Vakantiehuis Quinta Corcunda

9,4

389 reviews over Vakantiehuis Quinta Corcunda in het Nederlands

Absoluut Fantastisch!

Iris van Maris, 16-4-2018

We hebben een fantastische week gehad!

Marga en Rob zijn zeer gastvrij en een perfecte service! Het weer was wat wisselvallig maar dat mocht de pret niet drukken want we hebben veel gezien en gedaan en genoten van de heerlijke rustige omgeving en de fijne Quinta! We hebben lang nog niet alles gezien dus we komen terug! Kijk er nu al naar uit! Nogmaals dank voor de super week! In Quinta Corcunda ben je echt op vakantie in een echt stukje Portugal! Zeer zeker een aanrader!

Hopelijk tot snel!

In een woord geweldig

Frans van Harlingen en Yvonne Blom, 12-4-2018

We komen bij Rob en Marga al meer dan 10 jaar. Iedere keer is het weer thuis komen.

Een aanrader voor oud en jong.

Els te Meerman, 18-3-2018

Met zijn vieren hebben wij een fijne week doorgebracht in casa Fazenda. Wat een fantastische gastheer en gastvrouw zijn Rob en Marga. Ze denken mee, halen boodschappen voor de eerste dag, maken de haard aan en geven goede tips. Een aanrader voor oud en jong.

ideaal verblijf voor wandelaars/natuurliefhebbers

Luc en Betty Vanstraelen Luts, 2-3-2018

Vakantiedomein Quinta Corcunda is de perfecte locatie om te overwinteren in Oost Algarve De vakantiehuisjes zijn zeer gezellig ingericht, alles is er aanwezig, een volledig ingerichte keuken, een zeer uitgebreide bibliotheek.

Rob en Marga doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijke te maken. Vriendelijk, behulpzaam en zeer klantgericht. De lokale bevolking is ook zeer gastvrij en spreken een mondje Frans en Engels wat altijd handig is als je wat info wenst in het grootwarenhuis of restaurant.

De regio rond Moncarapacho /Olhao heeft heel wat te bieden. Een prachtige omgeving en gevarieerde natuur. Aangename temperaturen in de winter. Rustig en niet overdreven toeristisch.

Voor de wandelaars zijn er prachtige gemarkeerde wandelingen in de natuur.

De mooie typische kustdorpjes/steden zijn een bezoekje waard.

Wij komen zeker terug

Voor herhaling vatbaar.

Leo en Ria, 1-3-2018

We hebben weer enorm genoten op de Quinta. We hebben dit jaar in Casa de arte en Pao gezeten. Beiden zijn erg gezellig ingericht. De nieuwe kachels bevielen erg goed. Ook de nieuwe verbeteringen aan bijvoorbeeld terras zorgden voor meer comfort.

Marga en Rob waren erg betrokken en behulpzaam

De omgeving en natuur zijn prachtig en we hebben weer allerlei nieuwe plekken ontdekt en mooie wandelingen gemaakt. Veel flamingo’s gezien in Fuseta.

winterpret!

Anje Smits, 28-2-2018

Winter in de Algarve was in mijn geval: wakker worden onder een strak blauwe lucht, ontbijten in je t-shirt , luisteren naar het gefluit van de vogels, met uitzicht op de betoverend mooie heuvels in het achterland. Met in het vooruitzicht een prachtige fietstocht op de mountain bike - die voor een heel schappelijke prijs werd gebracht en ook weer opgehaald- want: de Algarve was op zijn mooist door de bloeiende amandelbomen, de blauwe lucht en de roodbruine akkers. Wat een kleuren! En als je 's avonds moe gefietst thuis komt stook je flink de kachel op, misschien niet eens nodig maar het ruikt zo lekker....

Dit was mijn achtste keer op de Quinta en elke keer is weer bijzonder en anders.

Dank je Marga en Rob voor deze prachtige plek! En heel graag tot de volgende keer...

Fantastisch rustig midden in't groen en zo aan zee

Markus en Henkees, 30-1-2018

Wer werden hartelijk warm begroet door Marga en Rob en verbleven in het huisje "Pao". Een prachtige plek met groot terras en tuin. s' Morgens in de zon zittend ontbijten en van deze prachtige omgeving genieten.

Het huis, geschikt voor 4 personen is erg ruim met z'n tweeën. Leuke woonkamer met houtkachel (stookhout staat altijd klaar), ruime slaapkamers en een keuken waar je alles kunt als je op vakantie bent.

Prettig is ook dat wc en badkamer gescheiden zijn.

Op kleine 10 minuten rijden zit je in Fuseta aan de kust. Hier vind je, net als in Moncarapacho, barretjes, cafés en restaurants.

Quinta Corcunda - echt een aanrader!

Een aanrader!

Jan michiel, 29-1-2018

We hebben genoten op de Quinta van Marga en Rob.

Alles is goed verzorgd, de huisjes zijn heel mooi ingericht, overal is aan gedacht.

Marga en Rob zijn heel attent, lief en gastvrij.

Je voelt je heel welkom!

In de omgeving is genoeg te doen en de natuur is prachtig.

Heerlijke plek en mooie omgeving, aanrader!

Jessica, 7-1-2018

De vakantiehuisjes op de quinta corcunda zijn onderdeel van een originele Quinta. Dat betekent veel sfeer, soms wat krap als je veel binnen zit met 4 mensen, en een prettige uitstraling. Wij hadden geluk met het weer deze kerstvakantie, maar toch wordt het dan om 6 uur echt wel koud. Gelukkig zitten er hele goede houtkachels in de huisjes. De huisjes hebben Wifi en Nederlandse televisie en zijn rijkelijk voorzien van boeken en spelletjes. De omgeving heeft heel veel te bieden: prachtige eilandjes voor de kust, heerlijk eten (vis), een mooi binnenland en leuke dorpjes. Wij zaten in casa Corcunda, met een dakterras en een extra verdieping, maar zo heeft ieder huisje een aantrekkelijk iets. Er is bij het zwembad ook een gemeenschappelijke ruimte, met nog meer spelletjes en boeken, waar Marga en Rob zo nu en dan (vrijblijvend) iets organiseren. Last but not least: de eigenaren zijn heel sympathiek en behulpzaam, nooit opdringerig of bemoeizuchtig. Aanrader!

Geweldig!

Annemieke, 30-12-2017

Echt een aanrader! Leuke, lieve eigenaren die je het gevoel geven, dat je echt welkom bent. Fijne accommodaties. Er is een leuk zwembad, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt in de winter. Een mooie plek, waar je helemaal tot rust komt. We zijn hier al 3 keer geweest en komen zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta Corcunda in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta Corcunda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Quinta Corcunda scoort een 9.41 uit 10 op basis van 395 reviews.