Reviews over accommodaties in Qatar

Prima hotel voor een goede prijs

Marry Morsink
    27-2-2018

Het hotel ligt heel gunstig in het centrum van Doha. Het ligt dicht bij het centrale busstation. Het uitzicht is niet geweldig, aan de achterkant kijk je uit op een bouwplaats, aan de voorkant op braakliggend terrein. In het midden is een kale binnenplaats. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend! Er is een restaurant, waar een eenvoudig ontbijt wordt gereserveerd. Lunch of diner hebben wij er niet genuttigd. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt.

Prima hotel voor een goede prijs

Marry
    23-2-2018

Prima hotel, dichtbij het busstation in het centrum van Doha. Schone kamers, vriendelijke receptie. Erg simpel ontbijt. Waterkoker op de kamer, geen föhn.

Uitstekende service

Marie van der Donk
    14-1-2018

Super luxe; uitstekende en hele persoonlijke service

In de watten

Sandra s.
    6-9-2015

Het hotel is spectaculair gestyled, met name de lobby met het enorme verse bloemenarrangement en de honderdn hangende lampenbollen. Het personeel zwermt voordurend om je heen in hun poging het je naar de zin te maken. Een aantal hoge kwaliteitsrestautants. Tijdens het. Happyhour in de hippe 'wham' lounge - dames in korte jurkjes en hoge hakken- op de eerste verdieping zijn de drankjes nog te betalen ( want halve prijs) maarer mag wel gerookt worden. Je kunt er ook buiten zitten, maar dat was in deze tijd van het jaar ook s avonds nog te heet. Kamer idioot luxe maar geen balkon. Baantjestrekzwembad -2meter breed, 20m lang - bleek leeg, dus ik kon alleen in het kinderhandjes terecht.

Uitstekende service

Arjan
    6-10-2013

Een paar dagen uitmuntend verblijf in dit hotel. Zeer gastvrij en uitmuntende bediening. Aboslute aanrader (maar wel prijzig naar NL begrippen)