Appartement Do Parque

Appartement
Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag17°10°
Appartement Do Parque

Appartement Do Parque in de Portugese Algarve bezit ruime en schone kamers met zeezicht. Het complex is kleinschalig waardoor er een gemoedelijke sfeer hangt. Er zijn meerdere zwembaden, waaronder een zoutwaterbad. Ook kun je je heerlijk laten verwennen in de wellness. Binnen 5 minuten lig je op het strand of sta je in het dorpje Olhos d’Agua.

192 reviews over Appartement Do Parque in het Nederlands

Plek om terug te komen.

E.A. Van Vliet,
15-4-2019

Naar het strand een flinke trap. Ligging is overigens fantastisch. Dicht bij allerlei voorzieningen. Inrichting gedateerd. Wat betere bedden zou geen overbodige luxe zijn. Rustig complex. Alleen een ietwat luidruchtige restaurantbeheerder. Dames bij de receptie zijn erg aardig en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geslaagd

Benjamin De Wilde,
6-1-2019

Ons appartement lag dichtbij de kust, het aangename was dat het zwembad overdek was met een koepel waardoor we ‘s avonds nog konden zwemmen. De sauna en jacuzzi gaven ook voldoening, en massage heeft ook deugd gedaan. Personeel was altijd heel vriendelijk, enige nadeel was dat de bar aan het appartementencomplex altijd gesloten was maar dat lag waarschijnlijk aan de tijd van het jaar

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Leuk complex!

Marjan,
13-9-2018

Mooi opgezet, we werden eerst onderin het 3de gebouw gezet waar we uitzicht op een muur hadden. Volgende dag direct aangegeven dat we dit niks vonden en konden we naar een kamer in het 2de gebouw met uitzicht op zee! Kamers zijn schoon, groot en netjes. Bedjes op balkon! Bed vonden wij niet lekker liggen maar andere mensen wel, dus zal wel verschillend zijn. Ontbijt is eenvoudig maar lekker en vers, vers sap en goede koffie. Heel vriendelijk personeel, één Nederlandse wat handig is voor info. Zwembad is ruim opgezet, apart gedeelte met stiltezone, als je geen zin hebt in kinderen. De trap naar het strand is te doen, na een paar dagen ben je er aangewend. Olhos is niet druk, gemoedelijk plaatje, leuke restaurants. Strand is wel druk, maar er zijn genoeg andere leuke strandjes. Prima naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk bij Do Parque!

Jannie,
1-9-2018

Als je slecht ter been bent is het hier niet zo geschikt. Het uitzicht is prachtig, heerlijke zwembaden (ene is 10 m lang andere 15). Schoonmaak is prima. Het appartement is super ruim, wij hadden 2 badkamers, balkon had iets groter gemogen. Bedden waren prima, inrichting viel niet tegen. Het strand viel wel iets tegen, maar als je een halfuurtje loopt kom je op het prachtige Falesia strand, dit is heerlijk. Er zit ook een Nederlandse aan de receptie. Plaatsje is leuk, genoeg restaurantjes. Vervoer gaat prima hier, taxi Albufeira ca. 9 euro.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch, we komen zeker terug

Erica,
24-8-2018

We zijn gister thuis gekomen en willen eigenlijk alweer terug. Mooi appartement, grote slaapkamers en twee badkamers. Keuken is eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig Vriendelijke personeel, heerlijk zwembad en elke dag de schoonmaaksters. Alles op loopafstand, het strand, supermarkt, restaurantjes en winkeltjes. Elke avond in het donker zwemmen in de oceaan, voor onze drie dochters een feest. Dagje Albufeira om dolfijnen met een boot te spotten en de prachtige kustlijn te bekijken. We komen zeker een keer terug, Portugal is prachtig met de vriendelijkste mensen. We kunnen niets negatief over deze accommodatie zeggen, een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie locatie aan zee👌

Fam verschuur,
10-8-2018

Prima appartement, zeer goeie aanrader om met het gezin naar toe te gaan. Eén minpuntje voor ons was dat het zwembad vroeg sloot🤔

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Het complex is een aanrader.

J. Visser,
22-6-2018

Goede accommodatie, fijn zwembad, aardig personeel, genoeg restaurants. Waarschuwing: Boek niet bij touroperator! Geen begeleiding, geen informatie vanuit de reisorganisatie.

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijke vakantie!!

Marian.,
9-6-2018

Wij konden niets bedenken wat niet goed was. Mooi appartement, prachtig uitzicht, lekker ontbijtje met verse jus en, als je er om vroeg, een eitje. Gezellig personeel die altijd voor je klaarstonden. Wie het hebben wil zoals thuis moet niet op vakantie gaan of het dubbele aan reiskosten neerleggen. Wij hebben genoten !!!

Gereisd met partner in mei 2018

Prachtig uitzicht, geweldige vakantie!

Joyce Haazebroek,
20-5-2018

Goed: ligging! Prachtig! Heerlijk balkon, zitje, ruimte binnen, bijzondere badkamer (verstopt in kast:)) typisch Portugese inrichting. Parkeerplaatsen voor de deur, zwembad heerlijk. Trap naar klein strand, heerlijk strandje voor vangen van krabben (lokale bevolking) prima receptie met aardige behulpzame mensen. Niet: "luchtje" In keuken (afvoer) en het verschonen van handdoeken. Is niet van deze tijd om te vragen of je 2x met je handdoeken wilt doen. Verder prima om hier te vertoeven! Ook met een jong kind.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

super

H.Stoffer,
10-5-2018

Een heerlijk verblijf gehad. Het appartement had twee ruime slaapkamers, twee badkamers, een keuken, een ruime woonkamer, een balkon met prachtig uitzicht op het strand en oceaan en elke ruimte had een airco. Ontbijten deden we in het kleine restaurantje bij een van de zwembaden. dit was keurig verzorgd door een vriendelijk vrouwtje die elke morgen jus de orange perste. Elke dag, behalve zondag, werden de bedden opgemaakt en het huis schoongemaakt. het strand ligt vlakbij en is via een (lange) trap bereikbaar. voor gezinnen met kinderen een aanrader! De zwembaden (...) zijn niet verwarmd, behalve een die onder een opblaasbare dome zit. Dit zwembad vonden we niet zo schoon...

Gereisd met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Do Parque in Olhos d' Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Do Parque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.