Hotel Globales Los Patos Park

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Los Patos Park voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Globales Los Patos Park

• 4John-boy Wallenburg03-05-2019

Nooit meer!

Klagen doen wij echt nooit! Maar nu moeten we het toch even melden! Vol goede moed naar los patos, bij aankomst begint de ellende al wat een sagerijnig personeel achter de receptie. Waren op reis met 2 volwassenen en 1 peuter van 2.5 jaar. Kwamen vroeg aan en zaten all in,maar bij aankomt moesten we maar buiten de deur eten omdat de all in nog niet belde pas vanaf 12.00 uur en we al vanaf 2 uur in de ochtend op reis waren on hier te komen. De kamers zijn zo gehorig dat het lijkt alsof iedereen op zaal lig te slapen zijn 3 x verhuist maar alles is het zelfde kwa geluid. Zwembad is wel.heel leuk voor kinderen alleen on 10 uur word het rennen voor een leuk plekje bij het zwembad. Het eten is elke dag zowat het zelfde vooral met een peuter is het moeilijk. Al met al 1x en nooit meer maar dat is onze beleving!

• 2018
    8Kirsten03-07-2018

Heerlijke vakantie

Heerlijk hotel voor gezin met kinderen. Wel wat kleine kamers. Maar daar ben je gelukkig dan ook niet zo veel. Verder prima. Zwembad is leuk voor de kids. Wel handdoek leggen in de ochtend dat is een beetje jammer. Eten is prima. Erg variërend buffet. Het hotel ligt dicht aan het strand en winkeltjes. Vriendelijk personeel. Uitstekende service toen onze zoon ziek was. Dikke pluim. In de avond leuke shows en voldoende entertainment overdag. Alles netjes en schoon.

• 2017
    9Wendy22-07-2017

Super leuk deel 2

Zodra het hek open gaat speurten ze al gooiend met handdoek naar een ligbed. Dus wil je goed liggen je staat dan sowieso in de rij. Wat dan wel goed is, is dat een hotelmedewerker foto's maakt van bedden die lang leeg zijn maar waar wel een handdoek op ligt. De handdoek kan dan door die medewerker verwijderd worden. (Heb gezien dat ze foto's namen maar niet dat er een handdoek werd weg gehaald) Veel Spanjaarden en ook Engelsen. Het ontbijt is goed. Vele soorten beleg. Broodjes. Warme gerechten. Drinken koud/ warm. Fruit en zoetigheid. Lunch je hebt niet veel keuze: chicken burger, hotdog, kipnuggets en patat. Redelijk geprijsd dat wel. Maar als je de straat uitloopt kun je ook broodjes en beleg etc kopen. Is wel fijn voor de afwisseling want elke dag dat als lunch is niet lekker. Avondeten is ook goed. Goede saladebar en veel vis en vlees ons is het niet tegen gevallen. Ook niet dat het koud was. Top vakantie aanradertje

• 8Rob30-04-2017

Goed verzorgde en gezellige accommodatie!

Pluspunten: - Accommodatie (kamers, zwembad, toiletten, openbare ruimtes) waren echt zeer goed onderhouden en schoon! - Kamers zijn niet echt groot (voldoende om te slapen) met goede stevige matrassen en bedden. - Elke dag schoonmaak kamer en opmaak van de bedden! - Zwembaden erg leuk voor kinderen (glijbanen, speelmogelijkheden) - Leuke animatie voor kids en volwassenen - Drankjes aan de bar zijn goedkoop, bv. coca cola, koffie en thee €1,50 - Bushalte 200 meter lopen - Stand erg dichtbij - Supermarkt dichtbij - Pinautomaten dichtbij - Dichtbij de luchthaven, 25 minuten transfertijd

Minpuntje: - Het eten is weinig gevarieerd, simpel gepresenteerd en niet goed op temperatuur (vaak te koude producten, wel gaar maar afgekoeld!). Dit komt doordat het eten alleen maar met lampen wordt warm gehouden. - Zwembaden zijn niet verwarmd, dus in voor- en najaar koud zwemwater! - Weinig leuke restaurantjes in de buurt van het hotel - Vriendelijkheid enkele medewerkers bediening

Kortom: Goed hotel, schoon maar zou volgende keer besluiten om elders te dineren.

• Oude reviews

7Celina24-10-2016

Leuk verzorgt hotel met vriendelijk personeel

Mooi netjes hotel !! Kamer wordt netjes schoongemaakt zijn wel klein en gehorig. Zwembad erg leuk wel te weinig ligbedjes en handoeken leggers 45 min voor opening. Zwembad is niet verwarmt in najaar koud Vd kids Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Veel Engelsen :( Eten genoeg keus en elke dag iets anders Saladebar erg goed en diversen soorten brood en veel diversiteit aan vers fruit.

