Vakantiehuis Quinta Corcunda

Vakantiehuis
Vakantiehuis Quinta Corcunda
9,4

446 reviews over Vakantiehuis Quinta Corcunda in het Nederlands

Fantastisch, privé, natuurschoon, genieten!!

Adinda
28-10-2018

Voor de 3e keer bij Rob en Marga. Elke keer een heerlijke tijd gehad. Elke accommodatie die ze hebben is fantastisch. Maar met Laranja hebben Rob en Marga er een pareltje bij: uitzicht, privé, privezwembad, een prachtige terras met loungeplek, sterrenhemel en van alle gemakken voorzien. Niets wat je mist en volledig genieten. Kortom naast de geweldige zorgen van Rob en Marga die altijd voor je klaar staan indien nodig, is dit een fantastische plek om van de omgeving, natuur en het leven in portugal te genieten in van je vakantie. Wij hebben weer een heerlijke vakantie gehad. Rob Marga BEDANKT!!!

Fantastische, relaxte, zonnige vakantie

Erik Messemaker
10-10-2018

Het was een heerlijke relaxte week op de quinta Corcunda, alle rust en prachtige natuur om je heen. Het verblijf in de caravan is meer dan uitstekend bevallen, van alle gemakken voorzien, prachtige douche gelegenheid en heerlijk loungeterras. Alle zeer gunstig gelegen ten opzichte van een schitterend uitzicht.

Helemaal onthaast.

Frans van Schendel
6-10-2018

De accommodatie Laranja op Quinta Corcunda is een absolute aanbeveling voor mensen die een eigen plekje zoeken tijdens hun vakantie maar ook de geneugten willen proeven die de Quinta als geheel biedt. Een eigen hoekje met uitzicht op een olijvenboomgaard, terras en een eigen zwembad laten je in alle rust helemaal opgaan in de Portugese natuur. Goed verzorgd! Een aanrader.

Echt een fantastisch leuke vakantie plek!

Peter & Thea
2-10-2018

Wij hebben 17 dagen een heerlijk verblijf gehad in CaravanBomBom.

Prachtige plek waar elke morgen een zonsopgang en elke avond een prachtige zonsondergang te zien was.

Heerlijke ontspannnen plek waar je ook nog vijgen kan plukken en eten😋

Rob en Marga zijn toppertjes, zeer attent, denken met je mee, zelf je wasje wordt keurig gewassen en gevouwen. Super bedankt

Iedere week of zelfs eerder schoon beddengoed.

Zelfs heerlijke verse eitjes worden naar je vakantie plekje gebracht.

Wij wilden nog een nachtje extra blijven en konden nog een nachtje verblijven in de lodge. Ook heel leuk om te verblijven, wat een ruimte!

Het is een fantastische vakantie bestemming met gezellige BBQ's samen met de andere gasten.

Een klein maar verkoelend zwembad is aanwezig.

Quita Corcunda is echt een aanrader !

Geweldig! Wil morgen weer terug, vandaag nog!

Liesbeth
30-9-2018

Heerlijke plek! Safarietent met complete inrichting, eigen bad direct voor de deur. Veel privacy. Marga en Rob hele echt hele vriendelijke en gastvrije mensen. We komen graag terug. Een aanrader!

Aanrader!!

De van zijltjes
26-9-2018

Heel fijne vakantie gehad in de nieuwe stacaravan laranja mèt eigen zwembadje!! Heerlijk genoten vd rust... heerlijk stil en afgelegen. Maar wanneer je wel gezelligheid zoekt dan is dat ook op de quinta en directe omgeving op te zoeken. Rob & Marga zijn toppers!!

Geweldig

Sake Smits
24-9-2018

De accomodatie is super. De beheerders zijn super gezellig. De locatie is geweldig mooi. Daarnaast is er genoeg te doen voor kleinere kinderen en de wat oudere.

Superfantastisch!

Alexandra
22-9-2018

Mensen moeten echt weten dat het bij Rob en Marga vakantie vieren is. De quinta is prachtig, de verblijven met liefde en passie ingericht. Vanaf het moment dat je hun terrein op komt rijden totdat je weg rijdt, voel je je welkom. Bij aankomst ligt je koelkast vol met lekkere dingen en Rob en Marga hebben een afspraak met een cateraar die voor heel weinig geld, heerlijke maaltijden verzorgt. De quinta ligt op een fijne centrale plek. Een en al lof voor deze locatie met de fantastisch fijne gastvrije mensen. Ik ga hier vaker komen.

Heerlijke plek!

Monique
11-9-2018

Heerlijke vakantie gehad bij Rob & Marga! Wij verbleven in de te gekke safaritent, mét prive-zwembadje, buitendouche, echt alles er op en eraan, op deze fantastische plek. Leuke, rustige, kindvriendelijke strandjes dichtbij (maak zeker een boottochtje door Ria Formosa!) en ook de drukke, bekende stranden zijn op goede rij-afstand. Wij komen zeker terug!

Gezellig basic

Nele
10-9-2018

Gezellige locatie met supervriendelijke mensen. Altijd wel speelkameraadjes in de buurt. Huisje is basic, maar heel huiselijk ingericht. Er worden parasols en speelgoed ter beschikking gesteld om mee te nemen naar het strand, heel tof en handig.

Er waren 2 dingen die ontbraken voor ons:

Airco, maar het was dan ook de warmste periode van het jaar.

Een bakker op korte afstand voor een ontbijtje, want je moest steeds de wagen nemen of het een dag op voorhand meebrengen.

Maar leuke vakantie gehad, dat is zeker!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta Corcunda in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta Corcunda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.