We hebben een aantal aanbieders voor Cádiz voor je op een rij gezet:

Reviews over Cádiz

Super!

Laura,
    19-11-2018

Hotel met perfecte ligging direct aan het schoon. Kamer was schoon, ontbijt zeer uitgebreid. Naar het centrum van Cadiz is het even lopen, maar er gaat naast het hotel een bus richting het centrum. Zwembad is heel klein, maar niet nodig met het strand letterlijk voor de deur. Heerlijke vakantie gehad!

Voor herhaling vatbaar!

Dirk Koper,
    13-9-2018

Goede kamer met uitzicht op strand en zee; Op de eerste verdieping boven de eetzaal, dus gehorig vroeg in de morgen als de ontbijtborden etc. worden geplaatst.

Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt met de keuze om schone lakens en handdoeken te vragen. Ontbijteetzaal is langerekt, dus als je wat later komt, dien je ver te lopen naar het buffet. Echt Spaanse stad, dus weinig Engels. Lekker druk met Spaanse toeristen , daar houden wij ook van. Gaan er zeker weer eens terug ondanks de lange transfer van luchthaven Sevilla naar Cadiz. Als je van het eten van vis houdt een sterke aanrader met lage prijzen!

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk ontspannende verblijfsmogelijkheid

Chris De Commer,
    26-8-2018

De foto’s op de website van Casa Flamengo spiegelen geen fantastische droom voor; ze geven de realiteit weer.

We (kleinkind, dochter, schoonzoon, grootouders) huurden het huisje in de zomervakantie. De eigenares deed er alles aan om het ons zo aangenaam mogelijk te maken, met vele, lieve attenties. Wat hebben we genoten!

Met een huurauto waren verscheidene bezoeksobjecten perfect te bereiken: Gibraltar, Jerés, Cadiz, Medina de Sidonia, de zoutwinningen. (Leuke details: de vele ooievaars en hun nesten, de uil in de buurt van het huis.)

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastische vakantie mede dankzij Casa Flamenco!

Liesbeth en Yves,
    30-7-2018

Ilse deed ons vanaf het eerste moment erg welkom voelen! We werden ontvangen met heerlijke hapjes en drankjes. Ilse gaf ons zéér bruikbare tips over restaurantjes en uitstapjes. Écht top! Ook de accomodatie was zéker in orde! Zeer netjes, mooi koel huis (airco niet nodig gehad), kortom geen opmerkingen! Alles aanwezig voor een comfortabel verblijf! We hebben genoten van ons verblijf in Casa Flamenco mede dankzij de lieve gastvrouw!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

geweldig