Géén boekingskosten

PortugalAlgarveOlhos d' Agua

8.9FantastischScore uit 191 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Appartement Do Parque in de Portugese Algarve bezit ruime en schone kamers met zeezicht. Het complex is kleinschalig waardoor er een gemoedelijke sfeer hangt. Er zijn meerdere zwembaden, waaronder een zoutwaterbad. Ook kun je je heerlijk laten verwennen in de wellness. Binnen 5 minuten lig je op het strand of sta je in het dorpje Olhos d’Agua.

Bekijk de beschikbaarheid

191 Reviews over Do Parque

• 9de Vries/Barends16-08-2022

Heerlijk groot appartement

Groot appartement met 2 badkamers waarvan 1 met ligbad , bidet en toilet welke het niet deed. Andere badkamer met douche en 2de toilet die gelukkig wel functioneerde. Slaapkamer waanzinnig groot, 2 aparte bedden die goed lagen maar wel zweterig vanwege de matrasbeschermer die van plastic was waardoor het constant knisperde als je je omdraaide, tevens hing er een airco welke het ook niet deed waarbij de afstandbediening met tape aan elkaar was geplakt en in heel het appartement geen gebruiksaanwijzing was te vinden zodat ook de airco in de huiskamer niet viel te bedienen. Keuken was van alle gemakken voorzien, koelkast was super! Het appartement beschikte over een heerlijk balkon met zijzicht op de zee. Het is er wel super gehorig en je hoort veel geluiden. Tevens is deze omgeving niet echt een aanrader voor mensen die niet goed te been zijn, te heuvelachtig, dus zwaar. Zwembaden waren prima, mocht iets schoner, hier en daar haren

• 10Natuur
  • 9Peter08-10-2020

Super locatie! Met een prima appartement

Lekker zwembad , goede service vanuit de receptie. Ligging van het appartement is super. Via een trap kom je bij een heerlijk strand. Barretjes , restaurantjes en winkeltjes allemaal op loop afstand.

• 7Mark Bruijns04-08-2019

Leuk, maar niet nog eens...

Gisteren teruggekomen van vakantie met gemengde gevoelens. Zoals in de eerdere reviews omschreven zijn de appartementen inderdaad zeer ruim, maar ook zwaar gedateerd. Bij aankomst (laat in de avond)kregen wij een appartement toegewezen met vieze oude versleten bank en stoelen. Na hier de volgende ochtend ons beklag over te hebben gedaan, kregen wij direct een ander appartement toegewezen door de uiterst vriendelijke heer en dame van de receptie. Dit andere appartement was voorzien van een redelijk meubilair, maar ook hier zou een renovatie op z'n plaats zijn. Pluspunt van de appartementen op de begane grond zijn de tuintjes met uitzicht op het zwembad. Ditzelfde zwembad, en bijhorende poolbar sloten echter al om 20:00, dit was voor de kinderen natuurlijk een behoorlijke domper. Het dorpje is leuk te belopen en voorzien van gezellige barretjes, winkels en restaurantjes waar je voor echt heel leuke prijzen héérlijk uit eten kunt gaan.

• 8Edith31-07-2019

Fantastisch, maar wel wat verouderd

Wat een geweldige plek, prachtig mooi uitzicht vanuit je appartement, wel verouderd en niet echt schoon, maar mega groot. Super lieve mensen bij receptie, heerlijk zwembad, chloor of zout. Wat mij opviel geen gedoe met badlakens op de ligbedden, altijd plek. Prachtig strand, met laag water kan je langs alle stranden en rotsen lopen. Bij het barretje van het zwembad, betaal je heel weinig voor een drankje of broodje. Ik ga hier zeker nog een keer heen.

• 9Peetje200119-07-2019

Aan te bevelen om heen te gaan als je rust zoekt

Ik begrijp de eerder geplaatste review echt niet. Het is een heel erg ruim appartement waarbij de eigenaar bij aankomst ons appartement liet zien en ook mee hielp met de baggage. Uitzicht over zee. Ruim balkon met een tafel en stoelen en 2 lekkere ligstoelen met kussens. Binnen is het eenvoudig (maar je bent alleen 's nachts binnen dus geen enkel probleem. Twee badkamers en twee ruime slaapkamers Al met al een leuke en prima locatie voor deze prijs. Handig barretje om even te lunchen en gezellig plein op 100 meter met gezellige restaurantjes. Het appartementencomplex is rustig gelegen (aan een niet doorgaande weg). Je bent met de taxi in een klein kwartier in Albufeira. Zwembad is wat fris maar went snel. Er wordt elke dag schoongemaakt en kun je nieuwe handdoeken krijgen als je daar behoefte aan hebt.

• 4Bikkelstein03-07-2019

Oud en vies

Ruimte van het appartement was erg goed. Stranden in de buurt. Winkels in de buurt. Restaurants op loop afstand. Super mooie ligging . MAARRR: Alleen zwaar verouderd. Bij aankomst afgesnauwd oor een meneer. Bracht ons naar t appartement, maakte de deur open en ging gelijk weer weg. Geen uitleg of info .begrijpelijk want wij kregen niet wat wij hadden geboekt zoals op de website stond. Gelijk geklaagd. Morgen andere appartement .Helaas zelfde appartement alleen zeezicht. Dit niet geaccepteerd. Wij vinden dat we teveel hebben betaald voor dit appartement. Keuken stinkt en is vies. Weinig schalen. Geen stoffer en blik. Linnen krijg je na 1 dag verschoond daarna de dag voor vertrek weer schoon. Maar wel voor de keuken alleen een handdoek, hoe je moet afdrogen ??? Weinig stopcontacten. Voor 4 apparaten 1 stopcontact. Heet water komt uit handvat waterkoker. Ook is t ontzettend gehorig. Geen 3 sterren waard. Ga hier nooit meer heen.

• 10Anne Romkema12-05-2019

Do Parque zit in ons hart gevangen.

Echt leuk en kleinschalig appartementen complex in het lieflijke vissersplaatsje Olhos ‘d aqua. Trap naar beneden en je staat op het pleintje met cafeetjes, restaurantjes en winkeltjes, stand boulevard met vissershuisjes en bootjes op het droge getrokken. Alles in het appartement klopte, zeer attente receptiemedewerksters, zeer actieve schoonmaaksters die dagelijks schoonmaken en meerdere malen per week de ha doeken verwisselen. Een complete poolbar, waar je ook een hapje kunt eten of een heerlijke witte sangria kunt drinken, dit voor relatief lage prijzen.

• 7E.A. Van Vliet15-04-2019

Plek om terug te komen.

Naar het strand een flinke trap. Ligging is overigens fantastisch. Dicht bij allerlei voorzieningen. Inrichting gedateerd. Wat betere bedden zou geen overbodige luxe zijn. Rustig complex. Alleen een ietwat luidruchtige restaurantbeheerder. Dames bij de receptie zijn erg aardig en behulpzaam.

• 7Benjamin De Wilde06-01-2019

Geslaagd

Ons appartement lag dichtbij de kust, het aangename was dat het zwembad overdek was met een koepel waardoor we ‘s avonds nog konden zwemmen. De sauna en jacuzzi gaven ook voldoening, en massage heeft ook deugd gedaan. Personeel was altijd heel vriendelijk, enige nadeel was dat de bar aan het appartementencomplex altijd gesloten was maar dat lag waarschijnlijk aan de tijd van het jaar

• 9Marjan13-09-2018

Leuk complex!

Mooi opgezet, we werden eerst onderin het 3de gebouw gezet waar we uitzicht op een muur hadden. Volgende dag direct aangegeven dat we dit niks vonden en konden we naar een kamer in het 2de gebouw met uitzicht op zee! Kamers zijn schoon, groot en netjes. Bedjes op balkon! Bed vonden wij niet lekker liggen maar andere mensen wel, dus zal wel verschillend zijn. Ontbijt is eenvoudig maar lekker en vers, vers sap en goede koffie. Heel vriendelijk personeel, één Nederlandse wat handig is voor info. Zwembad is ruim opgezet, apart gedeelte met stiltezone, als je geen zin hebt in kinderen. De trap naar het strand is te doen, na een paar dagen ben je er aangewend. Olhos is niet druk, gemoedelijk plaatje, leuke restaurants. Strand is wel druk, maar er zijn genoeg andere leuke strandjes. Prima naar ons zin gehad.

Appartement Do Parque info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden