We hebben een aantal aanbieders voor Antequera voor je op een rij gezet:

Reviews over Antequera

Leuk stadje vlakbij Parque del Torcal

arija
    23-5-2014

Antequera is een middelgroot stadje met veel te bezichtigen aan kerken en een kasteel. Het ligt in het mooie Andalusische landschap en vlakbij het bijzondere Parque del Torcal. Wij verbleven twee dagen in het stadje - in erg goede accomidatie - om het park te bezoeken.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Antequera : een mooie mix van oud en nieuw.

Strubbe Luc
    23-12-2013

Antequera telt niet veel mooie monumenten, die het rijke verleden van de stad weerspiegelen. Toch zijn er ook voldoende winkels, en andere gelegenheden om overdag en 's avonds dingen te kopen, te eten en te drinken. Zo genoten we op een avond van een lekkere sangria op een terras, en tot onze verbazing kwam een man te paard ook een biertje meedrinken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Mooi authentiek stadje

Klaas Hartman
    11-11-2012

Antequera is nog niet zo bekend bij het algemene publiek en dat heeft als voordeel dat je je in het echt Andalusië waant. Prachtige historische gebouwen, veel kerken en kloosters en het middeleeuwse kasteel. Ook ligt Antequera heel centraal en kun je makkelijk uitstapjes maken naar andere steden, zoals Cordoba, Malaga, Ronda en Sevilla.

Gereisd Met partner in september 2012

Mooi maar druk stadje

Rinus
    3-4-2012

Antequera is een erg druk maar zeer aantrekkelijk stadje met smalle straatjes, voor het verkeer is er bijna geen doorkomen aan, de plaats heeft wel veel fraaie monumenten zoals enkele barokkerken. Vooral een bezoek aan de burcht die op een heuvel aan de rand van de stad is gelegen is de moeite waard. De omgeving is fraai met vooral veel olijfgaarden.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie stad

Arija
    14-11-2011

We zijn er vier dagen gebleven, vanwege de historische kern; zoveel kerken en mooie gebouwen te zien in deze stad. En omdat het niet te zeer toeristisch is. Ontspannen. We vonden een uitstekend hotel (Castilla)op een centrale locatie en leuke restaurants, authentieke cafés. Precies wat we zochten als verblijf om de natuurparken en plaatsen in de omgeving te gaan bezoeken.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Antequera scoort een 4,9 uit 10, op basis van 32 reviews