Aparthotel Terrace Mar

Aparthotel Terrace Mar

7.3Goed

Portugal, Madeira, Funchal

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 508p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Brussel zaventem
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

51 reviews over Aparthotel Terrace Mar

• 9Ria17-03-2017

mooie plek

Op een centrale plaats tussen vlakbij goede restaurants en het water

Gereisd met partner in september 2016

• 4Rianne10-06-2016

Slecht onderhouden appartement!

Vlakbij het app hotel is een busstation, waardoor je binnen 10 minuten in het centrum van Funchal zit. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt is goed. De bedden worden regelmatig verschoond en de handdoeken dagelijks. maar het hele app hotel heeft dringend een algehele renovatie nodig ! De bedden zijn echt heel erg slecht en de electriciteit is gewoon gevaarlijk! Verschillende lampen doen het niet en stopcontacten zitten los. De douchekoppen in de badkamers vallen van de muur.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 6erikdr20-09-2015

Vergane glorie maar daardoor wel koopje

Gebouwd in 1996 en nadien wel érg weinig onderhoud gepleegd. Daardoor heel wat op aan te merken maar bij alles bedenk je toch weer hoe goedkoop het eigenlijk is vergeleken met luxere aparthotels/suites en dat vergoedt veel. Plus goede wifi, goede service en redelijk centrale ligging. Minpunten bijvoorbeeld: 20 jaar oude TV, haardroger dito waar je nauwelijks wat aan hebt, airco die de zitkamer goed koel houdt maar slaapkamer niet. En echt onderhoudsachterstand: 2-3 stopcontacten hangen scheef met vonken bij stekker eruit halen, 2 plekken op plafond met stroom waterdruppels ('dat is gewoon airco condens meneer, geen lekkage'). Maar zoals gezegd, voor die prijs inclusief 2 balkons per studio en dakzwembad en jacuzzi vergeef je veel

Gereisd met partner in september 2015

• 8Miranda07-05-2013

Goede accomocatie

Prima verblijf gehad in Apartement Terrace Mar. Vooraf al gelezen dat de accommodatie grenst aan een drukke weg en erg gehorig was. Dit viel ons reuze mee. Bij openen van de balkondeur wel wat geluid maar zolang de deur dicht zat totaal geen last. Niet overdag en niet snachts.

Kamer werd goed schoongehouden. Elke dag nieuwe handdoeken en beddengoed. Dit vonden wij echt helemaal top.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 10maud01-03-2013

Een aanrader!

Een erg netjes en relaxed hotel. Je kamer werd elke dag weer fris schoongemaakt. Vriendelijk personeel die je graag willen helpen om je een comfortabele vakantie te geven. Ligging in een gezellige omgeving. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Het lawaai waar eerder over wordt geklaagd hebben wij overdag wel gehoord, maar toen waren we meestal weg. In de nachten heerlijk geslapen en totaal geen last van gehad ondanks dat we thuis op platteland wonen en we stilte gewend zijn. De geluiden op de gang kan je wel horen, maar die namen we voor lief met zo'n prima vakantie in dit uiterst vriendelijke en fijne hotel! Echt een aanrader dus!

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Maaikenwendy26-10-2010

Net hotel maar voor maar één keer

Zoals de meesten al schreven ligt het hotel aan een drukke straat waar de hele dag en nacht (na middernacht is het wel een stuk rustiger) auto's en bussen (zelfs de sightseeingbus) doorheen rijden. Omdat de weg omhoog gaat is het nog wat luidruchtiger dan normaal. Onze kamer had overigens wel dubbele beglazing maar er komt toch nog veel geluid doorheen. De kamers zijn verder ook slecht geisoleerd waardoor je de bovenburen hoort lopen alsof het in je eigen kamer is en als je luidruchtige buren treft dan bof je al helemaal niet. Onder het hotel zit een restaurant met 3 papegaaien maar daar hadden wij niet zoveel last van. Het hotel wordt goed schoongehouden en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij zaten in een 2 apartementkamer wat inhoudt dat de normale kamer door een muur gehalveerd is waardoor er twee kamers ontstaan (dat vonden wij wel bijzonder en had charmanter gekund). Kitchenette vonden wij heel prettig. Prima verblijf gehad.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 4rienstra03-08-2010

herrie,stank.

Veel lawaai door verkeer;airco deed niet veel,terwijl we alles dicht moesten houden wegens stank en decibellen. Hotel maakt een wat haveloze indruk (handdoeken met scheuren,matras met scheuren enz. enz.).Poolbar op dak is al de tijd onbemand en we zaten de hele dag in de walm van een visrestaurant. Ontbijt in een kelder met tl.verlichting en plastic bloemetjes. Kortom: geen verwenhotel!! Wij komen hier niet weer.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Gerard en Tonnie20-06-2010

eenvoudig maar zeer goed hotel

We waren hier in juni voor 12 dagen voor een wandelvakantie op basis van half pension. Eenvoudig maar net hotel met iedere dag schone handdoeken. We zaten op de 4e verdieping en hadden weinig last van het verkeer. Het ontbijt was eenvoudig maar maar ruim voldoende. Elke dag heerlijk gegeten in het restaurant.(we konden kiezen uit de kaart) Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben genoten van al het moois wat madeira te bieden heeft en komen beslist nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2010

• 4Mariska08-06-2010

nooit meer

net terug, het personeel is aardig maar hiermee is alles wel gezegd! Wat een locatie, etra betaald voor zeezicht maar je kijkt uit op een flat. Zoveeel verkeer raast er langs dat je slapen wel kan vvergeten! de uitlaatgassen ruik je dag en nacht in je kamer laatstaan als je een stukje gaat lopen. wat een stinkstad dit hadden we echt niet verwacht!

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Fam v.d.Hoek06-06-2010

Terrace Mar nooit meer.

Appart hotel Terrace Mar is ons tegen gevallen veel drukverkeer tot diep in de nacht ook de drie papagaaien ingang restaurant gaan flink te keer. Zitten aan een ketting van s,middags tot in de avond .Wij vinden dit dierenmishandeling.Personeel is vriendelijk en de kamers worden goed schoongehouden vanwegen de dierenmishandeling hebben wij er niet gegeten,dus over het eten hebben wij geen mening dus voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in mei 2010

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Post service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald