Sorteren

Reviews over Laundos

1 keer is genoeg

Jim Luijten
    17-6-2018

Een goed verzorgd, vriendelijk en gastvrij hotel. Lunch en Diner is goed, maar het ontbijt vond ik beneden de maat. Dit zou goed in een goedkoop b & b passen. Het personeel is vriendelijk en niets op aan te merken. Er mag wel wat aan de muziek gedaan worden, 8 dagen lang dezelfde cd erg zoetsappig. Ook is er geen animatie, je moet jezelf zien te vermaken Dit hotel ligt niet in pavao de varzim maar in Laundos 6 km ervan af. Er is een shuttle beschikbaar, maar reserveer hem wel,anders kom je bedrogen uit en kosten vanaf €4,00. Wij hadden echter een beetje pech met het weer, 8 dagen regen. Wij hadden geen auto gehuurd, maar zonder huurauto doe je daar echt niets. Wij hadden het geluk met andere hotelgasten mee te mogen rijden. Porto en Braga zijn de moeite waard om eens te bezoeken. Ik vond de prijs kwaliteit verhouding iets te hoog.

Zeer goed hotel

Nicole
    1-7-2017

Heel vriendelijk personeel. Hotel is mooi en rustig gelegen. Niets op aan te merken.

Uitstekend hotel met waanzinnig mooi uitzicht

Henni
    13-5-2017

Echt prima prijs kwaliteit verhouding. Hotel ligt ongeveer 10 km landinwaards maar op 200 meter hoogte. Hierbij heb je een fantastisch uitzicht over het dorpje povoa de varzim en de Atlantische Oceaan.

Gezien de afgelegen ligging is een auto onontbeerlijk.

Kamers zijn top. Dagelijks schone handdoeken en onderhoud.

Authentieke omgeving, gastvrij hotel prima locatie

Fam. Coppejans
    13-6-2016

Een auto is een must. Mooi hotel om Noord Portugal en zelfs nog Santiago de Compastella te bezoeken. Gastvrije familie Vader, zoon en moeder die het hotel met prima personeel runnen.

Huur een auto dan heb je geen gedoe met de tolwegen, er is een kastje in de auto die de tol registreert, dit wordt via je creditcard afgerekend.

Buiten de deur eten is uitstekend en voor 10 euro p.p. eet je al fantastisch in het binnenland. Aan de kust 15 euro p.p.

Fantastisch hotel lief en behulpzaam personeel

Erik van vark en bart van veen
    29-12-2015

Je moet wel een huurauto hebben kom hier al jaren en geniet steeds weer

Laundos scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews