Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer vakantiehuis info

566 Reviews over Quinta Corcunda

• 10Nancy10-01-2023

Heerlijke plek

Heerlijke kerstvakantie gehad bij Rob en Marga. Fijn huisje (Pao), houtkachel stond al lekker aan toen we arriveerden. Alle huizen hebben een privé-terras, fijne slaapkamers, goede bedden en mooi beddengoed en handdoeken. Keukens zijn heel goed uitgerust, en als je iets mist kun je het altijd vragen. Alle accomodaties zijn sfeervol ingericht met oog voor detail. Rob en Marga werken heel hard om het de gasten naar de zin te maken, de Quinta is in de afgelopen jaren steeds mooier geworden, je voelt je meteen thuis! Omdat we met handbagage reisden kwam het goed uit dat we af en toe een wasje konden draaien. In de winter is de omgeving prachtig groen, het was heerlijk weer dus we zijn veel buiten geweest. Het was gezellig druk in de stadjes in de omgeving en zelfs op het strand. We komen zeker weer terug!!

• 10Ruimte
  • 9ida kriek30-10-2022

AANRADER IN DE ALGARVE

Wat een heerlijke vakantie! Je komt hier helemaal tot rust. Prachtig gebied! Ik zat hier in een schattig huisje. De omgeving is hier prachtig! Een auto is absoluut een must! Rob en Marga, jullie zijn een geweldige gastheer en gastvrouw!! Volgend jaar kom ik langer!!

• 9Ruimte
  • 9Yvonne29-10-2022

Voelt als thuiskomen

Zo lekker rustig gelegen terwijl je binnen no time aan het strand staat of in een leuk stadje. Auto is een must. Je kunt door de indeling zoveel contact met andere gasten onderhouden als je zelf wil. Er is een gezamenlijk stuk en bij elke accomodatie een privé stuk. Rob en Marga zijn gastvrij, vriendelijk, meedenkend en behulpzaam.

• 9Ruimte
  • 9Storm fransen06-09-2022

Één en Al gezelligheid

Hele mooie plek met mooie huisjes om te verblijven. Het is ook erg gezellig door de gastvrijeheid van Marga en Rob waardoor je andere bij de quinta Ook leert kennen. De bar en het zwembad zijn ook grote pluspunten. Het is wel belangeijk om een huurauto te hebben als je komt.

• 8Natuur
  • 9Jans Bekkering23-08-2022

Fantastisch vakantieverblijf

Zeer fijn vakantieverblijf, waar de gastvrijheid hoog in het vaandel staat

• 10Nancy Bruins23-08-2022

Zo fijn om hier te zijn!

Heerlijk verblijf. Fijne accommodatie. Rob en Marga zijn heel erg gastvrij. De gezamenlijke barbecue die ze organiseren is top. Het gebied is heerlijk authentiek. We gaan zeker nog vaker komen

• 10Natuur
  • 10Jannie21-08-2022

Heerlijk! Wij komen zeker terug!

Quinta Corcunda is een perfecte plek om vakantie te vieren. Goeie uitvalsbasis om dagtrips te maken naar stadjes of strandjes. Maar ook op de quinta vermaak je je uitstekend. Lekker zwemmen, bijkomen op je privé-terras of juist even socializen bij de honesty bar. Rob en Marga zijn lieve, behulpzame eigenaren die een fijne sfeer creëren. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Natuur
  • 9Natasja en Frits23-06-2022

Genieten

Na een gezellige week met Joke in Pao , nu verhuisd naar Fazenda waar ik nog een week zal verblijven met Frits. Ook Frits werd weer ontvangen als een lang verwachte vriend door Rob en Marga. De nieuwe keuken is op tijd klaar, mooi geworden met een aanrechtblad op een goede hoogte. Dank Rob👌. Het werd een warme week met bezoek aan vele mooie stranden, heerlijk eten en lange avonden . Wederom deze weken genoten van de heerlijke visrestaurantjes in Fuseta, de gezellige sfeer in Olhao en Tavira. Een streek die in ons hart zit en waar we zeker nog terug zullen keren .

• 9Natasja en Joke23-06-2022

Thuiskomen

Net als alle andere jaren was het een thuiskomen zodra je over Fuseta en Olhao vliegt, auto ophalen en op naar Quinta Corcunda. Na een warm welkom door Marga hebben we ons geïnstalleerd in huisje Pao. Ondanks dat het niet elke dag een strakke blauwe lucht was, het zwembad nog wat frisjes was hebben Joke en ik een gezellige week gehad . Veel gezien en gedaan en elke dag weer thuiskomen op de Quinta, met als afsluiting van de dag nog een wijntje, ijsje of biertje met Marga en Rob en andere gezellige gasten .

• 9Joke en Henk28-03-2022

Heerlijk verblijf, top!

Sfeervol appartement, prima verzorgd, mooie ligging en omgeving, en geweldige gastvrijheid van Rob en Marga. Prima uitvalsbasis voor mooie wandelingen en uitstapjes naar steden en dorpjes. Ook fijn: de praktische afspraken met o.a. de autoverhuurder.

Vakantiehuis Quinta Corcunda info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)