Vakantiehuis

447 reviews over Vakantiehuis Quinta Corcunda in het Nederlands

Fan vanaf dag 1!

Anouk de Jong,
21-11-2018

In de eerste plaats dat we opnieuw zo warm zijn onthaald door de meest zorgzame , grote lieverds die ik heb mogen ontmoeten. Opnieuw thuis op Corcunda. Een authentieke Portugese Finca van oorsprong. Eigenaren hebben met zoveel zorg en liefde een oase weten te realiseren. Waar je privacy en naar behoefte aansluiting kan vinden. Een plek waar vriendschappen ontstaan. Verliefd zijn we op deze plek. Een mooie uitvalsbasis naar strandjes. En waar buiten de gebaande paden steeds weer nieuws valt te ontdekken.

Opnieuw verbleven in Casa 'd Arte. De foto's op de site en verdere reviews zijn al lovend over dit huisje. Voor mij en mijn zoontje voelt het als een thuishaven, dat is wellicht vreemd uitgedrukt. Maar alle comfort waarin voorzien wordt dragen dit in zich. De vijgenboom op notabene je eigen terras, ervaren als een ultieme idylle. Hier teken ik voor.

Maar het meeste tekenen we voor onze vrienden, Rob & Marga

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch, privé, natuurschoon, genieten!!

Adinda,
28-10-2018

Voor de 3e keer bij Rob en Marga. Elke keer een heerlijke tijd gehad. Elke accommodatie die ze hebben is fantastisch. Maar met Laranja hebben Rob en Marga er een pareltje bij: uitzicht, privé, privezwembad, een prachtige terras met loungeplek, sterrenhemel en van alle gemakken voorzien. Niets wat je mist en volledig genieten. Kortom naast de geweldige zorgen van Rob en Marga die altijd voor je klaar staan indien nodig, is dit een fantastische plek om van de omgeving, natuur en het leven in portugal te genieten in van je vakantie. Wij hebben weer een heerlijke vakantie gehad. Rob Marga BEDANKT!!!

Fantastische, relaxte, zonnige vakantie

Erik Messemaker,
10-10-2018

Het was een heerlijke relaxte week op de quinta Corcunda, alle rust en prachtige natuur om je heen. Het verblijf in de caravan is meer dan uitstekend bevallen, van alle gemakken voorzien, prachtige douche gelegenheid en heerlijk loungeterras. Alle zeer gunstig gelegen ten opzichte van een schitterend uitzicht.

Helemaal onthaast.

Frans van Schendel,
6-10-2018

De accommodatie Laranja op Quinta Corcunda is een absolute aanbeveling voor mensen die een eigen plekje zoeken tijdens hun vakantie maar ook de geneugten willen proeven die de Quinta als geheel biedt. Een eigen hoekje met uitzicht op een olijvenboomgaard, terras en een eigen zwembad laten je in alle rust helemaal opgaan in de Portugese natuur. Goed verzorgd! Een aanrader.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Echt een fantastisch leuke vakantie plek!

Peter & Thea,
2-10-2018

Wij hebben 17 dagen een heerlijk verblijf gehad in CaravanBomBom.

Prachtige plek waar elke morgen een zonsopgang en elke avond een prachtige zonsondergang te zien was.

Heerlijke ontspannnen plek waar je ook nog vijgen kan plukken en eten😋

Rob en Marga zijn toppertjes, zeer attent, denken met je mee, zelf je wasje wordt keurig gewassen en gevouwen. Super bedankt

Iedere week of zelfs eerder schoon beddengoed.

Zelfs heerlijke verse eitjes worden naar je vakantie plekje gebracht.

Wij wilden nog een nachtje extra blijven en konden nog een nachtje verblijven in de lodge. Ook heel leuk om te verblijven, wat een ruimte!

Het is een fantastische vakantie bestemming met gezellige BBQ's samen met de andere gasten.

Een klein maar verkoelend zwembad is aanwezig.

Quita Corcunda is echt een aanrader !

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig! Wil morgen weer terug, vandaag nog!

Liesbeth,
30-9-2018

Heerlijke plek! Safarietent met complete inrichting, eigen bad direct voor de deur. Veel privacy. Marga en Rob hele echt hele vriendelijke en gastvrije mensen. We komen graag terug. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader!!

De van zijltjes,
26-9-2018

Heel fijne vakantie gehad in de nieuwe stacaravan laranja mèt eigen zwembadje!! Heerlijk genoten vd rust... heerlijk stil en afgelegen. Maar wanneer je wel gezelligheid zoekt dan is dat ook op de quinta en directe omgeving op te zoeken. Rob & Marga zijn toppers!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig

Sake Smits,
24-9-2018

De accomodatie is super. De beheerders zijn super gezellig. De locatie is geweldig mooi. Daarnaast is er genoeg te doen voor kleinere kinderen en de wat oudere.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Superfantastisch!

Alexandra,
22-9-2018

Mensen moeten echt weten dat het bij Rob en Marga vakantie vieren is. De quinta is prachtig, de verblijven met liefde en passie ingericht. Vanaf het moment dat je hun terrein op komt rijden totdat je weg rijdt, voel je je welkom. Bij aankomst ligt je koelkast vol met lekkere dingen en Rob en Marga hebben een afspraak met een cateraar die voor heel weinig geld, heerlijke maaltijden verzorgt. De quinta ligt op een fijne centrale plek. Een en al lof voor deze locatie met de fantastisch fijne gastvrije mensen. Ik ga hier vaker komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke plek!

Monique,
11-9-2018

Heerlijke vakantie gehad bij Rob & Marga! Wij verbleven in de te gekke safaritent, mét prive-zwembadje, buitendouche, echt alles er op en eraan, op deze fantastische plek. Leuke, rustige, kindvriendelijke strandjes dichtbij (maak zeker een boottochtje door Ria Formosa!) en ook de drukke, bekende stranden zijn op goede rij-afstand. Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta Corcunda in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta Corcunda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.