Kinderclub en shows begonnen erg laat Heerlijke week gehad zeker moeite waard om all incl te nemen

• 3M Dijkstra06-10-2016

Nooit meer, Vies hotel

De ligstoelen en tafeltjes aan het zwembad worden niet goed schoongemaakt, alles kleeft, kunstgras erg smoezelig, lange rijen voor het hek om in het zwembad te mogen, belachelijk, lijkt wel vee. hotelkamer heel erg klein, bedden verschrikkelijk slecht. Ontbijt was het enigste wat er mee door kon gaan.

• 9Lin25-05-2016

Geweldig, echt goed voor een familievakantie

Een mooi hotel, goede ligging en geweldig vriendelijk personeel. Ook het eten was van goede kwaliteit. Een klein puntje is wanneer je op een kamer ligt met 2 volwassenen en 2 kinderen dat deze aan de kleine kant is

Met vrienden

• 9Ilse08-11-2015

Paradijs voor kinderen!

wat een fantastisch zwembad. Onze kinderen hebben hier een fantastische tijd gehad. Met minder weer een leuke kinderclub met lieve juffen. Geen probleem voor ons dat het handdoekje leggen pas om 10uur begon (tenminste daar niet vroeg voor op te staan). Zorg dat je om 9.45 voor het hek staat dan kan je mooie plek uitzoeken. Wij komen hier zeker terug!

• 9Greet verhoeven27-10-2015

Proper, vriendelijk

Het hotel is en echte aanrader voor gezinnen met kinderen, rond het zwembad is het zeer proper en er staan veel watertoestellen in. Het personeel er vriendelijk en attend.

Met vrienden

• 6Bornem28-07-2015

Redelijk hotel

Wij verbleven in juli 2 weken in hotel Los Patos. + Het zwembad was heel leuk voor de kids met de glijbanen. Ze moesten er wel alleen af. Ook waren er zeer veel redders aanwezig rond de zwembaden. De kindjes mochten ook met alles in de zwembaden. + Het hotel is goed gelegen, niet ver van het strand. - De kamers zeer klein om met 4 in te logeren. - Het eten was voldoende maar alle dagen hetzelfde. Het koud buffet (salad bar) stelde niets voor (worteltjes uit blik, ...). - All in : voor redelijk veel drankjes en ijsjes moest nog eens een supplement betaald worden! - De animatie was voor ons een grote teleurstelling. Onze oudste zoon (4,5) heeft vorig jaar echt genoten van de miniclub en keek er ook dit jaar enorm naar uit. Maar daar aangekomen bleek de mini-club pas vanaf 5 jaar en dat half jaartje verschil was echt onoverkomelijk voor hen. Hij mocht dus niet meedoen. Het hotel was zeker niet slecht. Maar dus eerder een goede 3 sterren, maar zeker geen 4!

6 tips over Hotel Globales Los Patos Park

• rosa, 14-06-2014

er is geen wasrekje op het balkon dus misschien een idee om een waslijn mee te nemen.

• suzaN, 02-06-2014

Parkeren op de hotelparkeerplaats kost 9 euro per dag. Schuin onder het hotel op nog geen minuut lopen is een gratis parkeerplaats. Benalmadena is een standaard lelijke massale costa del sol badplaats. Binnenlanden zijn wel erg mooi: Ronda, El Torcal, El Chorro.

• C. de Jong, 02-05-2014

Het is even rijden maar de grotten van Nerja zijn erg mooi, als je daar in de buurt bent. Het krokodillenpark in Torremolinos is een aarader, erg leuk voor kinderen om zelf een krokodil van de houden. Karten bovenop winkelcentrum Miramar in Fuengirola is ook leuk voor de kids. Eten wij Wok Directo in de haven van Benalmadena, voor 13 euro, voor de kids heerlijjk eten.

6 vragen over Hotel Globales Los Patos Park

• AB, 27-01-2019

Glijbanen

Weet iemand of er een minimale leeftijd of lengte vereist is voor de “grote” glijbanen?

• keesvissenberg, 22-02-2016

zwembad

ik las in een review dat het zwembad om 10 uur open gaat, is dit zo ?

• Leoni, 02-08-2015

waterpark

Zit het waterpark erbij, of staat deze los van het hotel?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen5

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Spaans

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats