Aparthotel Calema

139 reviews over Aparthotel Calema in het Nederlands

voor ons niet meer.

A.E. van den Heuvel
26-9-2018

te weinig stoelen en bedden zwembad,bedden erg hard,kooktoestel werkte niet,afzuiger werkte niet.Er is in de avond totaal niets te doen op de kamers geen wifi dus zaten een hoop mensen er in de avond met hun tablet.Helaas geen appartement voor ons zelfs de bar moest je roepen jammer het is een mooi complex maar erg saai.

Nooit meer

TT
5-9-2018

Vanaf buitenkant en binnenkomst lijkt het et redelijk modern uit te zien maar rest is erg oudbollig, douche was klein en vies kleine keuken waarvan kastjes los zaten ijskast werkte niet goed en stonk krakende bedden voor de rest erg gehorig zaten aan de straatkant 4 hoog met een hoop lawaai zowel in de nacht als in de vroege ochtend pluspunt wel dicht bij het strand en winkels 5 min lopen en elke dag schone handdoeken maar slechts 1 keer in de week schoon beddengoed en app werd slecht schoongemaakt personeel was redelijk vriendelijk eten was bij ons niet van toepassing weet uiteraard dat het niet hetzelfde als thuis is maar bovenstaand vind ik belangrijker als wifi in de lobby

Prima

Ria Jas
25-6-2018

Kamer oke, bedden goed, ontbijt kan beter, misschien een ei en fruit wat we misten.

Buffet niet aan te raden hebben we niet geboekt, maar ff gekeken daar werden we niet blij van.

Elke dag schone handdoeken.

fantastisch

joke
21-1-2018

app. heel goed elke dag schone handdoeken

vriendelijk personeel

wij vonden de bedden heel goed [stevige matrassen]

winkels dichtbij

strand en zee op loopafstand

wij hadden ontbijt erbij geboekt

was prima

wij hebben geen negatieve ervaringen gehad.

Personeel is super vriendelijk en behulpzaam, de badkamer is zo klein dat je niet normaal op het toilet kunt zitten.

Fantastisch!

Rianne
23-7-2017

De mensen waren aardig en het appartement was prima.

De wifi deed het vooral beneden in de vernieuwde lobby, maar ook boven in het appartement deed hij het.

Beddengoed waren aanwezig en handdoeken werden elke dag vernieuwd. Afval werd elke dag opgehaald.

Het zwembad was wel een beetje klein, maar gelukkig heb je ook nog een zee met strand.

Daarnaast was de airconditioning geweldig.

De keuken was van zowat alles voorzien, onder andere een handdoek en een theedoek.

Monte Gordo was verder een prachtig en zeker een aanrader!

gedateerd maar goed hotel

melissa
17-6-2017

prima hotel als je niet veel eisen stelt aan luxe.

vriendelijk personeel waar je altijd terecht kan voor je vragen.

kamers zijn gedateerd maar worden prima schoon gehouden.

zwembad wat aan de kleine kant maar een prachtig mooi strand waar je uren kunt wandelen en naar de wandeling genoeg keuze uit barretjes waar je lekker een drankje of een hapje kunt doen

Heerlijk

Els
25-5-2017

Een heerlijke plaats als je even wilt bijtanken. Appartement is niet erg modern maar als je het alleen gebruikt om te slapen en douchen is het prima. Dagelijks wordt er schoongemaakt en je krijgt per persoon 3 badlakens per dag.

Eenvoudig maar goed!

Conny C
9-5-2017

De appartementen waren eenvoudig maar goed. Er werd ook goed schoongemaakt en de verzorging van schone handdoeken was ook goed.

matige accommodatie, strand heerlijk

H en A
7-10-2016

400 m van het strand moet je ruim nemen. klein zwembad met ligstoelen maar nauwelijks zon. Vies balkon dat uitkeek op de straat. Zeer gedateerde inrichting. Schoonmaak was matig. Wel iedere dag schone handdoeken en een dweil door de kamers.

Vriendelijk personeel. Airco op de kamer. Strand was heel mooi. In het dorp kun je voor weinig geld heerlijk eten en drinken.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Calema in Monte Gordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Calema zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.