Reviews over Fuseta

Leuk visserstadje met klein strand en haven

Barbara
    13-8-2018

Leuk stadje om een paar dagen door te brengen aan de rand van een prachtig natuurgebied de Ria Formosa in de Algarve.

Er zijn zowel locale tapasbars als een vegetarisch restaurant allen vlakbij het centrale pleintje, de Placa de la Republica.

Stap op de pont in Fuseta, geweldig😎😍

W.F. Groenendijk
    21-2-2017

Dat je hier zeker geen luxe toestanden aantref. Heerlijk lokaal gebeuren, eten aan de straat, vis in overvloed, heeeeeerlijk.

In 2017 gaan we weer. Er zijn in de loop van de tijd wat restaurantjes bijgekomen dat was wel nodig.

klein en nog redelijk authentiek

Anne-Marie
    26-6-2016

mooi gelegen dorp, gezellig dorpsplein,betaalbare prijzen

Ontspannen

Aafke
    2-6-2016

Een kneuterig dorpje waar de tijd heeft stilgestaan. Geen hordes toeristen maar (nog) het echte Portugal. Klein strand, leuke restaurantjes, geen disco's. Voor mensen die rust en ontspanning zoeken buiten de massa.

zeer goed

denuwelaere hans
    17-5-2016

Mooi vissersdorpje waar iedereen iedereen kent.

Ideaal om te wandelen in de natuur.

Lekker gegeten in verschillende restaurantjes.en zeker niet duur..

Fuseta scoort een 8,2 uit 10, op basis van 42 reviews