Vila Real de Santo Antonio

Vakantie in Vila Real de Santo Antonio

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Vila Real de Santo Antonio

Reviews over Vila Real de Santo Antonio

• 9Wim21-10-2016

Blijft een mooi stadje.

Als we in Monto Gordo overwinteren komen we regelmatig in dit stadje en het blijf leuk en gezellig. Er veranderd ook heel weinig. In 2014 had ik al een review over dit stadje geschreven en blijft goed. Wij hopen hier nog lang te komen.

• 8Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2016

• 7givago15-11-2014

Grensstadje

Vila Real de Santo Antonio is een grensstadje met een mooi dorpsplein,winkelstraten en gezellige terrasjes.Er is een leuke wandel boulevard langs de Guadiana rivier waar men zich kan laten overvaren naar Ayamonte (Spanje)

• 6Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2014

• 9Wim26-03-2014

Authentiek stadje

Villa Real de Sant Antonio heeft een mooi oud wit centrum, van moderne gebouwen is (gelukkig) niets te zien. Dit stadje is mooi gelegen aan de grensrivier Guandiana, met een veerboot kun overvaren naar de Spaanse stad Ayamonte. In Vila Real zijn er nog een paar visfabrieken, maar vroeger waren er veel meer, ze hebben daar ook hele mooie en moderne sportaccommodaties. Verder zijn er genoeg cafeetjes en restaurantjes waar de prijzen heel vriendelijk zijn. In de omgeving van Vila Real kan men goed vissen, maar ook wandelen en fietsen. Toe wij er waren was de reuze Kerststal weer opgesteld, heel mooi te zien.

• 9Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 10David & Claire07-12-2013

Zeer bijzondere plaats!

Het bezoeken waard!! Op de grens van Spanje en Portugal. Twee totaal verschillende werelden.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2013

• 8Karla en Henk17-05-2012

pitoresk dorp aan de Quadiana met zicht op Spanje.

Wij wonen enige maanden per jaar in VRSA. Een dorp met een prachtige boulevard langs de rivier de Guadiana, die tevens de grens met Spanje is. In het leuke centrum valt vooral het intieme café met terrassen Puro genaamd op met als gastvrouw Doris [van hollandse komaf] en gastheer Antonio. [ een charmante Portugees] Voor een perfekt strand moet je naar Monte Gordo en met het pontje steek je over naar Ayamonte in Spanje. Zo goed?

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2012

• 10Konrad11-05-2012

polecam

Bardzo fajne miejsce idealne na wakacje, pobyt tutaj to istna przyjemność nawet w sprawach biznesowych

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 8lou11-08-2011

great place

lovely marina and quick ferry across to spain. great shopping and taverinas

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

juli 2011

• 8Nino21-09-2009

een relaxte portugese stad

Een mooie en sfeervolle stad met veel mooie en oude delen een stad met ongekende mogelijkheden in de toekomst denk ik. Heb genoten van een mooie typische fado avond bij restaurant churrasqueria Arenilha die je eigenlijk niet mag missen als je in portugal bent. Ook het city hotel coracào was perfekt

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving

Alleen gereisd in september 2009

• 9Tine27-09-2007

Dit is een leuk plaatsje met leuke stranden, mooie shops en zeer lekker eten. Hier kom ik zeker nog eens terug!!!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 9Stranden

Gereisd met familie in juli 2007

• 7Harry en Harma Dekker19-09-2007

Wij zijn er juni 2007 enkele keren geweest, het heeft een aardig dorpsplein en een leuke winkelstraat, verder kun je leuk wandelen over de boulevard, en met het pontje naar Ayamonte, wat trouwens een ontzettend leuk stadje is.

• 6Cultuur
    • 7Omgeving