Hotel Triton ****

Weer vandaag14°-1°

581 reviews over Hotel Triton in het Nederlands

Ongeinteresseerd, ronduit onvriendelijk personeel

Henriette, 14-2-2018

Ligging is geweldig, maar dan houdt het ook op...
Hotel Direktie, Hotel Management, 16-2-2018

Beste Jettiesmit,

Allereerst willen we u hartelijk bedanken voor het nemen van uw tijd bij het plaatsen van uw opmerkingen op Zoover met betrekking tot uw ervaring in ons Best Tritón Hotel. Het is geweldig om te weten dat je de ligging perfect vond maar verder laat je niet weten wat er minder was!! Dit is spijtig daar deze kommentaartjes ons helpen om te verbeteren waar nodig

Best Tritón ****

Management team.

voor herhaling vatbaar !

henk en ria verdoold, 11-2-2018

een geweldig hotel met goede accommodatie. Prima keuken en iedere dag heerlijk genieten van de bufetten.
Hotel Direktie, Hotel Management, 16-2-2018

Beste henk en ria verdoold,

Allereerst willen we je bedanken dat u hebt gekozen voor een paar dagen rust in ons Hotel. Wij danken u voor deze paar minuten van uw tijd om uw ervaring te delen met andere reizigers. We zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hopen dat je een goede thuiskomst hebt gehad.

Management Team

Best Triton ****

Heerlijke vakantie in een uitstekend hotel.

Anneke, 30-1-2018

Prima ligging in een gezellige en mooie omgeving. Vlak aan de haven en boulevard voor de deur met terrasjes en winkels. Bushalte voor de deur. Wel veel trappen minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.
Hotel Direktie, Hotel Management, 5-2-2018

Beste Anneke,

Allereerst willen we U ten zeerste bedanken voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om de ervaringen te delen met andere reizigers over uw verblijf bij Best Triton. We zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.

We hopen dat je een een goed thuiskomen hebt gehad.

Met vriendelijke groeten

Management team Best Tritón ****.

fantastiche

a hendriksen, 30-1-2018

ik vond het een geweldige vakantie.alles was heel goed!!zou er zo naar terug gaan.
Hotel Direktie, Hotel Management, 9-2-2018

Beste a. hendriksen,

Allereerst danken we U voor die paar minuten van uw kostbare tijd die u heeft besteed aan het beoordelen en mededelen van uw ervaring over het verblijf in ons hotel Best Tritón. We zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat zowel onze diensten als faciliteiten naar uw wens zijn geweest. We hopen u spoedig weer te zien.

Management Team

Best Tritón ****.

Fantastisch hotel

Angelique, 12-12-2017

Net aangekomen in dit hotel maar weet nu al dat ik hier vaker ga komen eerste indruk erg goed
Het Management, Hotel Management, 21-12-2017

Geachte gast

Bedankt voor deze zeer positieve omschrijving van uw vakantie in Best Triton. Namens al ons personeel bedankt voor uw vriendelijke woorden.

Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Uitstekend hotel

Th. Dijkstra, 18-11-2017

We verbleven op basis van all-inclusief. Het eten en drinken is prima. Het personeel is niet zo vriendelijk, m.u.v. Barbara en het meisje met het slotje op haar rug in het restaurant en Christian aan de bar. Wij hadden een mooie kamer met zijzeezicht in het hoofdgebouw. Het hotel is wat verouderd m.n. toiletten in de openbare ruimtes kunnen beter. De animatie is goed. Veel meezingers en er wordt veel gedanst. De gasten zijn veel Engelsen en Zweden. Wij komen zeker terug.
Hotel Direktie, Hotel Management, 29-11-2017

Geachte Th. Dijkstra,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw indrukken op bij sociaal netwerk na uw verblijf in ons Best Triton hotel. We zijn verheugd te weten dat u een fijne vakantie heeft gehad en dat zowel het personeel als onze diensten naar uw zin zijn geweest. We zullen Barbara en de rest van het personeel uw vriendelijke woorden overbrengen. We stellen uw bezoek op prijs en we hopen u snel weer te zien in ons hotel!

Het hotel management

Beste vakantie in Best Triton

Fam van Oudheusden, 25-10-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten , goed ontbijt, en heerlijk dicht bij de boulevard en zee.

Enige min puntje was dat ze niet allemaal goed engels spraken.

Het Management, Hotel Management, 10-11-2017

Geachte gast

Bedankt voor deze zeer positieve omschrijving van uw vakantie in Best Tritón. Namens al ons personeel bedankt voor uw vriendelijke woorden.

Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

De directie

Prima hotel

Mayonne, 7-10-2017

Hotel: prima hotel, wel zie je gebouw achteruit gaan, pluspunt glazen liften

Ligging: perfect, bushalte voor de deur en de haven op loopafstand, aan zee (via trapje en boulevard)

Kamers: grote bedden, met bad of inloopdouche, uitzicht niet altijd mooi

Schoonmaak: kan hier en daar wel beter, wel vriendelijk

Receptie: Klantvriendelijke uitstraling vaak ver te zoeken, helaas geen terugkoppelingen van je klachten.

Zwembad: 4 zwembaden, badmeester, genoeg bedden, parasols aan vervanging toe en miss ook meer langs zwembad, uitzicht op de zee schitterend

Bar: prima, werken keihard

Animatie: avond programma mag verrasender.

Restaurant: variatie is redelijk, wekelijkse thema's, kwaliteit is erg achteruit gegaan, producten zijn nu vaak koud, te rauw of slechte kwaliteit. 50% van de borden zijn vies, 99% van de glazen zijn vies (niks met klacht gedaan).

Opeens verse spiegeleitjes en crepes laten bakken in de morgen niet mogelijk.

Wel leuk: extra show-kok voor warme aardbeien, shoarma, vlees snijden etc.

Hotel Direktie, Hotel Management, 24-10-2017

Beste Mayonne,

Allereerst willen we u bedanken dat u opnieuw als hotel heeft gekozen om uw vakantie door te brengen. Wij zijn verheugd over de gedetailleerde beschrijving van onze locatie, onze faciliteiten en diensten, maar tegelijkertijd vinden we het enorm spijtig dat sommige aspecten van onze gastronomie niet aan de verwachtingen hebben voldaan. Ik kan u verzekeren dat we alles in het werk stellen om onze klanten het beste te bieden, daarom nemen we uw opmerkingen serieus.

Gonzalo Adame

Director

Super goed hotel met mooie omgeving

Fam van muylders, 27-9-2017

Hotel Triton is goed gelegen vlakbij het strand en de boulevard met vele winkeltjes . Ligt vlakbij het gezellige haventje waar je ook gezellig iets kan eten , drinken of shoppen het is daar heerlijk vertoeven. Het eten in het hotel is goed , regelmatig afwisseling want er is iedere dag een ander thema.De kamers waren mooi en verzorgd,vriendelijk poetspersoneel.Het personeel in de bar en het restaurant vond ik persoonlijk minder vriendelijk.De tuin met de zwembaden waren ook zeer mooi en goed onderhouden, enkel vonden we dat voor de kindjes geen schaduw voorzien is en dat zou wel mogen dat er parasollen staan aan het kinderzwembad. Ook was er veel te veel chloor in het kinderzwembadje( ons zoontje had hierdoor uitslag aan zijn beentjes die zagen rood en zo droog en hij had hierdoor veel last)

zeer aangenaam en mooi hotel wij hebben hier een zeer goede vakantie gehad ! Zeer mooie omgeving en zeer goed gelegen.

Hotel Direktie, Hotel Management, 10-10-2017

Geachte Fam. Van Muylders,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw opinie over uw verblijf in ons hotel Best Triton, in deze sociale netwerken. Het is een genoegen om te weten dat U een goede vakantie hebt gehad, daarom streven we ernaar in het samenwerken om iedereen dit te kunnen aanbieden. Ook wil u graag op de hoogte stellen dat het gehalte aan chloor in het kinderbad, evenals alle zwembaden, het bedrag is vereist ¡ door de Spaanse en Europese gemeenschap regels. Deze parameters worden minimaal tweemaal per dag gecontroleerd en nogmaals gecontroleerd.

Wij hopen van harte dat dit punt uw terugkeer niet negatief beïnvloedt.

Wij verwelkomen u graag opnieuw.

Het Hotel management

Helemaal TOP

Annelies, 19-9-2017

Goed hotel, ligging perfect direkt aan de wandelboulevard. Je loopt zo naar de haven met de barretjes en restaurantjes!

Op dit moment zijn we hier nog, hebben een kamer op de achtste verdieping met een geweldig uitzicht. De kamer is groot, de bedden perfect en alles is schoon.

We hebben logies en ontbijt, dus over het diner kan ik niets zeggen. Het ontbijt is super goed!

Aan het zwembad zijn genoeg bedjes dus handdoekje leggen is niet nodig!

In de omgeving is genoeg te doen, dus gewoon boeken!!! Krijg je geen spijt van!

Hotel Direktie, Hotel Management, 26-9-2017

Beste Annelies,

Bedankt voor het achterlaten van uw opinie over ons Best Triton hotel op deze sociale netwerken. We zijn erg blij om te weten dat u van uw vakantie bij ons genoten hebt en dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Wij hopen van harte u weer te zien bij uw volgende vakantie:

Het management team

We hebben een aantal aanbieders voor Triton voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Triton in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Triton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Triton scoort een 7.86 uit 10 op basis van 587 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: