Hotel Palmasol

65 reviews over Hotel Palmasol

• 2018
    3Keijzer18-06-2018

Nooit meer palmasol!!

Om te beginnen, de bedden liggen prima en de kamer word dagelijks schoon gemaakt. Wij hadden een all inclusive geboekt, vies alcohol + de helft deed niet mee. Vreselijk norse bediening die ons tijden de lunch en diner soms pas drinken aanbood als ons eten al op was, of gewoon helemaal niet. Eten was Engels gerelateerd, en elke dag hetzelfde. Erg smaakloos en de bestek+borden vaak nog vies. Ligging is ook niet wat we hadden verwacht, erg rumoerig en strand nog een aardige 5 minuten lopen. Geen all inclusive faciliteiten aanwezig bij het strand. Zwembad is erg klein en nu nog koud. Bedjes zijn al vanaf 09:30 direct bezet. Schuif je je bedje iets op word je direct aangesproken door een SOS dat dat regels zijn. De dame bij de receptie begreep ons en zei is de enige geweest die realistisch was en het niet op ons schuifde. Nee voor ons is dit geen relax vakantie geweest. Erg streng allemaal en geen leuke animatie. Gewoon geen aanrader.

Hotel Palmasol, Propiedad, 28-06-2018

Geachte gast. Hartelijk dank voor uw comentaar . Het spijt ons dat u geen aangenaam verblijf in ons hotel heeft gehad, onze excuses daarvoor. Wij waarderen uw sugerenties, dezen zullen gebruikt worden voor verbeteringen in de toekomst. Met vriendelijke groeten.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

7Noor14-04-2017

Ruim voldoende!

Ondanks alle matige beoordelingen geven wij zelfs een ruim voldoende. Wij hadden half pension geboekt én zowel het ontbijt als diner was in orde. De kamers waren netjes en schoon. De wandelafstand naar het toeristische haven en boulevard slecht enkele minute. We steil maar dat weet je van te voren. Wij hebben hier een prima week gehad.

Hotel Palmasol, Propiedad, 19-04-2017

Geachte klant. Hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons. Bedankt voor het schrijven van deze reactie. We zijn blij dat difrutaran uw vakantie week. We hopen snel weer te bezoeken.

Gereisd met partner in maart 2017

• 6Marja08-10-2016

Nooit weer

Prijs en ligging goed, bij jachthaven en 400 meter van het strand, hotel ligt op een hellende weg, lastig voor mensen die slecht ter been zijn. Ontbijt, balie personeel prima. Kamer met balkon in de avondzon heeft onze voorkeur, dit was prettig. Kamers aan de zwembadzijde zijn donker vanwege de bomen. Zwembad klein en veel lawaai, terras met gammel en vies meubilair. Kamers gedateerd, oude krakende bedden, geen koelkast, losse vloertegels enz, enz. De werkster deed zeker haar best. Rond 20.45 uur is het avondeten koud, bij navraag is dit bekend bij het personeel, ook is het servies regelmatig niet schoon en het personeel niet echt de vrolijksten. Het hotel richt zich voor 95% op Engelsen met T-shirts, tatoeages en met petjes op in het restaurant, dit geeft het niveau van het hotel aan. Helaas was dit voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Hotel Palmasol, Propiedad, 19-04-2017

Geachte klant. Hartelijk dank voor het schrijven van deze reactie. We vonden dat we niet genieten van hun verblijf. Met vriendelijke groet.

Gereisd met partner in september 2016

• 2Familie04-09-2016

Zeer zeker Niet boeken.

Het eten was goed. Bereiding en behandeling ervan is goed, met handschoenen. Blijkbaar is het wel een Spaanse gewoonte om het bestek weg te leggen met de hand aan de eet-/snijkant, bah.

Wij boekten een 2+1 kamer voor 3 personen. Waarom je bij touroperator de leeftijd van je kind moet opgeven is een raadsel want de kamer is zeker niet geschikt voor 2 volwassenen en een grote puber van 15.

Er stonden maar 2 bedden op de kamer maar die zou later op de dag wel worden weggezet. De toch al te kleine kamer was toen helemaal niet meer te betreden. We konden wel een juniorsuite krijgen maar moesten dan ter plekke 500 euro bijbetalen, aldus de onvriendelijke receptioniste. En oh ja, ze hadden geen juniorsuite beschikbaar voegde deze voormalige Oostduitse grenswacht er aan toe.

Onze kamer was zeker niet schoon. De airco-unit had een laag vuil van jaren, de badkamer had hier en daar schimmelvorming.

Er lagen ook maar 2 sets handdoeken en 2 stoelen op het terras. Na er 4 dagen zelf om gevraagd te hebben kregen we eindelijk vanaf dag 5, 3 sets handdoeken.

Het entertainment 's avond is van het nivo Hi-De-Hi ! wat door de vele Britse gasten zeker niet werd gewaardeerd, zo flauw en kinderachtig. Overigens is het terras veel te klein om alle gasten een plaatsje te geven maar velen gaan toch al voortijdig weg.

Tijdens ons verblijf moest er Policia aan het zwembad komen omdat dronken en luidruchtige Britten de struiken eruit rukten en elkaar met cola en zonnebrandcreme besmeurden om zo het zwembad in te springen.

De ligging van het hotel is goed, tegenover de haven. Maar als je slecht ter been bent kun je hier beter niet naar toe gaan.

De touroperator reisleiding is waardeloos. " U hebt gekregen wat u hebt geboekt " werd bij herhaling ons verteld. Een reclamatieformulier indienen heeft daarom geen zin. De plaatselijke manager zou na 2 dagen klagen nog contact met ons opnemen. We zijn inmiddels 3 dagen thuis en hij moet nog bellen.

De foto's op de website van touroperator zijn gedateerd, zelfs de kleur van het hotel was anders, een buitenbar bij het zwembad is er niet, het zwembad is erg klein. De mooiste kamers worden getoond. Volgens touroperator zijn alle kamers hetzelfde (?) en eigenlijk is het ons probleem. Na 8 dagen werd gezegd dat we een ander hotel hadden kunnen krijgen. Daar was nooit iets over gezegd.

Touroperator liet telefonisch weten niet op de hoogte te zijn wat ze inkopen, dat krijgen ze via andere touroperator. En andere touroperator? Een te grote organisatie.

Hotel Palmasol zou ik zeker niet meer boeken.

Nu komt hier waarschijnlijk weer een standaard reactie van hotel Palmasol te staan dat ze onze reactie waarderen etc. etc. Dat is jammer, ze kunnen ons beter compenseren.

Hotel Palmasol, Propiedad, 05-09-2016

Dear Familie, We would like to thank your time dedicated sharing this review with us. First of all, we would like to apologize if your stay wasn't pleasant. Your comments and suggestions are much appreciated as they support our improvement efforts. If you could please email us and we look forward to receiving your email and investigating what happened. Best regards.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Annique02-09-2016

Geweldige vakantie

Personeel; Prima. Netjes, behulpzaam, vriendelijk. Accommodatie; Prima. Iets kleine kamer met een balkon waarvan we de deur niet goed konden sluiten. Goede airco. Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken. Zwembad; Ruim. Genoeg ruimte alleen om 8uur staat er al een rij bij het zwembad terwijl deze pas om 10uur open gaat. Zodra het poortje is geopend is het dringen naar een bedje. Binnen 5minuten zijn er geen bedjes meer te verkrijgen. Mensen leggen hun handdoek en gaan dan pas ontbijten. Er staat dat je handdoek verwijderd wordt na een half uur maar dit gebeurd niet. Daarnaast is er nog wel ruimte om je handdoek in het gras te leggen. Eten; Ondanks dat het brood niet vers was hebben we heerlijk gegeten. Er is een deel open keuken en er wordt dus vers gekookt. Er is ruime keuze. Bij elke lunch en diner een salade buffet, toetjes buffet en veel vers fruit. Omgeving; Je steekt de straat over en je bent bij de prachtige haven waar veel winkeltjes en restaurants zijn. Vooral laat in de avond is het hier erg druk en gezellig. Daarnaast het strand, boulevard en Torremolinos op loopafstand. Bezienswaardigheden; Hop on Hop off bus brengt je langs alle bezienswaardigheden. De vlindertuin is leuk om te zien maar niet heel groot. Echte aanrader is de kabelbaan naar boven. Prachtig uitzicht en als het helder is kun je zelfs Afrika zien liggen. De gewone lokale bus is heel goedkoop en brengt je naar alle omliggende steden/ dorpen. Tip; Ga je de lokale markt bezoeken. Ga met de gewone bus of de hop on hop off bus (halte Tivoli). Wij hebben dit gelopen en kost je ongeveer 40 min en het is een flinke tocht bergopwaarts.

Hotel Palmasol, Propiedad, 05-09-2016

Dear Annique, We would like to thank your time sharing this review of your recent stay with us. We really appreciate your comments regarding our location. Your comments and suggestions are much appreciated for all our staff as they are indeed crucial in supporting our improvements efforts. We look forward to welcome you again. Best regards.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 7anoniem18-08-2016

Voor de prijs toch iets meer en beter verwacht

Vakantie net erop zitten maar hadden er toch iets meer van verwacht! Prijs/kwaliteit klopte niet naar onze mening. Simpele kamers, klein balkon. Het eten kan ook beter, groente droog door het lang liggen, friet niet goed gebakken, harde broodjes smaakte niet erg vers. Het zwembad zag er goed uit alleen jammer dat er om half 11 smorgens bijna overal al handdoeken op de bedjes lagen en die dan de halve dag er liggen zonder dat er iemand komt! Het hotel is wel oke maar wij hadden er gezien de prijs toch wel wat meer van verwacht

Hotel Palmasol, Propiedad, 23-08-2016

Dear guest, Thank you for taking the time to write your review of our hotel Palmasol! Your comments are very much valued. Our staff members take their roles in our industry very seriously and try, every day, to provide that quality customer service, that our guests expect. We hope to see you again! Kind regards,

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Familie M-VT06-04-2016

Best goed - prijs/kwaliteit voor ons dik in orde

• In tegenstelling tot wat we eerder gelezen hadden, vonden we het eten zeer gevarieerd en lekker. Inderdaad een beetje vettig misschien. Hier kies je dan zelf voor, want er is genoeg keuze, lijkt ons. Je kan ook vlees, vis, eitjes,... ter plaatse laten bakken. Snacks bij all-in = nootjes en chips.
    • Hoorden vooral Spaans en Engels spreken en de gemiddelde leeftijd lag eerder aan de hoge kant ;-)
    • Zeer vriendelijk personeel
    • Wifi-zone werkt vrij vlot
    • lounge ligt heerlijk
    • zowel plaatsen in de zon als in de schaduw om je te ontspannen (terras, lounge, zwembad, tuin). Strandstoelen aan het zwembad vlot beschikbaar deze periode.
    • Zwembad buiten nog frisjes, binnen lekker warm (zwemmuts verplicht).
    • Sauna en Jacuzzi meerwaarde. Fitness beperkt.
    • Lekker dicht bij het haventje met de vele winkeltjes, eetgelegenheden, mogelijkheden tot rondvaart en het strand.
    • Busverbinding in verschillende richtingen op 200m afstand en vlotte dienstregelingen, ook toerismebureau vlakbij.
    • o.a. Castillo, vlindertuin, park en Stupa bezienswaardigheden die de moeite waard zijn. Ook een wandeling in Benalmadena Pueblo is heel gezellig en mooi.
    • Verder nog veel meer te doen: Sealife, pretpark,...

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 6Jollie6508-08-2015

Animatie gewoon slecht

Hotel super ligging, eten was goed. Ontbijt super Engels georiënteerd. Rondom zwembad genoeg ruimte voor iedereen, 9.30 gaat het poortje open en kun je een bedje pakken. Plek genoeg, heerlijke tuin erbij met lekker zacht gras. Minpunten in de ochtend pas om 11.00 drinken te verkrijgen, tip vul een flesje water in de ontbijt zaal. En dan de avonden.......die zijn werkelijk toppunt van slecht. Animatie 2 personen. Een meisje organiseert om 15.00 water volleybal, leert die jeugd een verschrikkelijk deuntje na het scoren van een punt, en dat hoor je constant door die gasten brallen. In de avond van 22.15 tot 23.00 zogenaamde animatie. Thema back to the eighties ...wordt er alleen jaren tachtig achtergrondmuziek gedraaid.pfff thats it. 1 leuk optreden gezien van 3 zangers, hadden programma van 2 uur mochten maar 40 min zingen. Dat zijn de enige 40 min van de vakantie geweest dat iedereen meezingt en danst. De mensen willen wel, animator niet Carlos...ga een cursus volgen

Hotel Palmasol, Propiedad, 23-08-2016

Dear guest, We are very sorry to hear your comments regarding the Palmasol hotel during your stay. We will pass on your comments to the relevant areas so they can carry out the appropriate investigations. Thank you very much for helping us to gauge your experience in this regard so we can take the appropriate measures to improve the experience of our guests. Best regards,

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Monique Breeman21-07-2015

Werelds vakantie

Het was een fantastische vakantie. Personeel receptie tot interieurverzorgsters, bar en animatie een dikke pluim. Ik denk altijd hoe je doet, hoe je ontmoet ! Grandioos, liefst volgend jaar weer. Ligging was perfect. Top

Dear guest,

We hope to see you again!

Best regards,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Coby en John20-10-2014

Gastvrij en schoon hotel

Goede ligging, mooie kamer, vriendelijk personeel, schoon hotel. Dicht bij de haven, boulevard van Torremolinos en Benalmadena en dicht bij de bushalte, waar alle bussen vertrekken.

Hotel Palmasol, Propiedad, 23-08-2016

Dear John, We would like to thank you for taking the time to write your review of our hotel Palmasol, Your comments are very much valued. We really appreciate your comments. We look forward to seeing you on your next trip! Kind regards,

Gereisd met partner in september 2014

• RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Party service, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages