Serta

We hebben een aantal aanbieders voor Serta voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Serta voor je op een rij gezet:

Reviews over Serta

Super locatie, mooie natuur.

Kristel Van Ballaert
    1-12-2018

Prachtige natuur! Doe zeker je wandelschoenen mee en geniet. Serta is ook een ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Coïmbra en Castelo de Vide. Overnachting (meerdere nachten) in Convento de Serta, een klooster omgebouwd tot een prachtig hotel. Neem vooral de tijd om te genieten van het luxueuze ontbijt!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Mooie streek.

Familie Van den Abeele - Waerniers
    26-8-2014

Mooie plekjes aan riviertjes, waar strandjes en natuurlijke zwemmogelijkheden gemaakt zijn die vooral door de lokale bevolking gebruikt worden. De natuur is opmerkelijk groen, het toerisme nog vrij beperkt. Een aantal plaatsen zoals Tomar en Coimbra zijn zeker het bezoeken waard. Dit is toch wel een iets armere streek wat je merkt aan het grote aantal verlaten huizen in de kleine dorpjes of gehuchten. Toch blijft alles opmerkelijk verzorgd. Van zwerfvuil bijvoorbeeld is hier totaal geen sprake.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Serta is gewoon geweldig mooi

robert en svetlana
    7-10-2010

De stad Sertã is gewoon leuk, de omgeving is geweldig mooi. Zeker de moeite waard om er eens te gaan kijken. De mensen zijn heel vriendelijk en het eten is lekker en niet duur. Voor een tientje per persoon kan je inclusief en soms ook exclusief dineren. Wij hebben het er zo naar ons zin dat we er zijn gaan wonen.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Serta scoort een 8,9 uit 10, op basis van 11 reviews