Appartement Quinta Mae dos Homens

Portugal, Madeira, Funchal

8.2Fantastisch

• 7.5Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Mae dos Homens voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartement info

44 reviews over Appartement Quinta Mae dos Homens

• 2018
    8goedbiertje28-01-2018

groene authentieke oase in het drukke Funchal

Het mooie authentieke idyllische complexje ligt boven de oude stad in een voormalige wijngaard, nu grote tuin met bananenbomen. Op het terrein staat twee gebouwen met in totaal ruim 20 appartementen en een mooi zwembad. Verder staan er op het terrein de oorspronkelijke gebouwen waaronder de quinta en een kapel uit 1790. Mooi 2-kamer appartement met groot terras, alleen het keukenblok is wel aan vernieuwing toe. Goede bedden en goed wifi op de kamer. Nette badkamer. Mooi uitzicht over de haven. Op loopafstand van de zeer mooie botanische tuin van Funchal. Het complex is goed bereikbaar met bus en lopend (ca. 20 min naar boven). Verder goede parkeerfaciliteiten. Mooi vertrekpunt voor het leren kennen van Madeira en het maken van uitstapjes en levada wandelingen.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Robert van der Wal10-02-2017

Uitstekend Appartement in een gezellige plaats!

Voor ons was alles perfect. Wij zaten halverwege een berg en gingen lopend naar beneden en met de bus terug(lopend niet te doen voor ons. Goed openbaar vervoer. Personeel accommodatie zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Fam van doore06-08-2016

Prachtige locatie met fantastisch uitzicht. Heerlijk kleinschallig en rustig gelegen. Zeer vriendelijk personeel. Een echte aanrader Wij hebben ook heel weinig last gehad van muggen! Een auto huren is wel aan te raden als je veel van het eiland wil zien Want madeira is overal even mooi!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Peter en Maria01-05-2016

Genoten van 2 heerlijke weken in Mae dos Homens. Schitterend uitzicht. Mooi appartement, helaas verkeerd geboekt. 2x 1 persoonsbed. Zeer vriendelijk geholpen bij de receptie want het was geen enkel probleem. 3 Nachten later was er een ander appartement met 2 persoonsbed beschikbaar. Terug van onze wandeling stonden daar ook al de koffers en als welkom verse bloemen op het bed. Zo attent en romantisch!!!! Iedere morgen een goed gevulde picknickmand bij de deur. Mae dos Homens, hier komen we graag nog eens terug om prachtig Madeira verder te ontdekken.

Gereisd met partner in april 2016

• 8I.Dazert30-10-2014

Prachtige, maar niet zo praktische locatie.

Rustig,hoog, in woonwijk, gelegen met fraai uitzicht, maar terug lopen vanaf restaurants beneden was wat zwaar .(steil!) Gelukkig was er een prima mini-market vlakbij ! En binnenkort opent de pizzeria annex bakker weer. Prima appartement, personeel zeer attent. Enige nadeel :muggen ! (wij zaten beneden aan de tuin, maar onze bovenbuurman had er ook last van)

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8Gert17-09-2014

mooie vakantie bestemming

De locatie van deze accommodatie is schitterend en rustig gelegen. Geen lawaai overlast van de sportvelden die er achter liggen, maar wellicht lag dat aan de periode dat we er waren. Wel waren was er 's avonds een concert van blaffende honden in de buurt, maar niet te ergerlijk. Niet alle appartementen hebben hetzelfde mooie uitzicht. Er zijn 2 gebouwen naast het complex gebouwd die een deel van het uitzicht belemmeren van de appartementen op de begane grond. Vanaf het zwembad heb je een onbelemmerd uitzicht op Funchal, vooral 's avonds is dat met alle lichtjes zeer fraai. Het zwembad is mooi en rustig, geen handdoekenclaims van de ligstoelen. Ons appartement was wel aan renovatie toe, o.a. de badkamer en de keuken waren oud, maar wel functioneel. De bedden zijn bikkelhard. In overleg met de manager hebben we een zwembadmatrasje op de matras gelegd en dat voldeed. Voor kinderen is er niet veel. Het personeel was bijzonder behulpzaam en vriendelijk. Er was voldoende parkeergelegenheid.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Yvonne08-04-2014

Geweldige accommodatie!

Het ziet er in het echt net zo mooi uit als op de foto's! Super! Wij hadden appartement 12, met een schitterend uitzicht op de stad Funchal en de zee + haven. Heel ruim balkon, vrolijk en gezellig ingericht appartement, Sinds een paar maanden is er ook gratis wifi in het appartement. Als al eerder genoemd bij de reacties is het inderdaad een hele klim naar boven, maar een taxiritje vanuit het centrum (of naar het centrum) is maar 5 a 6 euro. Een tip is om met de bus naar de Botanische tuin te gaan; naar de bushalte iets voorbij de school lopen, de trap op en dan een stukje doorlopen. Het is een rit van een paar minuten en een stuk goedkoper dan met de kabelbaan.

Het personeel bij de receptie is heel enthousiast en aardig en geven graag tips of helpen je zoals in ons geval met een huurauto. Die wordt dan afgeleverd en weer opgehaald bij de parkeerplaats van het appartement. Ideaal! Wij hebben in ieder geval heel erg genoten en kunnen deze accommodatie van harte aanbevelen!

Gereisd met partner in maart 2014

• 8Annemiek10-09-2013

Super!

Prachtige plek, op loopafstand van centrum. Madeira is vulkanische eiland, dus heel erg stijl! van centrum naar appartement terug is complete cardio workout, maar voor €5,- ben je thuis met de taxi. Ontbijt wordt in picknickmand voor de deur gezet, was prima maar stelt niet heelveel voor. Kun je voor dat geld beter zelf organiseren, want keuken is van alle gemakken voorzien en verse broodjes op 5 minuten loopafstand. Wel toeristisch, maar niet dat massatoerisme. Verder heeft het complex een prachtig gelegen zwembad. Zou er zo weer naar terug gaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9cor-leny09-04-2013

Mooie plek voor rust zoekers

Dit Appartement ligt boven in Funchal aan een steile weg omhoog. Net als de rest van Madeira is er veel hoog en laag. Vanaf het appartement naar beneden ( de stad ) lopen ging voor ons 65+ goed ( in 20 minuten aan de haven). Omhoog van beneden met de stadsbus of taxi is prima. Het appartement en de verzorging door het personeel is goed en vriendelijk . Supermarktje op redelijke loop afstand 200 meter als je het juiste poortje naar beneden neem en heeft alles. Geen restaurantjes in de buurt maar beneden zat. Voor mensen die slecht of moeilijk lopen is Madeira en ook dit appartement en de vele mooie tuinen niet aan te raden. Wij waren tevreden al mocht het wel wat warme zijn.

Gereisd met partner in april 2013

• 8Loes17-10-2012

Super!

Toen we aankwamen werden we ontvangen door een van de schoonmaaksters, waarna we begeleid werden naar de receptie. Daar kreeg je de sleutel en informatie. Toen konden we even snel je appartement bekijken, want onze reisleidster stond al klaar om ons te vertellen wat er allemaal te doen was. Het appartement was echt super! Heel ruim, groot balkon, televisie, (ruime) keuken met koelkast en ruime slaapkamer met een grote kast en een ladenkast. De buurt is fijn, maar het is daar heel steil. Het hele eiland loopt onwijs steil naar beneden. Lopen naar beneden gaat nog wel, maar omhoog (in die hitte) is bijna niet te doen. Gelukkig rijden er bussen. Bus 32 (richting Rochelle) was de bus die voor het appartement stopt en beneden bij de boulevard. Er zijn geen stranden in de buurt. Restaurantjes zijn allemaal beneden, heel leuk! En als je omhoog loopt, kom je op een gegeven moment bij een bakkertje. Heel goedkoop en superlekker!!

Kortom was een top vakantie!

Gereisd met partner in juli 2012

Appartement Quinta Mae dos Homens info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats