Vakantiehuis Quinta Corcunda

• Goed: 7 - 8

Relaxte plek

Kim
23-6-2018

Heel fijne week gehad op de Quinta! Verschillende qezellige appartementen met heerlijke buitenruimte. Er valt genoeg te beleven voor kinderen. We hadden een gezellige bbq met alle gasten en je voelt je zeer welkom door Rob en Marga die de hele tijd voor je klaar staan!

Warme aanbeveling!

Jitske
20-6-2018

Wat een fijne plek is dit! We verbleven in ‘Laranja’, een knus vakantiehuis met eigen mini-zwembad. Het huisje heeft een mooie buitenruimte met loungehoek, eettafel en barbecue. Het mini-zwembad is afgesloten met een hekje, fijn voor de allerkleinsten. Je hebt bij Laranja lekker veel privacy, maar met 2 min lopen ben je bij de gemeenschappelijke voorzieningen waar je ook gewoon gebruik van kan maken: tuin met zitjes, café waar je voor klein prijsje ijsjes of wijn kan pakken, een groter zwembad (ook afgesloten), zandbak, schommel etc. Rob en Marga zijn geweldig! Ze doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Regelmatig organiseren ze gezellige activiteiten voor de gasten, zoals samen eten. Maar vrijblijvend, heb je geen zin of andere plannen, dan doe je lekker je eigen ding. Met 15-20 min rijden kan je leuke plaatsjes bezoeken, zijn er prachtige standen en kan je genieten van de natuur van de Ria Formosa. Aanrader!

Absolute aanrader!

Arthur Goedhart
17-6-2018

Sinds enkele dagen weer terug vanuit een heerlijk verblijf in de glamping safarilodge tent. Wat hebben wij genoten! Op de eerste plaats door het warme welkom van Marga & Rob. Zij doen er werkelijk alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.

De Quinta is rustig gelegen midden in de natuur, met mooie vergezichten. Alles is ontzettend leuk opgezet. Er is voldoende privacy en iedere accomodatie heeft zijn eigen identiteit en sfeer. Na 15-20 minuten rijden sta je aan de kust, met tal van leuke plaatsen. Spanje ligt op een half uurtje rijden.

Gezellig met alle gasten gegeten bij Mario, en leuke mensen ontmoet. Veelal repeaters, en ook wij komen graag nog een keer terug.

Quinta Corcunda: wat ons betreft een absolute aanrader!

Hele mooie, welkome plek!!

ingrid
14-6-2018

We hebben een geweldig verblijf gehad! De Quinta was geweldig ruim, heel authentiek en sfeervol ingericht. Er zat een mooi terras bij wat uitkeek op een gezellig groen grasveldje met mooie bomen en voor de echte luierik een heerlijke, lekkere, grote hangmat. De wind liet de bomen lekker ruisen en als het duister zich heeft ontplooid is er een mooie sterrenhemel te aanschouwen. Het mooie vond ik dat er een serene rust op de locatie hangt die je echt even eruit laat zijn en de drukte laat voor wat het was. In het zembad heb ik de eerste dagen een heerlijke koele duik genomen en die was echt nog lekker koel om tegelijk van de prachtige omgeving en de rust te genieten. Rob en Marga zijn een geweldige gastheer en gastvrouw. Marga heeft altijd wel tips om de omgeving op zijn best te ontdekken. Je merkt dat beiden veel ervaring hebben en heel veel rust uitstralen. Heerlijke plek om te ontspannen!

Fantastische accommodatie!

Silvia Rensen
14-6-2018

Geheel onverwachts een aantal dagen op Quinta Corcunda mogen verblijven.

Wat een cadeautje!!!!

De ligging van de Quinta is heerlijk rustig. Wij verbleven in Casa Arte en dat is een heerlijk knus huisje met veel privacy en eigen terras. Gezellige inrichting met aparte keuken, woonkamer, slaapkamer en douche/toilet. Er is ook een groot gezamenlijk terras met zwembad waar je gezellig met de andere gasten kunt relaxen. De gastvrouw en gastheer Marga en Rob geven je meteen het gevoel dat je meer dan welkom bent en en zijn zeer aardige warme mensen die het gehele verblijf voor je klaar staan.

Een auto is wel noodzakelijk om uitstapjes te ondernemen of boodschappen te doen.

Genoten met een grote G!

Ingrid Thijssen
14-6-2018

Dit was na 20 jaar weer mijn eerste trip naar het buitenland. Met 3 vriendinnen was ik daar en het was echt een kadootje. Even weg uit het drukke Nederland waar alles op tijd en uur gedaan moet worden. Als je dan in deze rust terrecht is dat zo fijn! Het begon al met een warm welkom, zo heerlijk om zoveel energie en positiviteit te voelen. De bungalow was erg knus en gezellig ingericht, en we hadden er een fijn terras bij. We hebben lekker gewandeld, want daar is de ruimte daar wel voor. Ook op de bedjes bij het zwembad gelegen en genoten van het prachtige uitzicht.

Genieten met een grote G op Quinta Corcunda

Jans & Nancy
11-6-2018

Voor de 3e keer Quinta Corcunda bezocht. Nu niet in de zomervakantie maar een week in Juni. Het is voor ons echt vakantie als we op de Quinta zijn.

Een erg warm en hartelijk welkom van eigenaren, Rob en Marga. Niets is hun teveel.

Wij verbleven nu voor 2e keer in huis Corcunda. Een heerlijk huis met een prachtig dakterras en een heerlijke tuin. Veel privacy. De overige accomodaties zijn ook mooi. Ieder met een eigen karakter.

Het was wederom weer gezellig om met overige gasten en eigenaren bij het terras bij het zwembad te zitten of gezamenlijk te bbq-en of kip eten bij Mario.

De omgeving is ook erg fijn. Wij komen hier volgend jaar zeker weer.

Wat een rust!

Ink&Marc
6-6-2018

Voor de tweede keer genoten! Dit keer In Corcunda, heerlijk appartement en geweldige tuin. Weer verse vis van de markt op de BBQ en genoeg te kijken in de omgeving. Daarnaast geweldige gastvrouw en heer. Thanks Marga & Rob, gaan jullie vast nog eens zien!

Geweldig !

Willem
3-6-2018

Wij hebben twee weken in het Laranja huisje vakantie gevierd. Dit is eigenljk een soort oversized caravan van ca. 10x3 meter, dus behoorlijk groot. 2 Slaapkamers, apart toilet en badkamer en woonkamer/keuken. Ik noem het een huis. Het staat 100 meter van de andere accomodaties af en het is er dus heel rustig. Het enorme, houten terras/veranda maakt het huis twee keer zo groot. Er staat zelfs een gas-barbecue op het terras. En dan is er ook nog een plonsbad, dat je bereikt via een kindveilig poortje. Rondom een prachtig uitzicht. Alles schoon, mooi ingericht en met NL TV. Marga en Rob zijn geweldig, voor mijn verjaardag organiseerden ze een barbecue op hun eigen terras. We gaan er volgend jaar zeker weer naar toe.

Aanrader!

Maarten
28-5-2018

Heerlijke accomodatie, prachtig gelegen en bovenal een bijzonder gastvrije sfeer dankzij Marga en Rob!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta Corcunda in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta Corcunda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Quinta Corcunda scoort een 9.41 uit 10 op basis van 421 reviews.