Géén boekingskosten

PortugalAlgarveOlhos d' Agua

8FantastischScore uit 250 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

250 Reviews over Club Humbria

• 8L. Donders29-09-2022

Enorm genieten

We hebben erg genoten van ons verblijf. Appartementen waren netjes ingericht, iedere dag werd er schoongemaakt en kreeg je schone handdoeken. Onze jongste was op dat moment 10 maanden oud dus netjes een babybedje op onze slaapkamer. De oudste (5 jaar) sliep in 'de huiskamer' op de slaapbank. Balkon was ruim maar het zitje viel wat tegen. 2 simpele plastic stoeltjes met een laag tafeltje. Niet echt om aan te zitten voor een drankje te doen of iets dergelijks. Zwembad zag er allemaal goed uit, wel erg druk in het hoogseizoen en er worden massaal handdoeken gelegd en om plek te hebben zal je hier dus aan mee moeten doen. Waterpark viel tegen! We hadden onze oudste van 5 jaar helemaal lekker gemaakt met de glijbanen maar daar mag je pas vanaf 6 jaar en 20kg vanaf! het spetterpark spetterde veel te hard en maakte een enorm kabaal waardoor de kindjes er bang van waren. Eten was top! niks op aan te merken, allemaal lekker!

• 6Denise02-09-2022

Mooi maar niet kindvriendelijk

Wij zijn momenteel in dit park. Geboekt via TUI en met name uitgezocht vanwege de leuke glijbanen. Op onze eerste dag werd ons dochtertje na een aantal keer glijden ineens weggestuurd. Ze had geen blauw bandje dus mocht niet glijden. Ze is (bijna) 4 en 16kg maar je moet dus 20kg of 6 jaar zijn voor een rood bandje. Wij moesten onze dochter dus vertellen dat zij de rest van de vakantie niet van de glijbanen mocht! Wat een onzin, ze is hier heel verdrietig om. Ten eerste was ze er al aantal keer af (badmeesters letten niet eens goed op) en de glijbanen zijn absoluut niet hoog/snel en eindigen niet eens in het water! Als we dit hadden geweten waren we hier nooit naartoe gegaan en bij TUI staat dit nérgens aangegeven. Ook zijn de (kinder)zwembaden echt ijskoud dus onze baby van 7 maanden is ook niet graag in het water... Verder mooi en netjes hotel en lekker eten maar voor ons geen aanrader. Heel jammer.

• 9Marian14-05-2022

Geweldige week gehad!

Wij zijn een week in dit all-inclusive hotel geweest met 2 kinderen van 8 en 10 jaar en het was heerlijk! Het hotel is netjes, schoon en alles is goed geregeld. Het appartement is prima met 4 personen, de kinderen sliepen op de slaapbank (die kan iets uitgeschoven worden, zodat het bed breder wordt). De formule is ook goed: 3x pd goed eten in buffetvorm en overdag toegang tot verschillende snacks, ijsjes, slush puppies en (alcoholische) drankjes en cocktails. Het zwembad is fijn met genoeg ligbedjes. Je hebt natuurlijk altijd mensen die hun bedje 'claimen', maar alsnog genoeg plek. Er is een spraypark en glijbanen. Gek dat de glijbanen niet door volwassenen gebruikt mogen worden (voor kinderen tot 17jr). Op loopafstand (8min) is een mooi zandstrand. Aanrader: naar haven van Albufeira een boottocht maken om dolfijnen te spotten (wij zagen er tientallen!) Ook Zoomarine is een leuk uitje voor kinderen t/m 12 jr.

• 9Rene24-04-2022

Geweldig

Wat een fijn Hotel. Nette schone kamer. De all Inn formule is goed. De bufetten zijn erg uitgebreid, lekker en voor ieder wat wils. Alles is super goed onderhouden en netjes. Echt een kindvriendelijk park. Enige minpunt zijn de niet verwarmde zwembaden. Kidsclub is echt een aanrader. In de omgeveving is niet echt veel te doen. Huur een auto en ga langs de kust de mooiste strandjes af. Dit hotel doet niet onder voor de 5* hotels uit Turkije.

• 6Marleen18-09-2020

NIET GAAN IN CORONATIJD

Bij binnenkomst als 1e gewezen op mondkap. Temperatuur werd gemeten. Er zijn TE veel en TE strenge regels wat de vakantie erg beïnvloed. Ik was in juli in Griekenland en daar had je als gast geen mondkap nodig. Personeel wel.

