Appartement Do Parque

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartementinfo

Appartement Do Parque in de Portugese Algarve bezit ruime en schone kamers met zeezicht. Het complex is kleinschalig waardoor er een gemoedelijke sfeer hangt. Er zijn meerdere zwembaden, waaronder een zoutwaterbad. Ook kun je je heerlijk laten verwennen in de wellness. Binnen 5 minuten lig je op het strand of sta je in het dorpje Olhos d’Agua.

Vakanties.nl
De Jong Intra
De Jong Intra

198 reviews over Appartement Do Parque

• 7Mark Bruijns04-08-2019

Leuk, maar niet nog eens...

Gisteren teruggekomen van vakantie met gemengde gevoelens. Zoals in de eerdere reviews omschreven zijn de appartementen inderdaad zeer ruim, maar ook zwaar gedateerd. Bij aankomst (laat in de avond)kregen wij een appartement toegewezen met vieze oude versleten bank en stoelen. Na hier de volgende ochtend ons beklag over te hebben gedaan, kregen wij direct een ander appartement toegewezen door de uiterst vriendelijke heer en dame van de receptie. Dit andere appartement was voorzien van een redelijk meubilair, maar ook hier zou een renovatie op z'n plaats zijn. Pluspunt van de appartementen op de begane grond zijn de tuintjes met uitzicht op het zwembad. Ditzelfde zwembad, en bijhorende poolbar sloten echter al om 20:00, dit was voor de kinderen natuurlijk een behoorlijke domper. Het dorpje is leuk te belopen en voorzien van gezellige barretjes, winkels en restaurantjes waar je voor echt heel leuke prijzen héérlijk uit eten kunt gaan.

• 8Edith31-07-2019

Fantastisch, maar wel wat verouderd

Wat een geweldige plek, prachtig mooi uitzicht vanuit je appartement, wel verouderd en niet echt schoon, maar mega groot. Super lieve mensen bij receptie, heerlijk zwembad, chloor of zout. Wat mij opviel geen gedoe met badlakens op de ligbedden, altijd plek. Prachtig strand, met laag water kan je langs alle stranden en rotsen lopen. Bij het barretje van het zwembad, betaal je heel weinig voor een drankje of broodje. Ik ga hier zeker nog een keer heen.

• 9Peetje200119-07-2019

Aan te bevelen om heen te gaan als je rust zoekt

Ik begrijp de eerder geplaatste review echt niet. Het is een heel erg ruim appartement waarbij de eigenaar bij aankomst ons appartement liet zien en ook mee hielp met de baggage. Uitzicht over zee. Ruim balkon met een tafel en stoelen en 2 lekkere ligstoelen met kussens. Binnen is het eenvoudig (maar je bent alleen 's nachts binnen dus geen enkel probleem. Twee badkamers en twee ruime slaapkamers Al met al een leuke en prima locatie voor deze prijs. Handig barretje om even te lunchen en gezellig plein op 100 meter met gezellige restaurantjes. Het appartementencomplex is rustig gelegen (aan een niet doorgaande weg). Je bent met de taxi in een klein kwartier in Albufeira. Zwembad is wat fris maar went snel. Er wordt elke dag schoongemaakt en kun je nieuwe handdoeken krijgen als je daar behoefte aan hebt.

• 4Bikkelstein03-07-2019

Oud en vies

Ruimte van het appartement was erg goed. Stranden in de buurt. Winkels in de buurt. Restaurants op loop afstand. Super mooie ligging . MAARRR: Alleen zwaar verouderd. Bij aankomst afgesnauwd oor een meneer. Bracht ons naar t appartement, maakte de deur open en ging gelijk weer weg. Geen uitleg of info .begrijpelijk want wij kregen niet wat wij hadden geboekt zoals op de website stond. Gelijk geklaagd. Morgen andere appartement .Helaas zelfde appartement alleen zeezicht. Dit niet geaccepteerd. Wij vinden dat we teveel hebben betaald voor dit appartement. Keuken stinkt en is vies. Weinig schalen. Geen stoffer en blik. Linnen krijg je na 1 dag verschoond daarna de dag voor vertrek weer schoon. Maar wel voor de keuken alleen een handdoek, hoe je moet afdrogen ??? Weinig stopcontacten. Voor 4 apparaten 1 stopcontact. Heet water komt uit handvat waterkoker. Ook is t ontzettend gehorig. Geen 3 sterren waard. Ga hier nooit meer heen.

• 10Anne Romkema12-05-2019

Do Parque zit in ons hart gevangen.

Echt leuk en kleinschalig appartementen complex in het lieflijke vissersplaatsje Olhos ‘d aqua. Trap naar beneden en je staat op het pleintje met cafeetjes, restaurantjes en winkeltjes, stand boulevard met vissershuisjes en bootjes op het droge getrokken. Alles in het appartement klopte, zeer attente receptiemedewerksters, zeer actieve schoonmaaksters die dagelijks schoonmaken en meerdere malen per week de ha doeken verwisselen. Een complete poolbar, waar je ook een hapje kunt eten of een heerlijke witte sangria kunt drinken, dit voor relatief lage prijzen.

