Reviews over accommodaties in Qatar

Prima hotel voor een goede prijs

Marry
    23-2-2018

Prima hotel, dichtbij het busstation in het centrum van Doha. Schone kamers, vriendelijke receptie. Erg simpel ontbijt. Waterkoker op de kamer, geen föhn.

In de watten

Sandra s.
    6-9-2015

Het hotel is spectaculair gestyled, met name de lobby met het enorme verse bloemenarrangement en de honderdn hangende lampenbollen. Het personeel zwermt voordurend om je heen in hun poging het je naar de zin te maken. Een aantal hoge kwaliteitsrestautants. Tijdens het. Happyhour in de hippe 'wham' lounge - dames in korte jurkjes en hoge hakken- op de eerste verdieping zijn de drankjes nog te betalen ( want halve prijs) maarer mag wel gerookt worden. Je kunt er ook buiten zitten, maar dat was in deze tijd van het jaar ook s avonds nog te heet. Kamer idioot luxe maar geen balkon. Baantjestrekzwembad -2meter breed, 20m lang - bleek leeg, dus ik kon alleen in het kinderhandjes terecht.

Qatar scoort een 7,7 uit 10, op basis van 15 reviews