Sorteren

Reviews over Nabainhos

Vriendelijke mensen, mooie natuur , heerlijk eten

Patrick, Saskia, Wouter en Floortje
    2-9-2018

Schone gezellige camping met persoonlijke benadering door de campingeigenaren Riekie en Gerard. Prachtig uitzicht op onze plek, heerlijk zwembad.

Er zijn grote plaatsen, restaurant met dagelijks een 3 gangen menu, diverse activiteiten maar de wandeltocht ( 2e zondag van de maand ) naar Folgosinho is een topper, schitterend oud dorpje met een markten en een BBQ samen met de mensen van het dorp

Fijne plek!

Stephanie
    14-8-2018

Kinderen spelen hier heerlijk met elkaar! Fijn groot zwembad, in restaurant kun je elke dag aanschuiven voor prima prijs, €8.50. Ook kun je er voor brood, koffie, drankje, ijs terecht. Mooie ligging in serra da estrella, handige plek om vanuit aan te komen of te vertrekken richting Spanje. Vanuit de camping zijn allerlei tochten mogelijk, ook organiseert de camping deze zelf. Ook wordt er yoga en hot stone massage aangeboden.

Echt prima camping!!

Ron en Petra
    25-6-2018

Wat een leuke camping!! Mooie grote plaatsen goed en schoon santair!! Leuke eigenaren en personeel!! De eigen gemaakte rundvlees kroketten zijn een aanrader!! We hebben met de andere campinggasten gezamelijk gegeten!! Het eten was gemaakt door de eigenaar van de camping!! Het was heel gezellig en lekker! We vonden de prijs wat aan de hoge kant voor Portugal!! Jammer dat er in de omgeving zoveel natuur verbrand is!!

Geweldige camping

Astrid
    1-6-2018

Wij komen hier reeds vele jaren en het bevalt erg goed.

grote plaatsen met uitzicht.

Het sanitair erg schoon. Mooi zwembad. Gezellige bar.

Het eten is geweldig.

De eigenaren Gerard en Rieke zijn behulpzaam als je ze nodig mocht hebben.

Het is een van de weinige campings in Portugal waar we iedere keet weer terugkomen.

Jacqueline
    25-5-2018

Mooie camping, midden in de natuur. Corveia op 7 km voor alle boodschappen.