voor het inchecken online, minibar wordt pas na betaling gevuld, entertainment was veelal in het Spaans en geen koffie/thee op de kamer. Positief: Bij/zo op het het strand, bij een lange boulevard, veel winkels in de buurt, veel verschillende restaurants in de buurt, het ontbijt was goed, goede service(konden 1 keer vroeg ontbijten) bedden waren goed en fijn balkon met zicht op de zee. Kortom heerlijke vakantie gehad, mede dankzij het weer 27 tot 32 graden elke dag.

Floow Travel

helaas niet meer... graag n goeie lik verf.!

de jong,
27-8-2018

goed was de ligging en t ontbijt...kamers heel schoon.

slecht was: te weinig liften voor zo'n groot hotel èn supertraag.

hotel vonden we verouderd...géén 4 sterren waard iig.

zwembad vol scheuren, barsten in de muren...

personeel alleen vriendelijk tegen de spanjaarden... er kon geen goedemorgen vanaf.

heb t allemaal gemeld bij de hostess... ze zou er melding van maken...maar niks meer van gehoord

Onze vakantie was geweldig.

Ton Schilperoort,
14-7-2018

Prima tijd gehad. Personeel was vriendelijk, eten was prima te doen uiteraard geen vijf sterren maar voor de rest prima te doen. Er waren ook wat minpunten, betalen voor de wifi, tegenwoordig heb je dat wel nodig en dat je dan moet betalen. Ook was het jammer dat er weinig stopcontacten waren, 1 bij de ingang van de kamer en 1 in de douche, geen stopcontacten bij het bed zelf.

Heerlijk als thuiskomen, alles bij de hand,strand

Petra,
6-7-2018

Misschien dat de bedden iets meer aangepast kunnen worden in de invalide kamer ,ze zijn te laag

nooit meer

bert stuit,
2-7-2018

kamer en bedden goed.Eten in het restaurant 14 dagen keihard brood-een kok die staat te werken met blote handen vis-kip zo op de gril gelegd darmklachten.2 keer warm gegeten daar.Als hoofdpijs een visgraat in de chef salade.

niks bijzonders

Monica,
13-6-2018

Prima hotel, gelijk aan de boulevard en strand. Schone kamers, lekker ruim en een groot balkon. Echter niet all-in boeken, dit is het niet waard namelijk, beste gewoon logies en ontbijt. Bij grote drukte in het restaurant is het namelijk heel chaotisch, te weinig personeel. En na 19.00 kan je nergens meer buiten zitten, alleen binnen in de bar. Tip voor het hotel, leer de receptionisten eens Engels, want dit spreken ze namelijk heel erg slecht en dat nog wel voor zo'n toeristisch gebied.

Nooit meer

Roosje,
27-5-2018

Je kunt ook een appartement huren in Las Palmeras o.a. via websites. Nooit doen. Het appartement stonk vreselijk. Je moest de balkondeuren open laten staan anders was het niet uit te houden.

Durfden de airco niet aan te zetten, omdat die onder de schimmel zat (zie foto). Er lag ook een lading stof op de plafondventilator in de slaapkamer, die geen ramen had, zodat je geen frisse lucht binnen kreeg.

Geen schoonmaakmiddelen of dweilen, doekjes etc. aanwezig, alleen een oude vieze bezem vol haren. Elke dag vegen hielp niets tegen de stof, we bleven 's nachts hoesten.

Geen koffiezetapparaat, geen peper, zout, olijfolie, afwasmiddel of andere zaken die mensen achter laten in een appartement.

Verhuurder neemt blijkbaar alles steeds mee, zodat iedereen steeds alles opnieuw moet kopen. Doorgezakte bank, oude kapotte lakens.

Nooit meer

Brink.A,
10-4-2018

Hotel ligt tegenover disco's en clubs, hele week geen oog dicht gedaan. Accepteerde geen kopie paspoort

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Palmeras in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Palmeras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.