Hotel Palia la Roca

Meer hotelinfo

51 reviews over Hotel Palia la Roca

• 9H Huisman05-07-2019

volgend jaar weer

Net in juni 2 weken hier geweest. mooi hotel met heerlijk terras uitzicht op de zee. Eten was prima, medewerkers zijn zeer vriendelijk en doen erg hun best. animatie was erg leuk. iedereen in onze groep was erg enthousiast, en een fantastische vakantie gehad.

• 2018
    8De Platte12-10-2018

Voor herhaling vatbaar

Prijs-kwaliteit zeker een aanrader.Uitstekende All in formule,mooi vernieuwd zwembad met vriendelijk personeel en animatieteam doet zijn best om iedereen te plezieren.Ideale ligging vlakbij boulevard van Benalmadena met tal van bars winkeltjes en restaurants.Ook opstapplaats voor bus is vlakbij.Ideaal hotel voor mensen die willen genieten van de rust maar geen overbodige luxe willen.Wij komen zeker nog terug.

• 10Mevr.E.de Meyier -Lekransy11-10-2018

Fabtastisch

Goede accommodatie ook voor rolstoelen

Met oudere kinderen

Geboekt bij neckermann

• 5Amy08-08-2018

Niet meer

Boek NOOIT een 1-persoons kamer ik heb er 4 gehad in 1 week en allemaal stonken ze naar schimmel wat uit de airco bleek te komen. Na de touroperator ingeschakeld te hebben kreeg ik een kamer aan de gerenoveerde kant (2persoons) waar dus niks mis mee was. Maar de eigenaar zelf deed er helemaal niks aan. Al zat er nog wel een staartje aan voor het hotel dus wie weet wordt er wat aan gedaan. Verder opzich prima niet super maar dat kan ook niet voor 3 sterren

• 9Esther en Flip Witjes08-07-2018

Geweldige vakantie gehad mede door dit mooie hotel

Uitstekend hotel. Fantastische ligging, prima eten en een uitstekend animatieteam. Zijn zeker van plan hier weer terug te komen!!

• 2017
    4Anoniem10-09-2017

We hadden er meer van verwacht, helaas!

Wij plaatsen eigenlijk nooit een review maar bij dit hotel wil ik het toch plaatsen. Over het algemeen zijn wij totaal geen moeilijke eters maar wij vonden het eten echt teleurstellend, slechte kwaliteit vlees, niet mals, je bleef kauwen.. Kip paar keer niet gaar! Dan ben je er meteen klaar mee. Ontbijt was prima maar smiddags en savonds viel echt enorm tegen! Smiddags als je niet meteen om 13;00 ging eten maar later kwam waren alle tafels vies.. Niet opgeruimd! Te weinig personeel was na ons idee de reden. Mensen stonden vaak met hun bordje van oké waar gaan we nu zitten? Aan een vieze tafel dus. Hotel kamer was prima. Zwembad was ook goed, voordeel vonden wij dat je pas om 10;00 je handdoek mocht leggen! Verder vonden wij dat je overal nog even voor moest betalen,koelkast kamer,wifi..Weegschaal voor je koffer...Overal vroegen ze geld voor!Ligging hotel is prima, alleen voor mensen die slecht ter been zijn is de heuvel te stijl!Wij gaan nooit meer hier heen!!!!!!!!!!!!!

• 8motoroma07-09-2017

fantastisch

De kamers in het hotel waren heel netjes en ook alles eromheen zoals de gangen, het zwembad en het terras werden heel goed schoon gehouden. Het eten in het restaurant zou wel beter kunnen, dat was niet echt lekker maar de toetjes daarentegen smaakten weer goed. Jammer was dat je niets meer kon krijgen na 23.00 uur, dus was je eigenlijk verplicht om dan maar naar je kamer te gaan of verder naar een ander café ofzo.

• 9M de vries20-08-2017

Super hotel en personeel

Ik kan niets slechts bedenken. Morgens het bedjes gevecht en de vele autoritaire Fransen na dan . verder super hotel nooit zo lekker gegeten en schoon vele drankjes bij all inclusieve hele dag wel wat te eten. Schoon uitzicht top

• 6M. Van lierop29-07-2017

Wel gaan hier niet meer terug.

Van Hotel Palia la Roca hadden we iets meer van voorgesteld. Ligging ligt goed. Langs drukke weg moet je omhoog lopen op mij het hotel aan te komen. Bus zet je niet af. Zwembad is te klein voor het aantal gasten. Om 10.00 uur wordt het zwembad geopend en dan moet je in de rij staan om een bedje te bemachtigen anders heb je pech. Overigens liggen de bedjes belabberd!!Kamers zijn redelijk alleen ruik je de riolering vanuit wasbak en toilet. Eten is redelijk alleen moet je zelf alles opruimen. Karren staan vol met borden etensresten. Als je op balkon zit hoor je de airconditioning om de minuut. Maakt behoorlijk wat herrie. Kortom voor het vele geld wat betaald is verwachten mij meer. Voor ons geen tweede keer meer.

Met oudere kinderen

• 7Koninkx26-07-2017

3 sterren waardig

Vanaf 16 juli 11 dagen verbleven in dit " franse" hotel. Bijna volkedig gericht op franse toeristen. Animatie is voor zowel volwassenen als kinderen prima, maar alles franstalig en soms beetje gebrekkig engels. Schoon maar gehorig hotel, dichtbij de gezellig drukke boulevard en strand. Geen wit zand maar grijzig strand met kiezelstenen ( viel beetje tegen). Om de hoek een zeer mooi park ( paloma park), een bezoekje aan het hoger gelegen Mijas is zeer de moeite waard. Een dagje naar Malaga is echt een must, een geweldige stad.

Met jonge kinderen

0 tips over Hotel Palia la Roca

3 vragen over Hotel Palia la Roca

• Carole Sanders, 16-07-2018

Aanwezigheid Fohn

Is er in de badkamer een fohn aanwezig ? Staat nl niet in de omschrijving

• A, 28-05-2017

Aanwezigheid föhn

Is er in de badkamer een föhn aanwezig?

• Sabina Roskam, 16-05-2016

badlakens

zijn er badlakens aanwezig voor de gasten

Diane, 26-06-2016

Helaas geen badlakens verder een geweldig hotel

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch

• Afstand tot strand100 m
    • Kleur van het strandDonker
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Spaans

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• FitnessAerobics