• 7E.A. Van Vliet15-04-2019

Plek om terug te komen.

Naar het strand een flinke trap. Ligging is overigens fantastisch. Dicht bij allerlei voorzieningen. Inrichting gedateerd. Wat betere bedden zou geen overbodige luxe zijn. Rustig complex. Alleen een ietwat luidruchtige restaurantbeheerder. Dames bij de receptie zijn erg aardig en behulpzaam.

Met vrienden

• 7Benjamin De Wilde06-01-2019

Geslaagd

Ons appartement lag dichtbij de kust, het aangename was dat het zwembad overdek was met een koepel waardoor we ‘s avonds nog konden zwemmen. De sauna en jacuzzi gaven ook voldoening, en massage heeft ook deugd gedaan. Personeel was altijd heel vriendelijk, enige nadeel was dat de bar aan het appartementencomplex altijd gesloten was maar dat lag waarschijnlijk aan de tijd van het jaar

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Marjan13-09-2018

Leuk complex!

Mooi opgezet, we werden eerst onderin het 3de gebouw gezet waar we uitzicht op een muur hadden. Volgende dag direct aangegeven dat we dit niks vonden en konden we naar een kamer in het 2de gebouw met uitzicht op zee! Kamers zijn schoon, groot en netjes. Bedjes op balkon! Bed vonden wij niet lekker liggen maar andere mensen wel, dus zal wel verschillend zijn. Ontbijt is eenvoudig maar lekker en vers, vers sap en goede koffie. Heel vriendelijk personeel, één Nederlandse wat handig is voor info. Zwembad is ruim opgezet, apart gedeelte met stiltezone, als je geen zin hebt in kinderen. De trap naar het strand is te doen, na een paar dagen ben je er aangewend. Olhos is niet druk, gemoedelijk plaatje, leuke restaurants. Strand is wel druk, maar er zijn genoeg andere leuke strandjes. Prima naar ons zin gehad.

• 9Jannie01-09-2018

heerlijk bij Do Parque!

Als je slecht ter been bent is het hier niet zo geschikt. Het uitzicht is prachtig, heerlijke zwembaden (ene is 10 m lang andere 15). Schoonmaak is prima. Het appartement is super ruim, wij hadden 2 badkamers, balkon had iets groter gemogen. Bedden waren prima, inrichting viel niet tegen. Het strand viel wel iets tegen, maar als je een halfuurtje loopt kom je op het prachtige Falesia strand, dit is heerlijk. Er zit ook een Nederlandse aan de receptie. Plaatsje is leuk, genoeg restaurantjes. Vervoer gaat prima hier, taxi Albufeira ca. 9 euro.

• 9Erica24-08-2018

Fantastisch, we komen zeker terug

We zijn gister thuis gekomen en willen eigenlijk alweer terug. Mooi appartement, grote slaapkamers en twee badkamers. Keuken is eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig Vriendelijke personeel, heerlijk zwembad en elke dag de schoonmaaksters. Alles op loopafstand, het strand, supermarkt, restaurantjes en winkeltjes. Elke avond in het donker zwemmen in de oceaan, voor onze drie dochters een feest. Dagje Albufeira om dolfijnen met een boot te spotten en de prachtige kustlijn te bekijken. We komen zeker een keer terug, Portugal is prachtig met de vriendelijkste mensen. We kunnen niets negatief over deze accommodatie zeggen, een aanrader!

11 tips over Appartement Do Parque

• Pien, 11-09-2013

Wij hadden veel wind dus het koelde behoorlijk af s'avonds. Bijna te fris om op het balkon te zitten. Neem dus ook een trui en jogging broek mee. De laatste avond was wel weer heerlijk. Mischien net pech gehad.

• cowestti, 26-06-2013

De restaurants Calheiros (zeer goed en vlak bij de supermercaado), olhos d'aqua (midden in het dorp vlak bij het strand en probeer de cataplana eens) en pizzeria S. Martino aan de rua de 24 abril tegenover het RIU hotel. Ga je naar Albufueira, mis dan vooral Cabana Fresca niet. Wel wat duurder, maar top. Ben je er al in de middag, loop dan langs en accepter de folder. Levert je 15% korting op.

• ploffie_7, 27-08-2012

Wij hadden via Sunweb geboekt en ik moet zeggen dat dat erg goed is bevallen. Alles is zeer goed geregeld en ze komen ook een aantal keer per week bij het complex voor informatie.

Wij hebben een tweetal excursies gedaan namelijk; * Beste van het Westen * Dolfijnentour

Allebei zeer zeker aanraders vooral het Beste van het Westen. Hierbij zie je de mooiste plaatsen van de Algarve met een zeer vriendelijke Nederlandse begeleidster die al vele jaren in Portugal woont.

10 vragen over Appartement Do Parque

• Annet, 31-08-2018

Trap naar het strand

Heeft de trap naar het strand een leuning?

• Marijke, 03-01-2017

ligbeddenop het strand

Ik ben benieuwd of er ligbedjes en parasols op het strand te huur zijn .

• Ineke, 11-12-2016

Televisie

Welke ned. zenders heb je bij do parque?

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin