We hebben een aantal aanbieders voor Sesimbra voor je op een rij gezet:

Reviews over Sesimbra

Leuk vissersdorpje

Joyce
    9-10-2017

Sesimbra is een leuk dorpje met voldoende restaurants en cafeetjes. Een echte aanrader was restaurant Philippe. Het toerisme is hier pas de laatste 5 jaar op gang gekomen dus échte leuke kroegen om gezellig door te zakken zijn er helaas niet. In het fort (halverwege de boulevard) zit het tourist office. Hier kunnen ze je verschillende tips geven over de omgeving en hebben ze diverse mogelijkheden v.w.b. excursies. Vanuit Sesimbra kun je overigens goed met de bus naar bijv. Setubal en Lissabon (€ 14,- retour voor 2 personen). Er zit ( voor zover ik weet) maar één bedrijfje welke auto's verhuurd maar dit was erg prijzig. Al met al een leuk dorpje maar wij zouden er niet nog een keer terug gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2017

gezellig dorp met goede restaurants en mooi strand

arnold hewitt
    30-6-2017

Sesimbra is een gezellig dorp met schitterende stranden en de daarbij behorende toeristenvoorzieningen. Vooral ingesteld op mensen met interesse voor mooie natuur ,cultuur en bezoek aan dorpen en steden zoals Lissabon en PORTO. Geen pubs, All you can eat restaurants etc maar lokale restaurants voor de Portugezen zelf of de toerist die de Portugese keuken wil leren kennen. Een paar bezienswaardigheden maar meer een dorp waarvan uit je de omgeving kunt verkennen.

gezellig

Andy Vernelen
    17-10-2015

Rustig, klein stadje op een 20 min rijden van Lisboa. Gezellige winkeltjes, restaurantjes, marktjes en straatjes (op en neer en op en neer). En nog nooit zo'n lekkere vis mogen eten als daar! Waren er niet lang genoeg om alles te ontdekken, zoals de 'geheime' strandjes en zo...

Gereisd Met partner in oktober 2015

Heel gezellig als je er een nachtje bent!

Fam Peters (Breda)
    16-8-2015

Wij hebben 1 nachtje in Sana Sesimbra verbleven (geweldig!) met twee kleine kinderen en dan is Sesimbra een erg leuk plaatsje om 's avonds een rondje te wandelen, uit eten te gaan (Mateus), ijsje te eten. Typisch portugees, vriendelijke sfeer.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

naseizoen prima plek om te ontspannen

jansen
    20-9-2012

prima plaats voor naseizoen om uit te rusten. voldoende mogelijkheden om omgeving te verkennen o.a. Lagoa de Albufeira, parque da arribida, wijnroute enz. ook bezoek aan Lissabon eenvoudig te doen, o.a. via veerboot bij Cacilhas (parkeren per dag rond 3,40 Euro)

Gereisd Met partner in september 2012
Sesimbra scoort een 7,5 uit 10, op basis van 39 reviews