We hebben een aantal aanbieders voor Frigiliana voor je op een rij gezet:

Reviews over Frigiliana

Mooi authentiek dorpje

Gast001
    15-9-2014

Leuk authentiek spaans dorpje om te bezoeken. Niet overspoeld met toeristen. Niet heel veel meer te doen dan wandelen door de steile straatjes en langs witte huisjes. Beperkt horeca aanbod. Het predikaat 'mooiste dorp van spanje' schept hoge verwachtingen en is een beetje overdreven, maar zeker de moeite waard om te bezoeken. 's Avonds erg lastig parkeren als je het dorp wilt bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2014

omweg waard

luc
    31-5-2014

Dit bergdorpje was ooit moors. Zelfs de Moorse vrouwen streden op het laatst mee tegen de christelijke troepen. Je ziet er dan ook afbeeldingen in faience van. In de kleine kerk zie je doodskoppen met diverse hoofddeksels. Gekroond of arm, allen sterven ooit. Bij de 12 hoofden van de apostelen ontbreekt vreemd genoeg Lucas.

Gereisd Met vrienden in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend, wit bergdorp pal naast natuurpark

mevrouw Van der Meer
    30-4-2014

Frigiliana, in Andalusië, ligt maar een paar km van de kust boven de bekende badplaats Nerja, maar toch is het een heel andere wereld. Het zou één van de mooiste dorpen in Andalusië zijn en zo oogt het ook: stralend wit en met leuke, nauwe straatjes. In het hoogseizoen zal het er wellicht druk zijn met dagjes mensen, in april viel dit mee. Het ligt aan de rand van natuurpark Sierras de Tejeda, Alhama y Almijara, waar het mooi wandelen of paardrijden is.

Gereisd Met vrienden in april 2014

Fraai wit bergdorpje.

Jos
    28-6-2013

Frigiliana is een idyllisch en typisch Andalusisch dorpje gelegen ten noorden van Nerja. Eind jaren negentig is het dorpje enkele malen tot het mooiste dorpje van Spanje uitgeroepen. Vanuit Nerja o.a. bereikbaar met de bus, 1 euro p.p. enkele reis. Rondrit in dorpje zelf per treintje voor 3 euro p.p.

Gereisd Met partner in Sat Jun 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewoon genieten

Patrick en Martine
    26-9-2012

de omgeving is zo veelzijdig dat er voor ieder wat wils is de natuur is adembenemend, de steden zoals Granada, Ronda hebben zoveel te vertellen en er is zoveel lekkers te eten op idyllische plekjes en dan nog de zee met haar helder water em mooie stranden

Gereisd Met partner in september 2012
Frigiliana scoort een 8,1 uit 10, op basis van 74 reviews