Géén boekingskosten

PortugalAlgarveOlhos d' Agua

8.5FantastischScore uit 247 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

247 Reviews over TUI BLUE Falésia

• 8Nathalie31-08-2022

Zeer relaxte vakantie!

Eind augustus hier 10 dagen verbleven en het was in één woord fantastisch! Zeer relaxed met een fijn hotel op een superlocatie! Al vele all-inclusive hotels gehad maar deze komt hoog op ons scorelijstje. Ook is de Algarve de moeite waard om te bezoeken met zijn enorme kliffen! Wij komen graag terug…

• 10Judith02-08-2022

Geweldig, een aanrader!

Superdeluxe resort, prachtige hotelkamer met kingsize bed, dagelijks keurig schoongemaakt, airco in verschillende standen, top! Wij hadden all-in. Het eten in het restaurant was écht fantastisch, zeer uitgebreide keuze en deze werd dagelijks ook nog aangepast, toetjesbuffet zie foto mmm. Je kon zowel binnen als buiten op het terras eten. Overdag kon je ook drankjes, eten, ijs halen in de poolbar.

Elke avond was er andere live muziek en het personeel was ontzettend aardig, werkte keihard en 'geruisloos'.😁 Sowieso vonden wij t heerlijk rustig op het resort, doordat het adults only is..

Ik zou dit resort zeker aanbevelen, ook omdat het een mooie ligging heeft..via een lange, houten trap kom je bij t idilische strand.. daar aangrenzend ligt het centrum vh kleine vissersdorpje waar je gezellige winkeltjes, restaurantjes en barretjes hebt. Biertje voor 1,60-

Wij zijn na een verblijf van 10 dagen volledig uitgerust naar huis gegaan😁

• 9Dirk27-07-2022

Voor ons perfect

Mooi en modern 16+ hotel met medewerkers die weten wat hospitality inhoud. Strand is wel iets moeilijker bereikbaar als je slecht ter been bent maar zwembad en andere faciliteiten zijn uitstekend. Voor ons iets te harde matrassen maar dat is voor iedereen verschillend.

• 6RvD24-08-2021

Mooi en schoon hotel

Mooi hotel, schone kamers, prachtig uitzicht (zeezicht). Zwembad is niet verwarmd. Personeel is super vriendelijk en de service is prima!. Het eten (ontbijt, lunch en diner) laat veel te wensen over. Zeer beperkte keuze en kwaliteit van het eten. Producten zijn niet voorverpakt. Wat inhoud dat iedereen boven de yoghurt, jam boter etc. etc zijn kuchje kan doen. En dit in Corona tijd. Onbegrijpelijk en heel erg jammer en een gemiste kans voor een 4, 5 sterren hotel. Wij zullen dit hotel niet opnieuw boeken.

• 9A en J09-11-2020

Prima vakantie in de Algarve.

Prima schoon hotel met prachtige ligging. Er zijn mooie excursies te doen om de Algarve te leren kennen of huur een auto. Hebben ons 10 dgn prima vermaakt. Mooie kamers, badkamer met regendouche.

SUely- Inhouse Marketing BLUE Guide, Asst General Manager, 17-11-2020

Dear Guest, Thank you so much for your feedback and for letting us know your opinion regarding the TUI BLUE Falesia. We are very happy we could exceed your expectations during your stay and that you felt very safe with us :) We hope to receive your visit in the near future. Best Regards,

• 9Arjen en Annemieke24-10-2020

Top hotel op fantastische ligging aan zee/kliffen!

