Sorteren

Reviews over Pinhao

Wow! Amazing!

Jan Pieter Sakko
    7-8-2018

Nadat we iets te ver waren gereden en op een onverhard pad terecht waren gekomen even met het hotel gebeld en op de plaats van bestemming gekomen.

Mooi oud landhuis, wat is omgebouwd tot een hotel (de BBC schijnt er ooit gefilmd te hebben en een documentaire ervan gemaakt te hebben).

In vitrines hangen authentieke spullen en klederdracht van vroeger waardoor je een betere voorstelling van vroeger kunt maken.

De kamers zijn groot genoeg en lekker koel ivm dikke muren en luiken die je kunt sluiten zodat de koelte binnen blijft.

Badkamer is van deze tijd.Schoon/grote spiegel/ruime douche incl.regendouche/fohn op verzoek.

Wij sliepen op een kamer met een authentiek bed wat de beleving nog beter maakte.

Ontbijt is prima.Gezamelijk dineren als je er gebruik van maakt, wat wel leuk is want je zit met andere gasten aan 1 gezamelijke tafel.In ons geval heel leuk 2 mensen uit Cuba ,2 uit Libanon en een stel uit Belgie.

Het uitzicht en de rust z

leuk voor 1 nacht

Joyce Peters
    8-8-2015

We hebben 1 leuke avond gehad met andere gasten. Dat was erg gezellig: samen dineren en wijn proeven. Mooie tuin en mooi uitzicht. Jammer genoeg geen zwem mogelijkheid. Wat wij vervelend vonden was dat je elke keer die berg op en af moest om iets te bekijken. Wij zijn geen echte wandelaars en mijn partner heeft last van hoogtevrees. Dan is dit geen goede locatie. Maar Jet was zo aardig om voor ons een andere locatie te regelen. Dat vonden wij heel aardig van haar. Als je van wandelen houdt, dan is het een mooie locatie. De kamer was wel erg klein: 's nachts erg warm en benauwd. Kleine badkamer. Verder wel schoon en sfeervol ingericht.

Genieten van gastvrijheid en een goed glas port

Wim en Lidy
    16-8-2013

Wij hebben vijf dagen gelogeerd in deze quinta en dit is ons uitstekend bevallen. We hebben genoten van de gastvrijheid van Jet en Ronald, de prachtige omgeving verkend en ’s avonds genoten van een gezellig diner met andere gasten. Bij het diner werden verschillende wijnen van deze quinta en de omgeving geschonken en hebben we een goed glas port leren waarderen. Een aanrader!

wat een verwennerij

inge
    14-8-2013

We zijn 4 nachten op deze Quinta geweest. Wat een gastvrijheid, heerlijk eten, lekkere wijnen en bijzondere ontmoetingen. De ligging is fantastisch in het dourodal. Jet en Ronald doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

De avonden aan een lange tafel buiten leverden bijzondere- en mooie gesprekken op.

Geweldige locatie!

g. de jong
    28-6-2013

Tijdens onze rondreis door Portugal hebben we hier één nacht geslapen.

Top locatie, mooie kamer met een geweldig uitzicht.

Een warm ontvangt in de tuin met een drankje en s 'avonds heerlijk gegeten. Hier komen we zeker nog een keer terug.

Pinhao scoort een 8,3 uit 10, op basis van 11 reviews