Sorteren

Reviews over accommodaties in Senegal

Geweldig!

Esther
    10-11-2018

Heerlijk hotel, super vriendelijk en zorgen er echt voor dat je een fijne vakantie krijgt.

Normaal willen wij nooit naar de zelfde plek terug, maar hier zou ik graag nog eens naar toe gaan.

Hele vriendelijke mensen en prachrig resort.

Mark d
    28-10-2018

Schitterend resort. Super aardige mensen, rustig en prachtige omgeving. Wel groot contrast buiten het resort waar meer armoede is.

Unieke ervaring

Beeboy
    4-7-2018

We hebben een hele leuke tijd gehad in Baobab Belge. Kamers zijn verzorgd en heel kleurrijk! Doudou was een aangename lieve gastheer. We voelden ons ook echt deel uitmaken van Afrika!

Prachtig, fabelachtig en chaotisch

Rick Westenenk
    8-6-2018

Één heel ding dat iedereen moet weten is dat Senegal een franstalig land is. Ook in de royal baobab spreken ze veelvuldig Frans, al proberen ze soms een klein woordje Engels en kan je jezelf daarsoor verstaanbaar maken. De Royal Baobab is geen plek voor kinderen, maar als je er voor de rust komt en een gezellig babbeltje is dit perfect voor jou. Het resort ademt rust. van de lagune tot het strand, iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Zo gauw je buiten het resort komt, waan je je direct in Afrika. Chaos heerst en je kan jezelf helemaal erin onderdompelen, met of zonder gids. Na een drukke dag kan je op het resort weer genieten van de rust. De royal baobab is een perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes, waardoor je een goede balans tussen rust en avontuur kan maken. Een kleine tip: Probeer het Senegalese eten. Dit is namelijk met gevoel en emotie gemaakt en smaakt tien keer beter dan het ingevlogen voer.

Mooi resort voor wintermaanden.

Anna
    13-4-2018

De locatie is mooi met goede ligging bij het natuurgebied van Somone. Wij hebben een boottochtje gemaakt in het natuurgebied. Het is alleen jammer dat je buiten het resort niet kan wandelen zonder lastig gevallen te worden. Toch is het de moeite waard om dit natuurgebied te verkennen. Verder is er buiten het resort niet veel te doen. Er zijn ook veel excursies mogelijk. De kamers zijn prachtig. Er wordt elke dag schoongemaakt. Diverse keren schone lakens en schone handdoeken indien gewenst. Het eten is zeer goed. Elke dag wat anders en veel keus. Goed resort als zonvakantie ter overbrugging van koude wintermaanden. Ben echter niet iemand die een tweede keer naar hetzelfde vakantieadres gaat.