Top hotel met fantastische ligging aan zee met uitzicht op de adembenemende oranje kliffen! Hotel is zeer schoon, kamers zijn royaal met een mooie badkamer met regendouche. Wij hadden een upgrade gedaan naar een kamer pal aan zee; iedere ochtend de zonsopkomst vanaf ‘t balkon, zó mooi! Rondom het hotel een prachtige tuin en een lekker (koud) zwembad; fris je lekker van op! Eten is prima; zou wat ons betreft iets meer gekruid mogen zijn, maar dat is een kwestie van smaak! Het personeel is ontzettend vriendelijk. Restaurants reserveren qua tijdstippen gaat via de Blue TUI App; eenvoudig te doen. Het strand is te bereiken via een trap met zo’n 300 treden; goed voor de conditie! Prachtig wandelingen daar gemaakt! Excursie westkust via Aljezur naar Cabo de São Vicente (Einde van de Wereld) is een aanrader! Ruige kustlijn met spectaculaire golven en prachtige uitzichten (hippiecultuur)! Weer was top en ondanks COVID-19 enorm genoten!! ☀️😎

SUely- Inhouse Marketing BLUE Guide, Asst General Manager, 17-11-2020

Dear Arjen , Thank you so much for your review and for choosing our hotel TUI BLUE Falesia for your vacations in the Algarve. We are very glad to hear your overall stay was fantastic and that your have used our BLUE App during your holidays. We definitely hope to welcome you back in the near future for another fantastic holidays. Best Regards,

• 9W. Rijnsburger24-08-2020

Fantastisch hotel!

Ondanks COVID-19 hebben wij een super vakantie gehad in Portugal/ TUI BLUE Falésia (Juli 2020). Het hotel houdt zich heel goed aan de hygiëneregels, er zijn looproutes en overal staan desinfectiezuilen. Het dragen van een mondkapje in de openbare ruimtes went snel. Personeel is zeer vriendelijk, de kamers zijn groot en schoon. Bij het zwembad waren de bedjes ook netjes afgezet in de ruimte waar ze binnen mochten staan (Portugal is 2m afstand houden). Er staat ook bij iedere set bedjes een tafeltje en parasol, super. Strandhanddoeken kun je dagelijks wisselen tussen 10-13u. Keuze aan eten/ drinken is voldoende. Reserveren voor het restaurant/ services werkt super via de hotel app! Wij raden dit hotel absoluut aan en gaan volgende week al terug naar dit hotel!

• 9Esther01-11-2019

Hemels

Zoek je rust, luxe en lekker eten? Boek dit hotel. Auto huren is wel handig om wat meer van de omgeving te ontdekken.

• 8Patrick07-09-2019

Goede relaxte vakantie met een super service

Geweldige vakantie gehad in dit mooie hotel. Aankomst was netjes en vlot. Niet apart in een zitje zoals je ergens leest. Hotel kamer was netjes en super schoon! Complimenten aan de housekeeping. Eten is prima, genoeg keus en vers. Veel keuze uit vis! Het vlees was redelijk vaak hetzelfde. Keuze bij glutenvrij en low carb viel wel mee net als vegetarisch. Maar goed ze hebben het wel dus niet zeuren😉. Middags en avonds lekkere verse soep. Brood keus vooral ochtends genoeg, middags ligt er nog wat van de ochtend. Genoeg ligbedden bij het zwembad, voor €25 kan je een daybed huren. Wij hebben dat 4 x gedaan en geen spijt! Auto huren is nodig als je wat wil zien van de Algarve. Elke avond wordt je zelfs bedient aan tafel wat je wilt drinken. Dat komen we niet vaak tegen.Chapeau! Entertainment is mwah. Adult only is relaxed, geen muziek bij het zwembad dus echt rust. Overal vriendelijk personeel. Geweldig hotel en zeker voor herhaling vatbaar

• 8C. van Egmond24-09-2018

Fantastisch verblijf

Geweldig hotel aan prachtige kust. Ruime schone kamers. Maaltijden in buffetvorm zijn heerlijk en gevarieerd. Lijnbus en Hop on Hop of bus stoppen vlakbij om bv naar Albufeira of Villamoura te gaan. Hotel is voor 16 + en dat is zeer aangenaam. Wij waren er voor de tweede maal en met veel plezier

Suely T, Asst General Manager, 26-09-2018

Dear Guest,

Thank you in advance for writing us about your amazing experience in the TUI BLUE Falesia. It is always fantastic to have such wonderful comment about our hotel. We are very happy to hear that the food in the restaurant and also the large and comfortable rooms was to your liking. We always work extremely hard to provide the best service.

Once again thank you for this review and we hope definitely to have you back in near future.

Best Regards,

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)