Aparthotel Club Humbria

Aangename verrassing!

Annerie van Kekerix
30-4-2017

Wij hadden geboekt voor Falesia Garden maar zijn overgeboekt naar Clube Humbria

Prachtige accommodatie met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het appartement was superschoon zoals eigenlijk het gehele complex

De keuken van Clube Humbria is super, keus voor iedereen.

Ik zelf eet geen dierlijke producten en in principe kon ik hier dagelijks Veganistisch eten, door bij te stellen naar Vegetarisch waren de keuzes gelijk enorm. In ieder geval is er naast een vlees en Visbuffet dagelijks een vegetarisch, warm, buffet. SUPER!

Een hele goede keuze voor een mooi weekje Olhos d aqua!

“Super hotel, proper en vriendelijk”

Jimmy
24-4-2017

Aangenaam verrast door de mooie en zeer ruime kamers. personeel zeer professioneel en heel vriendelijk.

ligging mooi tussen Albufeira (5 km) en Vilamoura (11 km) en strand 800m.

zeer gezellig strand met mooie zaakjes.

Hotel is zeer ruim en toch merk je niet dat het hotel vol zit.

geen nachtelijk lawaai.

keuken is heel variërend. iedereen kan hier zijn ding vinden. vis is enorm lekker.

komen zeker terug

Prima verblijf!

jen
26-10-2016

Mooi, schoon, kleinschalig complex. Heel vriendelijk personeel. Heerlijk eten, voldoende gevarieerd en heel leuk en klantvriendelijk personeel.

De 2 kamer appartementen verschillen wat in indeling en grootte. Wij hadden een heel ruim appartement. Heel schoon en prima bedden.

Zwembad fris maar goed te doen. Handdoeken service ook fijn. Leuk speeltuintje met volleybal en voetbal veld ernaast.

Wij waren met 14 personen en zaten naast en vlakbij elkaar . In het restaurant zorgden ze ook steeds voor tafels bij elkaar.

Dorpje niet bijzonder maar in Portugal is autohuur een echte aanrader. Prachtige stranden en leuke stadjes.

Ik kan Club Humbria absoluut aanbevelen!

Nooit meer

jean
23-5-2016

zeker geen 4 sterren waard .

eten was niet gevarieerd, niet afgekruid en niet lekker .

geen animatie of heel beperkt.

Geen vakantiesfeer , zelfs geen muziek aan het zwembad.

Dezelfde soep s' middags en s' avonds.

de ligging van het hotel is in een dood verlaten gat .

nee hier krijgen ze ons zelfs niet gratis terug...

Echt alles is fantastisch: appartement, eten, personeel, organisatie, zwembad en voldoende ligbedden. Het is heel schoon allemaal en nu eens een keer geen handdoeken als reservering op de bedden!

Geweldige week gehad!

Femke Zoetemelk
29-4-2016

Net terug van een geweldige valantie. Klein schalig complex. Alles was goed! Erg verzorgd geen op of aanmerkingen! Appartement zeer schoon (oke,wel wat gehorig) Eten = top! Service = top! Animatie = top! Heerlijk zwembad en speelmogelijkheden voor de kinderen. Wij gaan zeker nog eens terug :-)

Aanrader!

Sylvia
13-2-2016

Absoluut een aanrader. Deze accommodatie is winter 2014/2015 volledig gerenoveerd. De reviews op deze site zijn dan ook niet meer actueel. Erg vriendelijk personeel. Zeer ruime appartementen met nieuwe meubels en netjes geschilderd. En het eten is echt top. Zeer gevarieerd, mijn dochter heeft glutenallergie en ons werd bij iedere maaltijd uitgebreid verteld wat ze wel en niet kon eten. Super fijn! De ligging is ca. 6 km van Albufeira. Maar ze bellen met plezier een taxi voor je. Het dorpje heeft een leuk strandje waar ook veel lokals komen. Verder een aantal winkeltjes en restaurantjes. Voor meer vertier moet je naar albufeira. Heb al veel hotels gezien maar dit is echt een aanrader!

Fijne vakantie gehad

RiriEK
17-7-2015

Alles prima in orde en hele behulpzame mensen. De reviews van 2012/2013 zijn echt niet meer van toepassing. De kamers zijn ruim, schoon en netjes. Het personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Het is eten is op smaak, maar op een gegeven moment mis je wel een beetje de variatie. Ik denk dat er weinig Nederlanders waren, omdat de reviews op Zoover niet al te best zijn en dan wil ik wel even rechtzetten. Want dit is totaal niet verdiend. Het is zeker wel 4-sterren waard.

Minpunten: Wij waren aan het begin van de zomervakantie en daarom nog veel plek aan het zwembad (de ligweide is heel wijds en groot opgezet), maar het werd wel erg druk toen wij weg gingen. Weinig Nederlanders, waardoor mijn kinderen geen vriendjes hebben kunnen maken. Kidsclub is aanwezig en dat is fijn als je even wat moet doen, maar is alleen in het Frans en Engels. Voor de rest vond ik de animatie niet heel erg goed, maar dat maakte ons niet uit.

Prima vakantie gehad!

Familie Wijnstekers
21-7-2014

We verbleven in Clube Humbria. Na de reacties gelezen te hebben waren we wel beetje twijfelachtig. Maar we hebben hier een prima vakantie gehad! Zwembad is prima, mooie ligweide (gras) en voldoende ligbedjes rond zwembad. Wel beetje jammer dat men de badlakens al vroeg op de bedjes legde. Eten was niet 'superdeluxe' maar wel ruim voldoende en goed op smaak, 's middags en 's avonds altijd een vis,- en vleessoort, verse groente, een pasta, een ruim saladebuffet en erg lekkere toetjes! Ontbijt ook voldoende met broodjes, vleeswaren, kaas, yoghurt en vers fruit! Animatie voor kleinere kinderen goed maar voor ouderen kinderen iets minder, bar sloot om 23.00 uur. Appartement waren zeer ruim en schoon met 2 airco's en waaier in beide kamers. Badkamer met douche, bad, bidet, fohn en toilet. Afstand naar strand ± 7 min. wandelen. Personeel vriendelijk. We hebben geboekt via een touroperator, prima keuze en goede service!

Good Break

Tony
10-7-2014

Arrived early, allocated our room and away we went. Rooms are large, clean and fresh. Maids in every day to keep the standards high.

The food was good, the choice was varied and you could always get a decent meal. The beer was cold, as was the spirits, even though they were served in the plastic cups, it was ok and we would return.

Pool - always freezing, always a sunbed to be had, if not at pool on grass area

Down side - Entertainment - lack of it

The hotel run animation team were happy to be seen around the place but there did not seem any structure to the activities.The mini disco started at 9.30pm and the kids ran about entertaining themselves between 8pm and 9.30pm. It did not take a genius to realise that pulling it forward an hour was good idea, it never happened.

9.30 to 10pm same 5 songs, the kids loved it - 10pm to 11pm Parrot show, birds of Prey, Karaoke, Great live Music!! (1man band & laptop)

Overall it is a cracking hotel, but entertainment lets it down badly.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club Humbria in Olhos d' Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club Humbria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Club Humbria scoort een 7.79 uit 10 op basis van 249 reviews.