• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Reviews over Fuseta

Stap op de pont in Fuseta, geweldig😎😍

W.F. Groenendijk
    21-2-2017

Dat je hier zeker geen luxe toestanden aantref. Heerlijk lokaal gebeuren, eten aan de straat, vis in overvloed, heeeeeerlijk.

In 2017 gaan we weer. Er zijn in de loop van de tijd wat restaurantjes bijgekomen dat was wel nodig.

klein en nog redelijk authentiek

Anne-Marie
    26-6-2016

mooi gelegen dorp, gezellig dorpsplein,betaalbare prijzen

Ontspannen

Aafke
    2-6-2016

Een kneuterig dorpje waar de tijd heeft stilgestaan. Geen hordes toeristen maar (nog) het echte Portugal. Klein strand, leuke restaurantjes, geen disco's. Voor mensen die rust en ontspanning zoeken buiten de massa.

zeer goed

denuwelaere hans
    17-5-2016

Mooi vissersdorpje waar iedereen iedereen kent.

Ideaal om te wandelen in de natuur.

Lekker gegeten in verschillende restaurantjes.en zeker niet duur..

Zoals het ooit was, nog steeds

Annelies
    12-10-2015

Het verblijf in Fuseta is altijd weer heerlijk voor wie van eenvoud houdt. Geen luxe winkels, authentiek Portugal in klein vissersdorp. Geen uitgaansgelegenheden. Kortom, wie van relaxen, rust en authenticiteit houdt zal hier op zijn plaats zijn.

Fuseta scoort een 8,2 uit 10, op basis van 42 reviews