Reviews over Peso de Regua

Mooie ligging

Pien,
    31-7-2017

Prima hotel. Ruime kamers. Beste kun je zitten aan de rivier kant, dan heb je mooi uitzicht.

Ontbijt ruim voldoende, genoeg keus.

Eeen hele mooie plek

Ko en Josephine,
    11-7-2013

Boek wel een kamer aan de rivierkant, dat scheelt enorm. Ontbijt is prima, het restaurant een stuk minder, dat maak je niet goed met een 5-star bediening. En ook een beetje flauw ongevraagd amuses neer te zetten die je vervolgens op de rekening terugvindt. Service prima, zwembad, wifi. Maar is voor rustzoekers, er is verder geen fluit te doen maar de omgeving vinden wij het mooiste van Portugal. Daarom alleen al een goede verblijfplaats. We betaalden als gasten van een bruiloft 75 per nacht, dat is het zeker waard maar de officiele prijzen zijn te hoog.

prachig panorama zicht vanuit de kamers op de rivier douro

claudia,
    20-6-2008

prachig panorama zicht vanuit de kamers op de rivier douro.

Zo een uitgebreid ontbijtbuffet is zelden in portugal.

We zijn al verschillende keren op hotel geweest in portugal maar dit hotel was echt het beste eruit.

Echt een aanrader!!!!!

Mooi 4 sterren hotel met prachtig uitzicht op de Douro als

fvandenenden@hotmail.com,
    19-6-2008

Mooi 4 sterren hotel met prachtig uitzicht op de Douro als je tenminste een kamer boekt aan de rivierzijde.

Mooie uitvalsbasis om de douro-vallei te ontdekken.

Ideale ligging voor treinreizigers

Peso de Regua scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews