Aparthotel Duas Torres

Aparthotel Duas Torres

8.8Fantastisch

Portugal, Madeira, Funchal

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 543p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Brussel zaventem
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

28 reviews over Aparthotel Duas Torres

• 2019
    9Yvonne12-10-2019

Mooi en schoon appartement met alles in de buurt wat je nodig hebt!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Mevr. Kuif17-07-2019

Top hotel!

Duas Torres is een top hotel. De oprechte vriendelijkheid is fantastisch. Tevens is de service uitmuntend. Je hoeft maar iets te vragen of het wordt geregeld, heb je een wens voor bij het ontbijt (wat afwijkt vanwege dieet of anderzijds reden); het wordt geregeld. De kamer werd elke dag schoongemaakt en handdoeken werden vervangen. De ligging van het hotel is heel goed; dichtbij het winkelcentrum en met de bus ben je voor nog geen €2,- in het centrum van Funchal. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    7Mieke Gorissen10-08-2018

We hadden er een appartement. Heel tevreden hierover. Door omstandigheden thuis, zijn we een week eerder teruggevlogen.
    Personeel aan de bali sprak niet voldoende Engels om ons te helpen om zo snel mogelijk terug te vliegen. Wel echt de moeite waard Madeira.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Petra13-02-2018

Duas Torres was een hele mooie locatie. Fijn appartement, goed restaurant en prima schoonmaak. We zouden geen appartement meer aan de zeezijde boeken vanwege de schaduw en harde wind op het balkon. De bus om naar het centrum te gaan stopt pal voor de deur. Tegenover het appartement is een modern winkelcentrum met grote supermarkt. Om de hoek een geweldig Indiaas restaurant.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

9Jos en Marion16-10-2017

mooi gelegen

Het zijn eenvoudige appartementen met een groot balkon en fenomenaal uitzicht.Tegen over de appartementen is een groot overdekt winkel centrum, genoeg restauranten in de omgeving De bus lijn 1 en 2 stoppen voor de deur en komen geregeld gaan naar het centrum.even zo de bus naar monte. vraag aan de receptie de vertrek tijden.er is een rustig zwembad met bar met zeer betaalbare prijzen ver onder de nederlandse prijs.we bevelen Duas torres zeker aan.als je eenvoud genoeg vind keuken twee kookplaaten geen koffie zet apperaat koffie of thee pot wij zijn gaan uit eten kan al van af 9 euro en het eten in Madeira is heerlijk. tv zenders weinig alleen portugees of engels maar wij zaten tot laat op het balkon en miste het niet.de bedden een persoons erg smal even zo de douche klein.de service is goed en zeer vriendelijk personeel.Wij gaan er graag nog eens terug

Gereisd met partner in september 2017

• 8Ciska16-09-2017

Mooi hotel met prachtig uitzicht op zee

Mooi schoon hotel, schone zeer ruime kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijn om een weekje te vertoeven. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt op de 10e verdieping en dat was grandioos.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Brigitte27-06-2017

Groot en schoon appartement. Top!

We hadden een groot en schoon appartement op de 7e verdieping met zeezicht. Prachtig. Bedden waren wat aan de harde kant. Keuken met twee kookplaten, koelkast en kookbenodigheden. Bank, stoel, salontafel, TV. Tafel met twee stoelen. Nette badkamer, douche, WC, wastafel. Dagelijks schone handdoeken. Op het balkon tafeltje met twee kuipstoeltjes. Erg net hotel, vriendelijke receptie. Leuk zwembad met ligbedden. Hotel ligt op ca. 1 uur wandelen van het centrum van Funchal. Onderweg kom je tal van restaurants tegen. Niet in het hotel zelf gegeten, dus daar geen mening over. Tegenover een shoppingmall met bakkerij, slagerij. Alles te krijgen. Verder kledingwinkels etc. Wij vonden het een perfect hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 4Co & Co03-04-2017

Geen 2e keer

Op zich een nette kamer en badkamer al ontbrak in de keuken een waterkoker of koffiezetapparaat en is deze niet geschikt voor het bereiden van een maaltijd. Wij hadden echter een kamer met zeezicht geboekt en betaald; maar kregen zijzeezicht. Hierover diverse malen onze beklag gedaan maar zonder resultaat. Als "compensatie" kregen we pas laat in de middag zon op ons balkon, pal in de wind, uitzicht op een parkeerdek en geluidsoverlast van een sportschool. En waar is touroperator als je ze nodig hebt. We kregen bij aankomst van de Portugese buschauffeur een stenciltje met een telefoonnummer van de reisleiding en dat was het. We voelden ons goed belazerd en voor ons zeker geen 2e keer Duas Torres.

Gereisd met partner in maart 2017

• 4Johan18-10-2016

Voor 1 keer

Het hotel is erg luidruchtig, je hoort alles van je buren, ontbijt was elke dag hetzelfde, keukengerei was erg basic en weinig afwisseling en verder veel, "aanwezige" Oost Europese gasten. Pluspunten waren het mooie uitzicht, de redelijke prijs en de ligging van Duas Torres.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Anneloes29-07-2016

Helemaal super!

Een prachtig uitzicht op zee (en op het zwembad). De kamers waren ruimer dan verwacht en waren keurig. De kamers werden dagelijks schoongemaakt, en je krijgt iedere dag schone handdoeken, dit geldt ook voor badlakens. Het restaurant en de pool bar waren ook erg goed. Niks is teveel voor het personeel, ze doen en regelen alles voor je. We hebben een aantal uitstapjes geboekt bij een klein boekingskantoor die in het straatje links naast het hotel zit. Je kon ook in het hotel alles boeken maar bij het boekingskantoor was het aanzienlijk goedkoper (andere bedrijven). Om als tip mee te geven: doe de East tour over het eiland, adembenemend! Uitstapjes zijn zelf ook te organiseren, maar soms is een georganiseerde tour gewoon net even makkelijker en goedkoper. Funchal is gemakkelijk met bus en te voet te bereiken. En heeft een leuke promenade. De dolfijnen boottochten zijn ook leuk om te doen! Al met al, een top vakantie gehad! (Ook voor jongere mensen!)

Gereisd met partner in juli 2016

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen