Hotel Las Palmerassterstersterster

• Sauna

141 reviews over Hotel Las Palmeras

• 6A13-10-2019

Geen 4 sterren

Ligging prima, eten slecht, kamer (zeezicht) goed

Alleen gereisd in oktober 2019

• 2Matt29-09-2019

Nooit meer

Je moet je paspoort laten kopiëren anders kom je er niet in. Belachelijk, want wat moeten ze er mee? Het hotel is beslist geen 4 sterren waard. De muren bladderen af (kamer 118), de airco kent alleen de standen aan/uit, naar een vrij stopcontact moet je goed zoeken. Bij het bed is er geen te vinden. Als je niet van een hard bed houdt, dan... ligging is prima, evenals de schoonmaak. Gedateerd, voor mij het het duidelijk: een keer, daarna echt nooit meer. Voor dat geld kun je beslist beter krijgen.

Gereisd met partner in september 2019

• 6van der Blij10-09-2019

Geen 4-ster waardig

Het hotel is inderdaad gedateerd, maar dat was bekend. De kamer en badkamer waren prima qua grootte. Kijkend naar de kwalificatie van 4 sterren, voldoen ze hier aan. Of het nog passend is, is een andere vraag. Gezien het hotel niet modern en er achterstallig onderhoud is. Wat ons tegenviel was dat de airco onvoldoende koele lucht kon blazen. Ook het matras en de kussens in bed waren erg hard. We hebben de extra, dikke deken uit de kast extra gebruikt. Dit werd gelukkig goed opgepakt door de dames van de schoonmaak. Zonder te vragen kregen wij extra kussens op bed. Helaas hebben wij meerdere malen last gehad van mieren op de kamer. Bij de derde keer hebben wij naar een andere kamer gevraagd, maar dit was niet mogelijk. We baalden een beetje dat wij er zo vaak last van hadden en er geen permanente oplossing kwam. We moesten het doen met een spuitbus welke de mieren op dat moment doodde. Het zwembad was prima.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Jansen15-08-2019

Prima, niet bijzonder

Het hotel zelf heeft duidelijk wel wat onderhoud nodig, maar wij vonden onze kamer echter wel perfect! We zaten aan de achterzijde van het hotel, we keken helaas wel uit op een soort vervallen parkeerplaats, maar we hebben geen geluidsoverlast van buiten gehad. Wel zijn de kamers gehorig, dus alles wat bij de buren of op de gangen gebeurd kan je heel goed horen. De bedden lagen prima, badkamer heel schoon en er werd elke dag schoongemaakt en handdoeken vervangen. Het ontbijt vonden wij heel uitgebreid! De locatie is wel echt ideaal, direct aan boulevard/strand, supermarkten en winkels dichtbij, en als je nog cocktails wil drinken of uit wil gaan zit dat ook allemaal om de hoek. Zwembad was opzich schoon, alleen wel ongezellig. Wij zijn er 2x geweest en voor de rest altijd naar t strand. Het zwembad heeft ook wel duidelijk onderhoud nodig.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5G. Tieleman-Salari02-08-2019

Nooit meer

Beveiliging. Stond ochtends vroeg een man (inbreker) in mijn kamer. Manager had geen tijd om mijn verhaal aan te horen. Geen politie bijgehaald. Gewoon niets mee gedaan. Alleen een andere kamer aangeboden.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 4Angeline26-07-2019

Nooit meer

Zeer verouderd hotel zwembad vreselijk vies en heel slecht onderhouden voor het zwembad hoef je er niet naartoe. Aan de bar beneden was lekkage (de hele week) er stonden 5 wijnkoelers op de bar om het water wat uit het plafond druppelde op te vangen moest bijna met een paraplu aan de bar zitten. Dit was ook nog naast de electra(verlichting).Vloerbedekking in de gangen oud en versleten. Kamers werden wel heel goed schoongemaakt en het personeel was vriendelijk. We lagen s nachts wakker door de herrie in de straat waar verschillende kroegen en discotheken zitten. Kortom waardeloos hotel.

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Just us26-06-2019

Geen 4 **** waardig en met veel geluidsoverlast!

Zeer verouderd hotel. Vooral de gangen zijn troosteloos. Zeer veel geluidsoverlast, 's nachts vaak schreeuwende Spaanse tieners die gebruik maakten van een zaal in het hotel, bulldozers die werkten aan het neerhalen van muren ed naast het hotel, straatverkeer. Douche gaf afwisselend koud/warm water. Wij vonden bedden goed liggen, hotelkamer werd dagelijks goed bijgehouden/schoongemaakt. Ontbijt was elke morgen hetzelfde, gaat beetje vervelen. Avondeten vonden wij veel beter. Vooral dagelijks vis/vlees dat vers bereid wordt en veel fruitkeuze. Kamers met zeezicht hebben mooi uitzicht maar erg veel lawaai van de drukke straat. Wij hadden kamer aan de achterzijde, hoge gebouwen en in de verte de bergen. Niet echt bijzonder. Wij zouden dit hotel niet aanraden vanwege de uitstraling, geen 4 sterren waardig en vanwege de enorm lawaaierige ligging. Wel handig om bus/trein te bereiken en strand. Bus naar Malaga is het goedkoopst!

Gereisd met partner in juni 2019

• 6paul15-06-2019

nooit meer

slecht onderhouden hotel wat zowel binnen als buiten, losse tegels op balkon, gaten in de vloerbedekking in de gang ,stucwerk kapot , donkere lange gangen, bij het zwembad overal oplapwerk

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Piet13-06-2019

Ligging perfect, zwembad onder de maat

Ligging hotel is perfect:midden in Het centrum en aan het strand. Vrij sfeerloos, en niet erg goed onderhouden hotel. All in formule maar tot 23.00. Personeel heel erg vriendelijk. Zwembad slecht onderhouden, ongezellig en het stinkt. Eten elke keer ontzettend goed:vers en gevarieerd

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7Jan v Dongen06-06-2019

locatie goed vriendelijke service

Locatie top Bedden slecht Entertainment slecht (aangekondigd 2 keer live muziek, niks van gezien , de bar was leeg.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

7 tips over Hotel Las Palmeras

• A.van der Weijden, 02-11-2011

Wil je vlak bij het strand en centrum zitten dan is dit een goede optie.

• Theo, 22-01-2013

Met de rondrit treintje rijd door Fuengirola, vlakbij het Hotel bij het beeld van de vrouw op de boulevard kan je voor 14 euro naar Gibraltar. Het zogenaamde belastingvrij valt tegen alleen sigaretten en drank, neem niet te veel anders heb je pech bij de Spaanse douane als je terug gaat.

• corinavantilburg, 24-06-2012

Tip; The Family Bar in de haven, een nederlands eetcafe met heerlijke nederlandse gerechten en elke avond live muziek!! Prijs/kwaliteitverhouding erg goed!

3 vragen over Hotel Las Palmeras

• Inge, 19-12-2017

wifi

ik lees dat wifi niet gratis is,wat kost het per week is er ook een bad?

• Theo de Koning, 12-12-2012

Treintje van Fuengirola naar Malaga

Wie kan mij zeggen hoe het eindpunt heet in Malaga, en straat of plein?? en wat kost een retourtje? vr, gr, Theo

h_blom47, 30-12-2012

Kan geen retourtje kopen altijd apart heen en terug, kost per persoon heen 3,15 euro heen en ook 3,05 terug. Trein/metro station ligt achter het bus station in Fuengirola en het best is op het eindstation in Malaga uit te stappen dat is in het centrum nabij de grote winkelstraten.

marja, 31-12-2012

retour fuengirola/malaga dat kan door de keuze knop ida ifuelta in te drukken op de automaat op het station dit betekent heen en terug dus retour kost met zn tween ong 10 euro

A v Doorne, 25-03-2013

Je kunt wel een retourtje kopen met de trein dat heet IDA Y VUELTA en deV wordt als een B uitgesproken Groetjes

Corrie, 02-01-2013

De trein reist van Fuengirola naar Centro Alameda Ook bij Maria Zembrano kom je in het centrum, maar de laatste is centrum, toch stukje lopen, kom je niet onderuit. Ticket is ida y vuelta = retour, alleen ida = enkele reis Het is niet duur in elk geval, dacht ca. 3,50, in het weekend duurder

• Theo de Koning, 07-10-2012

Markt

Hoe heet de straat of plein waar de Markt is. Zijn er ook Rook kamers in het Hotel???

Corrie, 11-01-2013

Hij heet Supermercado en is v.a. de haven richting Los Boliches.(zee aan rechterhand houden) Voorbij appartementen Pyr lopen, dan zie je wit gebouw, is Stella Maris (op dak) (op de boulevard), daar linksaf is de supermercado. Daar loop je langs, steek je over en loopt rechtdoor naar het tunneltje, succes....

Corrie, 17-01-2013

De naam van de supermarkt is MERCADONA

Sjakie , 28-10-2012

Supertalent mercator achter stellamaris groene gebouw

Corrie, 21-10-2012

Het feria terrein. Als je de grote supermercado weet, vlakbij Stella Maris en je loopt erlangs met je rug naar de boulevard kun je het tunneltje onderdoor en ben je op het terrein...succes

Corrie, 28-10-2012

De grote supermarkt heet Supermercado inderdaad. En Stella Maris is op de helft van de boulevard, v.a. Fuengirola richting Los Boliches... Groot wit appartementencomplex, voorbij PYR.... Daar langs lopen, straat oversteken, tunneltje onderdoor, oversteken is de markt op dinsdag.

Theo de Koning, 21-10-2012

Hallo Corrie tja hoe heet die grote Supermarkt en was is het?? Stella Maris. dat weet ik niet.

Sjakie , 28-10-2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages