Reviews over Fuseta

Super en relaxed !

Gino en Nancy,
    9-9-2018

Zalig ontvangen geweest door Denies en Herman, een rustige en aangename plaats om te verblijven. Je kan alles vragen aan hen niets is teveel, elke morgen een zalig ontbijt , alles was zelfbereid, supervers...en heel lekker. We logeerden er in het klein maar zeer gezellig studiootje waar alles aanwezig was voor een geslaagde vakantie. Denies en Herman zijn zeer warme en aangename mensen en Herman kan heel veel over de voetbal praten wat goed is voor mannen met ook zoveel voetbal intresse 😀😀

We komen zeker nog terug 👍🏻

Goede accommodatie in sfeervolle Portugese setting

Barbara,
    13-8-2018

Heerlijk rustig gelegen, de huurfiets van de touroperator was een uitkomst. Een huurauto is gewenst, verder prima locatie.

De appartementen zijn rustig gelegen, het personeel spreekt vooral Portugees, Spaans of Frans, de tuinman spreekt ook Engels.

Mooie grote en schone appartementen met een fantastisch uitzicht vanaf de eerste verdieping. We waanden ons in een penthouse in appartement nummer 14.

Heerlijk visrestaurant in Luz de Tavira op fietsafstand waar veel locals komen eten. Fuseta is goed per fiets bereikbaar en een leuk klein plaatsje met enkele goede restaurants. Tavira is goed met de bus bereikbaar en een heel gezellig stadje om een dagje naar toe te gaan. Kortom heerlijk om er even uit te zijn en niets te hoeven.

Sevilla is bovendien binnen handbereik wat onze vakantie bekroonde.

Super!

Judith,
    16-5-2018

Wederom een geweldige week gehad bij Anjo en Ronald. Zij zijn altijd zeer gastvrij, de prachtige villa ligt op een toplocatie en met het stationnetje om de hoek (waar je overigens geen last van hebt) kan je vakantie niet meer stuk.

Het goed verzorgde ontbijt wordt, indien het weer het toelaat, buiten geserveerd waar je een prachtig uitzicht hebt over de Ria Formosa (natuurgebied). Hier kun je ook fietsen of wandelen en je zou dan zomaar flamingo's of lepelaars kunnen spotten.

Een locatie om helemaal tot rust te komen met geweldige eigenaren!

Marisja,
    15-5-2018

Het is meer dan goed bij Villa Laguna in Portugal.

Anjo en Ronald zijn top gastvrouw en heer, zij doen alles om het de gasten naar de zin te maken, zijn zeer behulpzaam en denken met de gasten mee.

De ligging is echt fantastisch, evenals de tuin met zwembad, ligbedden en parasols.

De kamers zijn prima en de extra's, zoals koffie en thee, dit is gratis,koelkastje dat zo nodig elke dag wordt bijgevuld, wijn en port, fris, bier en water, tegen zeer schappelijke prijzen, is een zeer welkome service.

Zelfs een strandtas met hamam doeken voor het strand ontbreken niet.

Een aanrader!

fam. van der Meulen,
    13-5-2018

Een superweek gehad in deze mooie B&B met prachtige tuin en fijn zwembad.

Je voelt je zeer welkom bij Anjo en Ronald, ze geven desgewenst tips over uitjes en restaurants e.d. en er ligt een handige informatiemap. Het ontbijt was lekker uitgebreid met evt. een eitje naar wens en op de verjaardag van onze dochter had Anjo de meegebrachte slingers aan "onze" parasol opgehangen en een lieve attentie naast haar bord gelegd. De kamers en de lounge zijn smaakvol ingericht en verder kun je heerlijk liggen aan het zwembad of lekker zitten in één van de zitjes in de tuin. Ook super: die strandtas met hamamdoeken voor aan het strand en niet te vergeten het goedgevulde koelkastje met drankjes tegen hele schappelijke prijzen.

Fuseta scoort een 8,1 uit 10, op basis van 42 reviews