Hotel Baia Azul

Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°15°
Hotel Baia Azul
8,4

154 reviews over Hotel Baia Azul in het Nederlands

Hotel is gewoon helemaal prima!!

Jolanda
9-11-2018

Prima gelegen viersterren hotel, mooie ruime kamers, uitgebreid ontbijt, goeie locatie voor een relax vakantie. Niet geschikt voor minder validen!!

Genieten

Anoniem
30-10-2018

Buiten het centrum van de stad, maar volop restaurantjes in directe omgeving. Met shuttle service van hotel of lokale bus in 15 minuten in het centrum. Hotel wordt voornamelijk bezocht door stelletjes. Fijne kamers. Goed ontbijt. Zwembad is nergens echt diep, maar oké. Aantal bedjes is krap, maar op een dag na wel voldoende.

Het was een fantastische vakantie op Madeira. Funchal ligt in de zon en de rest van het eiland waarschijnlijk niet zozeer. Met onze huurauto konden we alle toplocaties zelf bezoeken, wanneer wij dat wilden! Hotel met ontbijt gedaan (7.30-10.30 uur), prima tijden. Elke avond zelf een restaurantje opgezocht. Ideaal. Weinig kinderen in het hotel. Klein ondiep zwembad, maar voor ons ideaal voor een paar frisse baantjes te zwemmen op de zonnige locatie. Wij hadden landzicht, was iets rumoerig 's nachts (wilden wel graag deur open, vanwege de warmte), maar na 1 nacht wenden we hier wel aan. Personeel erg vriendelijk! Ik miste de verse jus d'orange, maar dat kochten we dan zelf maar in een nabij gelegen supermarktje. Restaurantjes en zelfs compleet winkelcentrum (Forum Madeira) op loopafstand.

Jan
25-9-2018

Tophotel met zeer behulpzaam en aardig personeel. Ontbijt en uitzicht c.q. Locatie waren super.

Zwembad is erg ondiep zodat zwemmen er niet aangenaam is. Wij hadden met ons 4en (2 stellen) logies/ontbijt, dat was prima. Noodgedwongen door regen een keer in het eigen restaurant gegeten: eens maar nooit meer! Snap ook waarom het daar niet druk is.... Verder prachtig hotel, prima!

heel goed

ed
11-8-2018

invalidekamer; grats shuttlebus naar stad funchal ontbijt rustig zwembad schoon

amusement minder

Zeer mooi eiland, gehele jaar lekker temperatuur

Jaap Nijlaan
28-2-2018

Prima hotel, zeer schoon, vriendelijke medewerkers, volgende keer kies ik voor zeezicht , ivm bouw werkzaamheden en verkeerslawaai

Miguel Grosse, Reception Supervisor, 15-3-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw belangrijke feedback over uw verblijf bij ons.

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over het team en we verheugen ons op uw volgende bezoek deze keer, op een uitzicht op zee.

Met vriendelijke groet

Miguel Grosse

Reception Supervisor

uitstekend & aanrader

Biersteker
30-12-2017

Heerlijk modern hotel met frisse kamers,ontbijt buffet was goed behulpzaam personeel.

Op loopafstand winkeltjes,terrasje en restaurants.

Min punt klein zwembad en te weinig bedtjes helaas geen toezicht op reserveren.

( heel klein min tv tientallen zenders van Portugees,Spaans,Engels,Duits helaas geen Nederlands )

Super vakantie gevoel

Maartje
28-7-2017

Zeer luxe, modern, schoon en fantastisch hotel.Prachtig gelegen tegen een berg.Vriendelijk en behulpzaam personeel.Heerlijk ontbijten of dineren op het balkon/terras en elke avond live muziek.Ruime kamers en zeer schoon.Ruime keus bij het ontbijt buffet.Huurauto kon je plek in de garage afhuren. Echt een vakantie gevoel gehad.

Super relaxt!

Tamara
27-7-2017

Zeer vriendelijk personeel en een mooi en schoon hotel. Met uitzicht op zee en wakker worden met het geluid ervan helemaal tot rust gekomen. Zeker een aanrader! Verschillende leeftijden zijn er te vinden, wat het gezellig divers maakt.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Azul in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.