Sorteren

Reviews over Benalmádena

Na 5 keer tijd voor iets anders

Monique
    13-11-2018

Dit was voor ons de 5e keer in Siroco. De ligging van het hotel is geweldig. Door de goede trein- en busverbinding een prima uitvalsbasis om Malaga, Mijas etc. te bezoeken. Wij hebben een auto gehuurd om verder weg te kunnen. Parkeren bij het hotel kost 10 per dag dus auto in de straatjes rondom het hotel zetten.

Opvallend was dat de kwaliteit van het eten beduidend minder was dan voorgaande keren. Weinig afwisseling en het eten was vaak koud. De chocoladefontein was ook verdwenen. Wij hadden veel regen tijdens ons verblijf en daardoor lekkage van het restaurantdak. Dit werd opgelost door overal emmers en bakken neer te zetten, delen af te zetten met stoelen en tafels en dekens op de grond te leggen. Wij vinden dit echt niet kunnen in een 4 sterren hotel, geeft een erg armoedige indruk.

Het personeel in het restaurant was erg gejaagd en dit geeft een vrij onrustige sfeer.

Voor ons was dit het laatste bezoek aan Siroco.

een goed hotel, lekker eten en schone kamers

j.b.albers
    11-11-2018

we kregen een welkom drankje we kwamen om 10.30 uur ging allemaal vlot bij de bali om 12 uur kregen wij de kamer . Het hotel is netjes en schoon personeel vriendelijk alles zag er keurig uit het eten was goed en dicht bij het strand we hebben lekker gewandeld mooie stranden en genoeg te zien

Heel goed verblijf

Staljanssens
    10-11-2018

alles binnen wandelafstand of openbaar vervoer

Terug voor herhaling vatbaar

Tore De Vestele
    6-11-2018

Voor de 3e keer hier geweest en terug zeer tevreden. Heel vriendelijk personeel, mooie kamers met uitstekende matrassen.

Klein minpuntje is dat het eten toch wat achteruit is gegaan maar nog altijd lekker.

Zeker een aanrader om gezellig te genieten.

Barbara Surinova, E-commerce, 9-11-2018

Dear Tore,

Thank you for returning to MAC Puerto Marina for the third time!

We are happy that we have lived up to your previous experience and hope to host you for many years to come. We will work tirelessly to improve in any possible aspect, so your honest feedback about our culinary offer is highly appreciated.

Best regards,

Barbara Surinova

Assistant Manager

Goed hotel

Monique
    5-11-2018

Het is een heel fijn hotel met een goede ligging. Matrassen zijn stevig maar dat vinden wij juist fijn. Kamers zijn wel wat gehorig.Airco werkt prima. Badlakens verkrijgbaar 10 euro borg per stuk. Kluis 2 euro per dan en 10 euro borg voor de sleutel.Ontvangst is met een drankje in de lobby van het hotel.Ontbijt en avond eten zijn goed, voldoende keuze. Warme gerechten in de avond zijn ook warm en dit maak je niet vaak mee. In december en janauri wordt er het e.e.a. opgeknapt aan het hotel. Dit gaan wij daarna zeker bekijken. Enige nadeel vind ik douchen in bad.Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.Prijzen voor drankjes zijn oke.

Javier Aguilar, E-commerce, 9-11-2018

Dear Monique,

First of all we wish to thank you for choosing our hotel for your recent holiday.

We are happy that you found the hotel and your room comfortable, which will be enhanced even more next year with tea & coffee making facilities. Hopefully you can enjoy it during your next stay as well as the new Spa.

We remain at your full disposal and truly hope to welcome you back soon.

Best regards,

Javier Aguilar