We hebben een aantal aanbieders voor Arcos de la Frontera voor je op een rij gezet:

vakanties Arcos de la Frontera

Reviews over Arcos de la Frontera

Arcos is een unieke plaats

familie_Verlinden
    1-4-2013

Een prachtig wit, echt Andalusisch dorp. Je kunt er prima uitgaan, er zijn diverse goede café's en restaurantjes. De bevolking is vriendelijk en gastvrij. Ga er vooral eens tijdens de Semana Santa, de feestweek voor Pasen heen, dan zijn er elke dag prachtige processies.

Gereisd Met partner in maart 2013

Leuk stadje !

Rudi Sijmons
    2-6-2012

Het oude, hooggelegen gedeelte van Arcos is onverwacht mooi: alle leuke plekjes en monumenten liggen compact dicht bij elkaar... Ook de moeite: ga eens binnen in de Parador op het centrale plein en geniet op het terras van het fenomenale uitzicht! Indien te warm of te koud: in de verbruikzaal binnen zorgt een supergroot raam voor een alternatief panorama...

Gereisd Met partner in Mon May 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een pueblo blanco, witte stad

Conny
    11-5-2012

Arcos is een van de zogeheten Pueblos Blanco in Andalusie, de witte steden/dorpen. Laat je auto beneden staan en loop door de steile, smalle straatjes naar boven. Daar vind je de mooie Santa Maria kerk en een geweldig uitzicht. Beslist een dorp om niet over te slaan als je er in de buurt bent!

Gereisd Met partner in mei 2000

Adembenemend uitzicht

Ron en Annelies
    17-7-2010

Gebouwd op een rots. Authentiek wit Spaans dorpje. Met een grote auto is het door de smalle, soms zeer smalle, straatjes lastig manouvreren. Vriendelijke bevolking. Uitstekend eten bij Flamenco Jovenes in het centrum op sterrenkwaliteit niveau. Probeer ook de meer dan voortreffelijke streekwijn. Wel plastic stoeltjes maar een smaakexplosie van gerechten met bijzondere niet alledaagse combinaties maakt het meer dan goed ! Logeren kun je in Casa el Sueno B&B van prima kwaliteit.

Gereisd Met partner in juni 2010

Mooi authentiek niet toeristisch plekje!

Brit
    5-7-2010

Vooral zo leuk gehad door verblijf in Bed en Breakfast El Sueno. Het dakterras en de fijne schone kamer en goed ontbijtje was echt een enorme bijdrage! Inwoners van Arcos zijn erg vriendelijk. We zijn 2 dgn geweest. Na een dagje heb je Arcos wel gezien. Leuk om te zien dat ook dit Spanje is, naast drukke steden en vreselijke hollandse enclaves ;-).

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Arcos de la Frontera scoort een 8,5 uit 10, op basis van 41 reviews