Hotel Las Palmeras

120 reviews over Hotel Las Palmeras in het Nederlands

niks bijzonders

Monica
13-6-2018

Prima hotel, gelijk aan de boulevard en strand. Schone kamers, lekker ruim en een groot balkon. Echter niet all-in boeken, dit is het niet waard namelijk, beste gewoon logies en ontbijt. Bij grote drukte in het restaurant is het namelijk heel chaotisch, te weinig personeel. En na 19.00 kan je nergens meer buiten zitten, alleen binnen in de bar. Tip voor het hotel, leer de receptionisten eens Engels, want dit spreken ze namelijk heel erg slecht en dat nog wel voor zo'n toeristisch gebied.

Nooit meer

Roosje
27-5-2018

Je kunt ook een appartement huren in Las Palmeras o.a. via websites. Nooit doen. Het appartement stonk vreselijk. Je moest de balkondeuren open laten staan anders was het niet uit te houden.

Durfden de airco niet aan te zetten, omdat die onder de schimmel zat (zie foto). Er lag ook een lading stof op de plafondventilator in de slaapkamer, die geen ramen had, zodat je geen frisse lucht binnen kreeg.

Geen schoonmaakmiddelen of dweilen, doekjes etc. aanwezig, alleen een oude vieze bezem vol haren. Elke dag vegen hielp niets tegen de stof, we bleven 's nachts hoesten.

Geen koffiezetapparaat, geen peper, zout, olijfolie, afwasmiddel of andere zaken die mensen achter laten in een appartement.

Verhuurder neemt blijkbaar alles steeds mee, zodat iedereen steeds alles opnieuw moet kopen. Doorgezakte bank, oude kapotte lakens.

Nooit meer

Brink.A
10-4-2018

Hotel ligt tegenover disco's en clubs, hele week geen oog dicht gedaan. Accepteerde geen kopie paspoort

Fijn verblijf geweest.

Wilco Vrijenhoeff
13-3-2018

Een groot hotel waar het vriendelijke personeel hun best doet het iedereen naar het zin te hebben. Als er veel mensen zijn kan dat ook weleens minder gaan. Iedereen is anders en daar proberen ze echt aan te werken.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Wilma Walsemann
28-2-2018

Hotel Palmeras in Fuengirola. prima hotel, heerlijk zonnig balkon.

prijs/kwaliteit +++

Ria
        30-1-2018

Niet goed:Geluidsoverlast aan de straatzijde.

Wel goed: geen geluidsoverlast aan de zwembadkant.

Vergane glorie, bejaardenhuis

Ingrid
        30-1-2018

Oud en versleten, gemiddelde leeftijd 80 jr. Onbijtbuffet was erg slecht. 's Nachts erg veel lawaai van de clubs en pubs naast het hotel. Personeel mag wel eens op engelse les. Absoluut geen aanrader. Meeuwen die in het zwembad zwemmen. Bedden waren doorgezakt.

geen 2e keer meer

garrit
        28-12-2017

het avond buffet is verschrikkelijk slecht, ik wil u hiervoor Waarschuwen!!!

Doe geen half pension of vol pension in dit hotel!!

Het eten is echt schandalig voor een 4**** hotel.

Mooi groot hotel direct aan boulevard

Hans45
        20-10-2017

Ruime schone kamer en badkamer

Goede bedden

Liften en koelkast aanwezig

Zwembad op 5e etage

Goed buffet en ontbijt

Supermarktje om de hoek

Overal dichtbij

Midden tussen de terrasjes en strand

Verouderd hotel, zeker geen 4 sterren waard!

Danielle
        17-9-2017

Het hotel is zeer gedateerd. Ziet er van binnen en van buiten oud uit, kamers zijn zeer gedateerd, 1 stopcontact op de kamer (in de badkamer!!!) geen verlichting op je balkon! Zwembad wordt slecht onderhouden, animatie is nihil, eten is elke dag hetzelfde en koud! Wifi moet je betalen! 50 euro voor 1 week!!! Wifi zou in elk hotel gewoon gratis moeten zijn vind ik... Voor ons zeker geen 2e keer!! Pluspunten: Goede bedden, schone kamers en de ligging is perfect!

We hebben een aantal aanbieders voor Las Palmeras voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Palmeras in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Palmeras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Las Palmeras scoort een 6.92 uit 10 op basis van 121 reviews.