Hotel Holiday Polynesiasterstersterster

7.6Goed

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Benalmádena

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Polynesia voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

31 reviews over Hotel Holiday Polynesia

• 2017
    2Peter29-10-2017

Triest

Dit Hotel snel vergeten en snel een beter hotel zoeken . Alle hotels van holliday world zijn slecht daar.

Zwembad voor de kinderen zijn niet verwarmd. En alle zwembaden worden zeer slecht onderhouden . Zowel bij het hotel als de beach club Olifanten is hier het thema . Maar ze kunnen er beter ijsberen neerzetten.

Eten is zo slecht echt triest. Snap niet dat ik hier nergens iets over kan vinden . Sprak meerdere mensen en ze klaagden allemaal. Thee water koken is nog te moeilijk .

Ga je naar de sauna in het Hotel om toch nog een keer te zwemen . Moet je 10 euro per uur betalen per persoon.. Maar ook hier is het water van de baden vrij koud . En het warmste zwembad in de sauna is gewoon vies . Pleisters en verbandjes zand enz bevinden zich allemaal in het bad.

Ook bevind zich tussen het Hotel en de beach club een spoorbaan die behoorlijk gebruikt wordt . Iedere 10 minuten 2 treinen . 24 /7

Wat was wel goed. Het uitzicht ( mits je een kamer met zeezicht boekt) En de dag dat ik naar huis mocht.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 5Cathaina04-10-2017

Nooit meer

Eten was goed , verder was dit een vakantie waar van alles mis aan was. Zwembad niet voor tienen open en niet na zes uur. All inclusive was beperkt. Bij betalen voor koffie als echte koffie wil drinken. Internet kan nog duur worden als je een telefoon en ipad hebt . Betalen voor een schone handdoek. De bedden hard , zowel in de kamer als bij het zwembad. Op de bedjes van het zwembad kun je alleen liggen, lezen is dan moeilijk. Vooral de afgelegen ligging van het hotel vonden wij een nadeel. Service zou beter kunnen met wat meer personeel. Onze indruk was dat hier een goed management ontbreekt.

Gereisd met partner in september 2017

• 9petra van der haegen15-03-2017

tof mooi hotel

Hotel is heel mooi en proper

kamers zijn heel groot en supermooie. Veel ruimte proper

bediening aan de bar waren super vriendelijke en toffe mensen, echt veel lol mee gehad, kortom super bediening!

Receptie waren ze vriendelijk en erg behulpzaam

eten, kon veel beter. Ontbijt was supergoed. Andere maaltijden waren goed maar veel hetzelfde, dat kan veel beter

ligging, je kon via shuttlebus tot aan de olifanten ,te voet gaan ging,maar terugkomen van daar is zwaar! Laatste dag was er geen busje voorzien om de berg op te gaan,jammer van daar kan je links de bus nemen ,heel goedkoop of taxi maar die loopt al snel op! Duur!

Of zoals wij 2x konden doen, als er mensen van het hotel mee staan te wachten...deel de taxi, dan komt het op elk een 4 a5 euro! Tip

Als je graag rustiger ligt, dan kan je aan de zijkant voorbij het zwembad de trap opgaan, weinig mensen wisten dit blijkbaar,er is een klein zwembad en bubbelbad aanwezig daar.

Gereisd met partner in maart 2017

• Oude reviews

8Harry21-08-2016

Mooi hotel ruime kamers

Mooi hotel ruime kamers, erg handig is de waterkoker op de kamer en de magnetron voor als je een baby bij je hebt, kamers zijn ruim opgezet maar worden niet al te best schoongemaakt, verder heeft het hotel een mooi aqua park waar je met de pendel bus heen kunt, als je wilt eten bij het aqua park moet je weer terug naar je hotel, of je moet een dag van te voren aangeven dat je bij het aqua park wilt eten.

Niet helemaal all inclusive, zo moet je betalen voor de WIFI en deze werkt ook niet eens op de kamer, kluis op de kamer is ook tegen betaling, handdoeken service is gratis maar je krijgt maar een keer handdoeken als je schone wilt kost dit 1 euro per handdoek, als je er dus 15 dagen zit zoals wij moet je dus 15 dagen met dezelfde handdoek doen of betalen. Bij aankomst krijg je één fles water dat is het als je een nieuwe fles water wilt kun je deze kopen in het winkeltje. In het internet café staat een computer waarmee je kunt printen handig als je de boarding passen vast wil printen voor de terug reis kost wel 1 euro per print belachelijke prijs 1 euro voor één A4.

Verder een leuke vakantie gehad erg genoten van de hele dag animatie kids club en geweldige faciliteiten die het hotel bied en het prima afwisselende eten,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Netty26-05-2016

Alles was prima, geen minpuntjes, super vakantie gehad! Echt aan te bevelen voor lekker samen met je gezin of met vrienden gaan te genieten van een perfecte vakantie. De appartementen zijn groot en schoon. We vonden het eten super, iedere dag weer een nieuwe sensatie vooral de chocolade fontein was een topper. Het Complex is ook heel groot de eerste dagen verdwaalden wij en konden onze appartementen niet meteen vinden. Maar na 2 dagen lukte dat wel hi hi. Kortom een top accommodatie voor jong en oud!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Angelo02-05-2016

Uitstekend!

