Hotel Baia Azul

8,4

151 reviews over Hotel Baia Azul in het Nederlands

Jan
25-9-2018

Tophotel met zeer behulpzaam en aardig personeel. Ontbijt en uitzicht c.q. Locatie waren super.

Zwembad is erg ondiep zodat zwemmen er niet aangenaam is. Wij hadden met ons 4en (2 stellen) logies/ontbijt, dat was prima. Noodgedwongen door regen een keer in het eigen restaurant gegeten: eens maar nooit meer! Snap ook waarom het daar niet druk is.... Verder prachtig hotel, prima!

heel goed

ed
11-8-2018

invalidekamer; grats shuttlebus naar stad funchal ontbijt rustig zwembad schoon

amusement minder

Tjingo

Zeer mooi eiland, gehele jaar lekker temperatuur

Jaap Nijlaan
28-2-2018

Prima hotel, zeer schoon, vriendelijke medewerkers, volgende keer kies ik voor zeezicht , ivm bouw werkzaamheden en verkeerslawaai

Miguel Grosse, Reception Supervisor, 15-3-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw belangrijke feedback over uw verblijf bij ons.

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over het team en we verheugen ons op uw volgende bezoek deze keer, op een uitzicht op zee.

Met vriendelijke groet

Miguel Grosse

Reception Supervisor

uitstekend & aanrader

Biersteker
30-12-2017

Heerlijk modern hotel met frisse kamers,ontbijt buffet was goed behulpzaam personeel.

Op loopafstand winkeltjes,terrasje en restaurants.

Min punt klein zwembad en te weinig bedtjes helaas geen toezicht op reserveren.

( heel klein min tv tientallen zenders van Portugees,Spaans,Engels,Duits helaas geen Nederlands )

Super vakantie gevoel

Maartje
28-7-2017

Zeer luxe, modern, schoon en fantastisch hotel.Prachtig gelegen tegen een berg.Vriendelijk en behulpzaam personeel.Heerlijk ontbijten of dineren op het balkon/terras en elke avond live muziek.Ruime kamers en zeer schoon.Ruime keus bij het ontbijt buffet.Huurauto kon je plek in de garage afhuren. Echt een vakantie gevoel gehad.

Super relaxt!

Tamara
27-7-2017

Zeer vriendelijk personeel en een mooi en schoon hotel. Met uitzicht op zee en wakker worden met het geluid ervan helemaal tot rust gekomen. Zeker een aanrader! Verschillende leeftijden zijn er te vinden, wat het gezellig divers maakt.

Waanzinnige uitzichten over de oceaan

Mirjam
18-7-2017

alle terrassen aan de zeekant liggen fantastisch. De uitzichten vanuit de kamers zijn prachtig en vanuit de eetzaal en mega groot terras en vanuit het zwembad met nog meer terras .

Dit hotel is heel mooi gerenoveerd met designer elementen. Bij aankomst in het hotel word je een glaasje aangeboden. Het oogt zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant zeer hedendaags en modern. Dit hotel is het beste gerenoveerde hotel van het eiland, we hebben andere hotels bezocht die ook 4 sterren hadden en deze springt er dan ook wel uit! Hotel Baia Azul is zijn 4 sterren meer dan waardig!

Het is eerder een klein hotel dus ook het buffet is ook niet echt uitgebreid. Het eten is wel van een zeer goede kwaliteit. Ook vegetariërs zullen tevreden zijn met het aanbod. Je kan buiten eten op terras en binnen in de het niet-gerenoveerde restaurant, dat vonden wij echter wel jammer. Het personeel doet z'n best om je op je wenken te bedienen. Het zwembad is klein en ook niet echt diep. Er is ook niks voor kinderen aanwezig terwijl er wel enkele jonge kinderen in het hotel aanwezig waren. Er zijn ook enkele minpuntjes maar die zal ik niet opsommen omdat deze niet echt doorslaggevend zijn over ons bezoek aan dit hotel. We hebben genoten van het hotel & zijn locatie die echter wel perfect gelegen is. We vragen ons alleen af waarom dit geen 'Adults only' hotel kan zijn want er is echter niks aanwezig voor kinderen van faciliteiten en aangepaste maaltijden in het buffet. Dit hotel zou een schitterend Adults Only hotel zijn. Wat ik echter wel wil vernoemen van minpuntje is het dessert. Deze was dan ook elke dag hetzelfde. Elke dag waren dat dezelfde taarten & cakes. Dat ben je dan ook snel beu na 2 dagen. Voor de rest is dit hotel met zijn +/- 200 kamers zeker en vast aan te bevelen. Ps: de wifi is top en zeer snel. De massagebehandeling beveel ik ten zeerste aan. TOP!

Prachtig uitzicht op de oceaan

A.van. de. GEEST
18-4-2017

Mooi hotel met uitstekende service. Binnen-en buitenzwembad. Ruime kamer met goede bedden met moderne badkamer. Gasten hoofdzakelijk uit Duitsland en redelijk veel Engelsen. Nauwelijks kinderen. Op 10 min.lopen ligt het grote overdekte winkelcentrum Forum . 4 maal per dag gaat de gratis hotelbus naar het centrum (=hotel en museum Christian Ronaldo). Vandaar is het nog een half uurtje lopen naar de gondelbaan, euro 15 per persoon. Vandaar met de taxi terug naar het hotel ongeveer 10 euro. Het hotel is zeker 4 sterren waard, zij het dat de keuze bij het diner niet erg groot is.Funchal is de moeite waard, doch houdt er rekening mee dat er veel hoogteverschillen zijn.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Azul in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.