Hotel Las Palmeras

5.7Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Fuengirola

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 373p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

142 reviews over Hotel Las Palmeras

• 2019
    5Nicovdgugten08-12-2019

Misschien

Gedateerd hotel, kan een opfrisser gebruiken

Gereisd met partner in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6A13-10-2019

Geen 4 sterren

Ligging prima, eten slecht, kamer (zeezicht) goed

Alleen gereisd in oktober 2019

• 2Matt29-09-2019

Nooit meer

Je moet je paspoort laten kopiëren anders kom je er niet in. Belachelijk, want wat moeten ze er mee? Het hotel is beslist geen 4 sterren waard. De muren bladderen af (kamer 118), de airco kent alleen de standen aan/uit, naar een vrij stopcontact moet je goed zoeken. Bij het bed is er geen te vinden. Als je niet van een hard bed houdt, dan... ligging is prima, evenals de schoonmaak. Gedateerd, voor mij het het duidelijk: een keer, daarna echt nooit meer. Voor dat geld kun je beslist beter krijgen.

Gereisd met partner in september 2019

• 6van der Blij10-09-2019

Geen 4-ster waardig

Het hotel is inderdaad gedateerd, maar dat was bekend. De kamer en badkamer waren prima qua grootte. Kijkend naar de kwalificatie van 4 sterren, voldoen ze hier aan. Of het nog passend is, is een andere vraag. Gezien het hotel niet modern en er achterstallig onderhoud is. Wat ons tegenviel was dat de airco onvoldoende koele lucht kon blazen. Ook het matras en de kussens in bed waren erg hard. We hebben de extra, dikke deken uit de kast extra gebruikt. Dit werd gelukkig goed opgepakt door de dames van de schoonmaak. Zonder te vragen kregen wij extra kussens op bed. Helaas hebben wij meerdere malen last gehad van mieren op de kamer. Bij de derde keer hebben wij naar een andere kamer gevraagd, maar dit was niet mogelijk. We baalden een beetje dat wij er zo vaak last van hadden en er geen permanente oplossing kwam. We moesten het doen met een spuitbus welke de mieren op dat moment doodde. Het zwembad was prima.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Jansen15-08-2019

Prima, niet bijzonder

Het hotel zelf heeft duidelijk wel wat onderhoud nodig, maar wij vonden onze kamer echter wel perfect! We zaten aan de achterzijde van het hotel, we keken helaas wel uit op een soort vervallen parkeerplaats, maar we hebben geen geluidsoverlast van buiten gehad. Wel zijn de kamers gehorig, dus alles wat bij de buren of op de gangen gebeurd kan je heel goed horen. De bedden lagen prima, badkamer heel schoon en er werd elke dag schoongemaakt en handdoeken vervangen. Het ontbijt vonden wij heel uitgebreid! De locatie is wel echt ideaal, direct aan boulevard/strand, supermarkten en winkels dichtbij, en als je nog cocktails wil drinken of uit wil gaan zit dat ook allemaal om de hoek. Zwembad was opzich schoon, alleen wel ongezellig. Wij zijn er 2x geweest en voor de rest altijd naar t strand. Het zwembad heeft ook wel duidelijk onderhoud nodig.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5G. Tieleman-Salari02-08-2019

Nooit meer

Beveiliging. Stond ochtends vroeg een man (inbreker) in mijn kamer. Manager had geen tijd om mijn verhaal aan te horen. Geen politie bijgehaald. Gewoon niets mee gedaan. Alleen een andere kamer aangeboden.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 4Angeline26-07-2019

Nooit meer

Zeer verouderd hotel zwembad vreselijk vies en heel slecht onderhouden voor het zwembad hoef je er niet naartoe. Aan de bar beneden was lekkage (de hele week) er stonden 5 wijnkoelers op de bar om het water wat uit het plafond druppelde op te vangen moest bijna met een paraplu aan de bar zitten. Dit was ook nog naast de electra(verlichting).Vloerbedekking in de gangen oud en versleten. Kamers werden wel heel goed schoongemaakt en het personeel was vriendelijk. We lagen s nachts wakker door de herrie in de straat waar verschillende kroegen en discotheken zitten. Kortom waardeloos hotel.

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Just us26-06-2019

Geen 4 **** waardig en met veel geluidsoverlast!

Zeer verouderd hotel. Vooral de gangen zijn troosteloos. Zeer veel geluidsoverlast, 's nachts vaak schreeuwende Spaanse tieners die gebruik maakten van een zaal in het hotel, bulldozers die werkten aan het neerhalen van muren ed naast het hotel, straatverkeer. Douche gaf afwisselend koud/warm water. Wij vonden bedden goed liggen, hotelkamer werd dagelijks goed bijgehouden/schoongemaakt. Ontbijt was elke morgen hetzelfde, gaat beetje vervelen. Avondeten vonden wij veel beter. Vooral dagelijks vis/vlees dat vers bereid wordt en veel fruitkeuze. Kamers met zeezicht hebben mooi uitzicht maar erg veel lawaai van de drukke straat. Wij hadden kamer aan de achterzijde, hoge gebouwen en in de verte de bergen. Niet echt bijzonder. Wij zouden dit hotel niet aanraden vanwege de uitstraling, geen 4 sterren waardig en vanwege de enorm lawaaierige ligging. Wel handig om bus/trein te bereiken en strand. Bus naar Malaga is het goedkoopst!

Gereisd met partner in juni 2019

• 6paul15-06-2019

nooit meer

slecht onderhouden hotel wat zowel binnen als buiten, losse tegels op balkon, gaten in de vloerbedekking in de gang ,stucwerk kapot , donkere lange gangen, bij het zwembad overal oplapwerk

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Piet13-06-2019

Ligging perfect, zwembad onder de maat

Ligging hotel is perfect:midden in Het centrum en aan het strand. Vrij sfeerloos, en niet erg goed onderhouden hotel. All in formule maar tot 23.00. Personeel heel erg vriendelijk. Zwembad slecht onderhouden, ongezellig en het stinkt. Eten elke keer ontzettend goed:vers en gevarieerd

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages