Géén boekingskosten

Contact

558 Reviews over Quinta Corcunda

• 9Natasja en Frits23-06-2022

Genieten

Na een gezellige week met Joke in Pao , nu verhuisd naar Fazenda waar ik nog een week zal verblijven met Frits. Ook Frits werd weer ontvangen als een lang verwachte vriend door Rob en Marga. De nieuwe keuken is op tijd klaar, mooi geworden met een aanrechtblad op een goede hoogte. Dank Rob👌. Het werd een warme week met bezoek aan vele mooie stranden, heerlijk eten en lange avonden . Wederom deze weken genoten van de heerlijke visrestaurantjes in Fuseta, de gezellige sfeer in Olhao en Tavira. Een streek die in ons hart zit en waar we zeker nog terug zullen keren .

• 9Natasja en Joke23-06-2022

Thuiskomen

Net als alle andere jaren was het een thuiskomen zodra je over Fuseta en Olhao vliegt, auto ophalen en op naar Quinta Corcunda. Na een warm welkom door Marga hebben we ons geïnstalleerd in huisje Pao. Ondanks dat het niet elke dag een strakke blauwe lucht was, het zwembad nog wat frisjes was hebben Joke en ik een gezellige week gehad . Veel gezien en gedaan en elke dag weer thuiskomen op de Quinta, met als afsluiting van de dag nog een wijntje, ijsje of biertje met Marga en Rob en andere gezellige gasten .

• 9Joke en Henk28-03-2022

Heerlijk verblijf, top!

Sfeervol appartement, prima verzorgd, mooie ligging en omgeving, en geweldige gastvrijheid van Rob en Marga. Prima uitvalsbasis voor mooie wandelingen en uitstapjes naar steden en dorpjes. Ook fijn: de praktische afspraken met o.a. de autoverhuurder.

• 9José23-03-2022

Dat is vakantie ! Top

Wat hebben we genoten van 8 dagen vakantie bij Marga en Rob. Telefonisch had ik al een klik met Marga. Wat kun je er heerlijk wandelen, tips genoeg. Lekker eten, ook daar weten Marga en Rob raad mee. Wat een verrassing toen we uitgenodigd werden voor een borrel, zelfs met onze Belgische buren. Zo spontaan, gezellig. Niks moet, alles kan. Een plek om terug te komen. Sfeervol huis, en buiten plek genoeg om lekker in de zon te vertoeven. De ligstoelen staan voor je klaar. Super.

• 10Merel17-03-2022

Weer helemaal super

Dit was onze tweede vakantie bij Rob en Marga op de Quinta en we hebben weer genoten. Huisje Pao is van alle gemakken voorzien! Heerlijk ‘s avonds de houtkachel en in de ochtend lekker in het zonnetje ontbijten. Rob en Marga zijn super gastvrij en denken graag met je mee. Wij komen zeker een keer terug.

• 10Kooistra17-03-2022

Bjusterbaarlik!!

Wat een heerlijke week bij Rob en Marga in hun prachtige Quinta! Bij aankomst de houtkachel al aan en de eerste boodschappen in de koelkast. Een fles rode wijn stond klaar als welkomstdrankje. Wij hebben genoten van het heerlijke, authentieke huisje met een ontbijtje op het terras in de ochtendzon. Het is een plek om terug te komen, alleen al om de mooie ligging (vlak bij de kust en leuke plaatsen) en de zeer vriendelijke en behulpzame gastheer/vrouw. “It wie bêst genôch”

• 10Vera vdBoom03-03-2022

Paradijsje op aarde

Wat een prachtige relaxte plek met ontzettend lieve, gastgerichte eigenaren. Elk huisje is met smaak en liefde ingericht. Huisje Pao is heerlijk comfortabel ingericht voor 2 personen.

• 10Janneke van Kampen02-03-2022

Wat een heerlijke plek!

We verbleven in het prachtig ingerichte casa Paō. De houtkachel houdt het ‘s avonds heerlijk warm, de keuken is meer dan volledig ingericht en alles doet het. Warme douche en heerlijk terras. En als je iets mist, dan wordt dat direct aangevuld😀 We kregen zelfs het spel rummicub en Marga en Rob zorgen niet alleen goed voor hun gasten, maar zijn ook erg gezellig en gastvrij. En er is genoeg te doen in de omgeving. Een heerlijke break uit het koude Nederland.

• 10Nancy Mantjes14-01-2022

Relaxed in prachtige omgeving

We hebben afgelopen kerstdagen gevierd op de quinta en het was weer fantastisch!! We hadden mooi weer, de quinta was prachtig groen en ons huisje (Pao) was gezellig versierd. Toen we aankwamen was het kerstavond, Marga had wat boodschapjes voor ons gedaan gelukkig, en 's avonds konden we heerlijk eten van de maaltijd van Azul at home, die al vantevoren besteld was. Een heerlijke en ontspannen vakantie gehad, we komen zeker weer terug!!!

• 10Adinda11-01-2022

Prachtige plek

Ons 7e bezoek aan Quinta Corcunda bij Rob en Marga. Het voelt gewoon als thuiskomen maar dat gold eigenlijk ook toen we hier voor het eerst waren. De houtkachel in Casa de Arte, ons verblijf deze keer stond al te branden bij aankomst. Zó gezellig! Het was voor ons de eerste keer dat we de oost-Algarve bezochten in januari. Nog nooit hadden we de quinta en de omgeving zo mooi groen gezien. De zon scheen elke dag volop en de temperatuur schommelde tussen de 17 en 20 graden. We hebben de afgelopen jaren in verschillende accommodaties op de quinta mogen verblijven en het bijzondere is dat elke plek voor een andere beleving zorgt. Maar elke plek heeft zijn eigen charme, is geweldig gezellig ingericht en heeft een prachtig uitzicht. Fantastische plek waar je rust vindt en gezelligheid kan opzoeken! Rob en Marga zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt.

Vakantiehuis Quinta Corcunda info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)