Vakantiehuis Quinta Corcunda

439 reviews over Vakantiehuis Quinta Corcunda in het Nederlands

Superfantastisch!

Alexandra
22-9-2018

Mensen moeten echt weten dat het bij Rob en Marga vakantie vieren is. De quinta is prachtig, de verblijven met liefde en passie ingericht. Vanaf het moment dat je hun terrein op komt rijden totdat je weg rijdt, voel je je welkom. Bij aankomst ligt je koelkast vol met lekkere dingen en Rob en Marga hebben een afspraak met een cateraar die voor heel weinig geld, heerlijke maaltijden verzorgt. De quinta ligt op een fijne centrale plek. Een en al lof voor deze locatie met de fantastisch fijne gastvrije mensen. Ik ga hier vaker komen.

Heerlijke plek!

Monique
11-9-2018

Heerlijke vakantie gehad bij Rob & Marga! Wij verbleven in de te gekke safaritent, mét prive-zwembadje, buitendouche, echt alles er op en eraan, op deze fantastische plek. Leuke, rustige, kindvriendelijke strandjes dichtbij (maak zeker een boottochtje door Ria Formosa!) en ook de drukke, bekende stranden zijn op goede rij-afstand. Wij komen zeker terug!

Gezellig basic

Nele
10-9-2018

Gezellige locatie met supervriendelijke mensen. Altijd wel speelkameraadjes in de buurt. Huisje is basic, maar heel huiselijk ingericht. Er worden parasols en speelgoed ter beschikking gesteld om mee te nemen naar het strand, heel tof en handig.

Er waren 2 dingen die ontbraken voor ons:

Airco, maar het was dan ook de warmste periode van het jaar.

Een bakker op korte afstand voor een ontbijtje, want je moest steeds de wagen nemen of het een dag op voorhand meebrengen.

Maar leuke vakantie gehad, dat is zeker!

Thuiskomen maar echt op reis

Dimitri Van Delsen
5-9-2018

Je zit in een afgelegen domein,ver van alle drukte,langs de oostelijke kant van de Algarve. Ideaal voor jonge en oudere gezinnen. Het is een gezellige micro-wereld met een familiale sfeer. Het gastgezin maakt het je volledig naar je zin. Het is basic maar in een zeer positieve zin van het woord. Alles is voorhanden. We gingen er terug wat veel wil zeggen als je ons kent.

Fantastisch !

Geert Pattyn -- Marian Van Overberghe
5-9-2018

Wat een zalige ; lieve en behulpzame mensen ! Prachtige B&B met een zalige bar en zithoek . Je wordt er verwelkomt door Marga en Rob die je direct een thuisgevoel geven ! Zelfs de was wordt voor je gedaan als je het vraagt . Heel mooi huisje met super gezellige oosterse sfeer ! En netjes tot in het kleinste hoekje !

Bedankt Rob en Marga voor het super verblijf bij jullie ! xxx

Relaxed

Wia Oost
5-9-2018

Zoek je een vakantieadres, wat niet in het drukste deel van de Algarve ligt, zit je hier perfect. De drukte kun je opzoeken, maar de rust is aanwezig. Wij huurden bij Quinta Corcunda Casa d'arte, het voormalig atelier van de vorige eigenaar. Die sfeer voelde je ook nog echt. Daarnaast zorgen Rob en Marga dat het je aan niets ontbreekt. Echt een aanrader dus!

fijne plek, lieve mensen, authentieke accommodaties en goede uitvalsbasis. Veel speelmaatjes voor de kids!

TOP!!

GJ
22-8-2018

We hebben genoten, leuke appartement. compleet, leuke decoratieve details en voorzien van alle gemakken. Rob en Marga zijn gastvrij en hebben altijd tjjd voor leuke tips of een extra "event" zoals hun zwembad beschikbaar stellen voor het maken van bommetjes.

Zeer mooie stranden in de omgeving. Quinta Corcunda zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijke ervaring!

Guido en Anneke
18-8-2018

We waren voor het eerst te gast in Portugal en tevens te gast op het heerlijke onderkomen van Rob en Marga. Met hun fantastisch omgebouwde boerderij hebben ze met Quinta Corcunda iets fraais in handen.

Er zijn diverse accomodaties waarvan wij Casa Fazenda mochten gebruiken. Alles heerlijk gelijkvloers en een voor én achterkant waar je heerlijk -met het wijntje als kado- van het prachtige uitzicht kan genieten. Alles wat je nodig hebt is in het huisje beschikbaar. En anders vraag je het de eigenaren.

In de buurt kan je heerlijk rijden, naar stranden, of de vele dorpjes bezoeken waar je het pure Portugalse leven kunt waarnemen. Want land-inwaards hoor je mensen alleen nog maar Portugees praten. Ongerept!

Na een dagje uit terugkomen op Quinta Corcunda is altijd heerlijk. De bbq was super gezellig, en de mensen al even aardig.

Rob en Marga zijn een mooi team die het geheel een heartbeat geven waarnaar je terug verlangt.

Goed, beter, best, Quinta Corcunda!

Ellen, Jop en Noor
17-8-2018

Ongelofelijk goed om weer terug te komen bij Rob en Marga. Als vanouds en vanaf het hartverwarmende welkom tot het onvermijdelijke afscheid een geweldig verblijf. Alles was aanwezig om het ons en onze kleine Noor tot een ultiem verblijf te maken. Goed om te zien dat alles in het werk wordt gesteld om de gehele accommodatie te onderhouden en uit te breiden met faciliteiten. Wat een rust en prachtige omgeving. Dank dat we mochten verblijven in het prachtige Casa de Pao met al z’n privacy, rust en ruimte. En dan de gastheer en -vrouw: Rob en Marga wat fijn om jullie gastvrijheid, zorgzaamheid en liefde te mogen ervaren. Dank voor dat alles en tot snel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta Corcunda in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta Corcunda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.