• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Vila Real de Santo Antonio

Blijft een mooi stadje.

Wim, 21-10-2016
    Als we in Monto Gordo overwinteren komen we regelmatig in dit stadje en het blijf leuk en gezellig. Er veranderd ook heel weinig. In 2014 had ik al een review over dit stadje geschreven en blijft goed. Wij hopen hier nog lang te komen.

Grensstadje

givago, 15-11-2014
    Vila Real de Santo Antonio is een grensstadje met een mooi dorpsplein,winkelstraten en gezellige terrasjes.Er is een leuke wandel boulevard langs de Guadiana rivier waar men zich kan laten overvaren naar Ayamonte (Spanje)

Authentiek stadje

Wim, 26-3-2014
    Villa Real de Sant Antonio heeft een mooi oud wit centrum, van moderne gebouwen is (gelukkig) niets te zien. Dit stadje is mooi gelegen aan de grensrivier Guandiana, met een veerboot kun overvaren naar de Spaanse stad Ayamonte. In Vila Real zijn er nog een paar visfabrieken, maar vroeger waren er veel meer, ze hebben daar ook hele mooie en moderne sportaccommodaties. Verder zijn er genoeg cafeetjes en restaurantjes waar de prijzen heel vriendelijk zijn. In de omgeving van Vila Real kan men goed vissen, maar ook wandelen en fietsen. Toe wij er waren was de reuze Kerststal weer opgesteld, heel mooi te zien.
Vila Real de Santo Antonio scoort een 8,4 uit 10, op basis van 14 reviews