In dit hotel zijn ze zeer streng. 1 stap ergens binnen een je wordt direct gewezen op je mondkap die op moet. Het restaurant is een drama!!!!!!! Lijnen, pijlen, afzetlint, hoog plexiglas voor het eten, je mag niet zelf opscheppen en de sfeer is alles behalve gezellig. Geen idee of het gezellig was voor Covid, maar niks sfeervol ingericht. Wat ook opviel is er NERGENS bediening is. Gevraagd of dit voor covid zo was. Ook geen bediening toen. Zelfs geen koffie/thee bij ontbijt schenken ze. Eten is wel goed, maar cocktails zijn slecht en snacks liggen er al veel te lang waardoor het lauw is. Zwembaden zijn mooi, maar alles er omheen beïnvloed de vakantie. Kun je op vakantie met deze maatregelen dan doen. Anders NEE!

• 8Vakantieganger28-08-2018

Leuk, schoon hotel voor gezinnen met jonge kids.

Superleuke vakantie gehad bij Clube Humbria. Het appartement was ruim en schoon en uitgerust met goede airco (zowel slaap- en woonkamer). De dagelijkse schoonmaak was ook prima, voldoende handdoeken. Het eten was lekker (wel wat aan de zoute kant) en en was voldoende keuze en afwisseling.
    Bij het grote zwembad was het in het hoogseizoen wel wat druk, vrijwel alle ligbedjes bezet. Bij het kinderbadje en het miniaquapark was echter altijd wel een plaatsje te vinden. Het miniaquapark was leuk voor de jongere kinderen (tot een jaar of 8 denk ik). De glijbanen zijn alleen voor kinderen vanaf 6 (of vanaf 20 kg). Nadeel van dit hotel vond ik dat het 'gedomineerd' wordt door Engelse gasten. Ik geef zelf de voorkeur aan mix van meerdere nationaliteiten.

• 9Annerie van Kekerix30-04-2017

Aangename verrassing!

Wij hadden geboekt voor Falesia Garden maar zijn overgeboekt naar Clube Humbria Prachtige accommodatie met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het appartement was superschoon zoals eigenlijk het gehele complex De keuken van Clube Humbria is super, keus voor iedereen. Ik zelf eet geen dierlijke producten en in principe kon ik hier dagelijks Veganistisch eten, door bij te stellen naar Vegetarisch waren de keuzes gelijk enorm. In ieder geval is er naast een vlees en Visbuffet dagelijks een vegetarisch, warm, buffet. SUPER!
    Een hele goede keuze voor een mooi weekje Olhos d aqua!

• 9Jimmy24-04-2017

“Super hotel, proper en vriendelijk”

Aangenaam verrast door de mooie en zeer ruime kamers. personeel zeer professioneel en heel vriendelijk. ligging mooi tussen Albufeira (5 km) en Vilamoura (11 km) en strand 800m. zeer gezellig strand met mooie zaakjes. Hotel is zeer ruim en toch merk je niet dat het hotel vol zit. geen nachtelijk lawaai. keuken is heel variërend. iedereen kan hier zijn ding vinden. vis is enorm lekker. komen zeker terug

• 9jen26-10-2016

Prima verblijf!

Mooi, schoon, kleinschalig complex. Heel vriendelijk personeel. Heerlijk eten, voldoende gevarieerd en heel leuk en klantvriendelijk personeel. De 2 kamer appartementen verschillen wat in indeling en grootte. Wij hadden een heel ruim appartement. Heel schoon en prima bedden. Zwembad fris maar goed te doen. Handdoeken service ook fijn. Leuk speeltuintje met volleybal en voetbal veld ernaast. Wij waren met 14 personen en zaten naast en vlakbij elkaar . In het restaurant zorgden ze ook steeds voor tafels bij elkaar.

Dorpje niet bijzonder maar in Portugal is autohuur een echte aanrader. Prachtige stranden en leuke stadjes.

Ik kan Club Humbria absoluut aanbevelen!

• 5jean23-05-2016

Nooit meer

zeker geen 4 sterren waard . eten was niet gevarieerd, niet afgekruid en niet lekker . geen animatie of heel beperkt. Geen vakantiesfeer , zelfs geen muziek aan het zwembad. Dezelfde soep s' middags en s' avonds. de ligging van het hotel is in een dood verlaten gat . nee hier krijgen ze ons zelfs niet gratis terug...

Aparthotel Club Humbria info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)