Vakantiehuis Quinta Corcunda

437 reviews over Vakantiehuis Quinta Corcunda in het Nederlands

Heerlijke ervaring!

Guido en Anneke
18-8-2018

We waren voor het eerst te gast in Portugal en tevens te gast op het heerlijke onderkomen van Rob en Marga. Met hun fantastisch omgebouwde boerderij hebben ze met Quinta Corcunda iets fraais in handen.

Er zijn diverse accomodaties waarvan wij Casa Fazenda mochten gebruiken. Alles heerlijk gelijkvloers en een voor én achterkant waar je heerlijk -met het wijntje als kado- van het prachtige uitzicht kan genieten. Alles wat je nodig hebt is in het huisje beschikbaar. En anders vraag je het de eigenaren.

In de buurt kan je heerlijk rijden, naar stranden, of de vele dorpjes bezoeken waar je het pure Portugese leven kunt waarnemen. Want land-inwaards hoor je mensen alleen nog maar Portugees praten. Ongerept!

Na een dagje uit terugkomen op Quinta Corcunda is altijd heerlijk. De bbq was super gezellig, en de mensen al even aardig.

Rob en Marga zijn een mooi team die het geheel een heartbeat geven waarnaar je terug verlangt.

Goed, beter, best, Quinta Corcunda!

Ellen, Jop en Noor
17-8-2018

Ongelofelijk goed om weer terug te komen bij Rob en Marga. Als vanouds en vanaf het hartverwarmende welkom tot het onvermijdelijke afscheid een geweldig verblijf. Alles was aanwezig om het ons en onze kleine Noor tot een ultiem verblijf te maken. Goed om te zien dat alles in het werk wordt gesteld om de gehele accommodatie te onderhouden en uit te breiden met faciliteiten. Wat een rust en prachtige omgeving. Dank dat we mochten verblijven in het prachtige Casa de Pao met al z’n privacy, rust en ruimte. En dan de gastheer en -vrouw: Rob en Marga wat fijn om jullie gastvrijheid, zorgzaamheid en liefde te mogen ervaren. Dank voor dat alles en tot snel.

Heerlijke tijd gehad bij fantastische quinta!

Nando & Elske
14-8-2018

Wat hebben we weer een heerlijke tijd gehad bij Quinta Corcunda en wat werden we weer hartelijk ontvangen door Marga&Rob! We voelden ons meteen weer thuis in de mooie en rustige omgeving van de quinta. De kindjes vonden het ook meteen geweldig, een heerlijk en veilig zwembad voor de kleintjes en genoeg ruimte en speelgoed om mee te spelen. En dan ook nog eens een heel lieve gastvrouw waar ze lekker gek mee kunnen doen ;-)

Het huisje was heerlijk, mooi ingericht en compleet. Kinderbedje, badje en kinderstoel stonden al klaar, aan alles is gedacht! Ook een fijn ruim terras waar je heerlijk kan vertoeven, net als de aangrenzende tuin met hangmat! De omgeving is ook fantastisch, zoveel mogelijkheden qua mooie strandjes, leuke stadjes en lekkere restaurants. Kortom we zouden zo weer terug gaan/willen!!

Geweldige ervaring. Volgende zomer weer.

Edith
14-8-2018

Quinta Corcunda is rustig gelegen met uitzicht op de bergen, ver weg van het toerisme, met diverse mogelijkheden tot het maken van uitstapjes naar mooie strandjes en dorpjes.

De vakantieboerderij is een dorpje op zich door zijn kleinschaligheid en gemoedelijkheid onderling. De eigenaren zijn hartelijk en vriendelijk. Je voelt je gelijk thuis op Quinta Corcunda.

Thuiskomen in het buitenland.

Paul en Belinda van Pelt
10-8-2018

Geweldige gastvrouw en heer, heerlijke ruime plekken, warmte en gezelligheid. Prachtige omgeving. Vele uitstapje mogenlijk. Één nadeel, je wilt hier nooit meer weg.

Prachtige plek!

Stalpaerdjes
4-8-2018

Prachtige gelegen midden in de natuur. Vanuit de lodge een prachtig uitzicht. Heel fijn als je in je zwembadje zit voor de tent :-). De kinderen hadden daar veel plezier aan maar wij ook. Heerlijk rustig zitten in het water en genieten van de omgeving.

Zeer vriendelijke, hartelijke mensen die alles voor hun gasten zullen doen. Bij aankomst al een heerlijke fles wijn ontvangen. Vanuit de quinta kan je alle kanten op. Er zijn veel mooie strandjes die je kan bereiken met een overzetboot. Zeker doen! Tavira is ook een heel gezellig mooi stadje met heerlijke restaurants.

Wat een heerlijke plek!

Familie Frank
30-7-2018

Omdat we ’s avonds laat pas aankwamen bij ons huisje Casa da Fazenda hadden Rob en Marga voor de eerste boodschappen gezorgd. ’s Ochtends ontbijt op het terras met uitkijk op de valei. What a view! Veel vriendjes en vriendinnetjes voor de kids. De barbecueavonden met andere gasten zijn een succes; terwijl de kinderen bommetjes maken in het kleine zwembadje, genieten de ouders nog na met een biertje of goed glas wijn. De safarilodge tent is een avontuur op zich. De rust, de ruimte, wederom het uitzicht, je eigen zwembadje, eigenlijk wil je er niet meer weg. Toch doe je dat, want in de omgeving is genoeg te doen. Leuke strandjes, dorpjes en marktjes en Portugese restaurantjes waar de visvangst van de dag op de bbq voor je bereid wordt. Rob en Marga zijn lieve en gastvrije mensen en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Zelfs van een lekker band kijken ze niet op. Rob reed ons meteen naar de garage; geen probleem!

Wij komen terug!

Topvakantie, alwéér!

John
30-7-2018

Voor de zoveelste keer genoten van de gastvrijheid, de rust, het zwembad, en de ruimte die Rob & Marga bieden. Topvakantie!

Voor herhaling vatbaar

Peggy geeraerts
16-7-2018

Heel aangenaam en rustig verblijf

Meer dan fantastisch....

Götz K H Cramer Bornemann
8-7-2018

Geen idee, een goed vakantie gevoel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta Corcunda in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta Corcunda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Quinta Corcunda scoort een 9.41 uit 10 op basis van 437 reviews.