We hebben een aantal aanbieders voor Alhaurín de la Torre voor je op een rij gezet:

vakanties Alhaurín de la Torre

Reviews over Alhaurín de la Torre

restaurantjes

sissie
    23-9-2013

eerst even zoeken naar wat een fijn restaurant is, vaak gefrituurde tapas (waar wij niet zo gek op zijn, wel tapas maar aub niet alles gefrituurd!!) uiteindelijk heerlijk restaurant gevonden, goed vlees en ander eten voor weinig geld!

Gereisd Met partner in september 2013

een leuk stadje centraal gelegen

heer de Jong
    12-2-2012

een leuk stadje. Mooi gelegen om allerlei dingen te bezoeken. Voor kleine kinderen niet veel te doen. Wij zaten in een buitenwijk La Alqueria. Dat vonden we wel heel erg afgelegen. Je had echt voor alles een auto nodig. De omgeving is echter wel heel mooi.

Gereisd Met vrienden in Sat Feb 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Alhaurín de la Torre scoort een 8,6 uit 10, op basis van 17 reviews