Mooi hotel, ruime kamers, goed eten en prima zwembaden. WiFi is waardeloos en erg duur (€12,- voor 7 dagen) Bedden zijn erg hard

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 6Sil30-04-2016

Let op voor kokende douche

Het is een prachtig hotel. De kamers zijn ook fijn. Wij hadden een familiekamer. We moesten het bed inderdaad zelf opmaken bij aankomst. De badkamer is zeer onpraktisch en ik ben ontzettend blij dat wij ons kind niet alleen onder de douche hebben gezet want plots werd de stortdouche gloeiend heet en kreeg je deze met geen mogelijkheid op een goede temperatuur. Als je jezelf niet snel tegen de muur plakte dan verbrande je levend. Dus laat alsjeblieft geen jonge kinderen alleen in de douche staan. Onze dochter ging steeds in bad, maar haren wassen was lastig aangezien we het nergens mee uit konden spoelen. Het eten was geweldig en het animatie team was top!! Het personeel aan de receptie was nogal traag en onvriendelijk. Toch hebben wel een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 5gd05-08-2015

correct, maar zonder teveel waarde

Niets in de omgeving te bezichtigen/shops,geen supermarkt enkel in het hotel. Uitzicht is super, Supergroot hotel, heel mooi ingericht maar niet mijn smaak. Hotel is goed onderhouden, maar slecht gepoetst, overal vette vingers, tot in de kamer toe zelfs bij aankomst, Smerige douche/badkamer,kamer werd zelden goed gepoetst, familiekamer is met sofa, is de grootte van een kindje en kan eruit rollen, stond zelfs niet klaar bij aankomst, Kinderclub een echte afknapper!! personeel onbekwaam: slechte organisatie, werken tegen hun zin. animatieteam zwembad was super en zeer enthousiast!! Personeel is behulpzaam maar niet echt kindvriendelijk, aquapark is met shuttledienst, zeer goede service en zeer proper zwembad! Te weinig kindvriendelijk, niet aan te raden voor kinderen onder de 7j, glijbanen vanaf 1m40,vele zwembaden zijn zelfs te diep vr kinderen,zelfs piratenboot,vr kinderen vanaf 1m, redders zeer onvriendelijk. Dranken zijn lokale merken, eten gevarieerd, onbijt uitstekend!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Tiny09-05-2015

Waanzinnig mooi hotel

Wij,4 volwassenen en 2 kleine kinderen hebben het Super gehad afgelopen 10 dagen het personeel erg vriendelijk eten,heel afwisselend en erg lekker.Inderdaad 'n minpuntje en dat zijn de matrassen die zijn best wel aan de harde kant maar verder zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 9Kelly27-07-2014

Zeer goed hotel!

Holiday polynesia is een erg goed hotel. Het eten is goed en gevarieerd. De kamers zijn erg ruim van alle gemakken voorzien. Enige kantekening zijn de erg harde bedden! De kidsclub is erg professioneel geregeld en er is de hele dag door animatie als je daar behoefte aan hebt. Er rijdt elke 10 minuten een bus naar de beachclub en naar het dichtstbijzijnde strand. Het complex waar 4 hotels deel van uit maken is bewaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

5 tips over Hotel Holiday Polynesia

• AM Hage, 10-05-2014

Huur een auto en ontdek de omgeving. Vooral Mija Puebla is een aanrader en de local markt in Mija Beach op woensdag. Porta Banus om de luxe jachten en sportautos te bekijken.

• Veerman, 08-06-2013

Beneden aan de weg de bus pakken naar Benalmadena of Torremolinos, voor 1,50 pp ben je zo in de gezellige kustplaatsjes. Bij benalmadena is ook een leuk dolfijnenpark en een sea life aquarium

• marsenjo, 28-05-2012

Met het openbaarvervoer kan je goed en goedkoop naar diverse aangrenzende plaatsjes

8 vragen over Hotel Holiday Polynesia

• annemarie, 20-09-2016

beachclub

Is de beachclub met de glijbanen nog wel open in de herfstvakantie?

• Annemarie, 20-09-2016

Buitenbad

Is het buitenzwembad verwarmd in oktober en zijn er gezellige winkeltjes en zo in de buurt

• knuffie_1, 07-04-2015

all inn

zijn er in het hoogseizoen genoeg ligbedden ah waterpark? Wat is er niet inbegrepen in de all inn? is de miniclub goed en minidisco?

gd, 05-08-2015

in het hoogseizone zijn er zeker genoeg bedden, is opavn van 10-22h, als wij aankwamen rond 10h30-11H15 ware er nog zeker veel over

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig