vakanties Senegal

Reviews over accommodaties in Senegal

geweldig

regina arking,
    13-1-2019

Wij hebben hier een prachtige vakantie gehad. De mensen zijn vriendelijk alleen alles is Franstalig ,ze spreken weinig tot geen engels maar proberen het wel.

Als je ziet hoe de mensen zelf leven is dit hotel een luxe en niet te vergelijken met bijv Egypte of Turkije.De kamers zijn niet luxe maar je hebt alles wat je nodig hebt.Eten is erg lekker en best wel variatie. ik snap daarom ook niet waarom er mensen zijn die het slecht vonden. Ik heb dit thuis niet ik heb geen keus uit zoveel eten het is eten wat de pot schaft bij mij thuis.wij hadden ook een leuke dame (Herlinde) van het reisbureau die alles wel wil doen.We hebben verschillende excursies gedaan maar nog lang niet alles gezien. we komen daarom ook wel een x terug en dan is het zelfde hotel geen probleem. We waren 15 dagen en eigenlijk te kort

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Henk,
    25-12-2018

Erg mooi resort direct aan de zee. Ruime rondavels

Rustig leuk resort

Anna,
    25-12-2018

Leuke huisjes in mooie tuin. Kunt liggen aan strand, op het mooie gras, of aan het zwembad. Eten heerlijk buiten aan het zwembad met s avonds altijd live muziek! Niet iedere dag buffet helaas. Dan 3 gangen keuze menu aan tafel geserveerd.

Redelijk tot goed

Rob Molin,
    21-12-2018

Comfortabel, proper hotel. Uitstekend ontbijt. Personeel, vooral aan de balie nogal onvriendelijk

Geweldig

Driessen,
    18-12-2018

Prachtige vakantie gehad! Super mooi park, goed eten, fijne mensen.

Zeker een aanrader!