Reviews over Boliqueime

Na de eerste keer komt er vast een tweede keer

Hven
    24-8-2018

Geweldige plek. En ja, ach af en toe hoor je de weg en hoor je in de nacht een keer honden blaffen, maar dat is geneuzel in de marge, alles bij elkaar is dit een super spot! Zeer gastvrij, niks is te veel, mooie tuin, heel veel privacy, lekker zwembad, aandacht voor details, goede bedden, goed ontbijt en vooral heel goed dineren. Er wordt veel info gegeven als je er om vraagt, maar er wordt niks opgedrongen. Contacten met mede gasten gaat vrijblijvend, zat te doen in de omgeving en de zee en het strand zijn altijd dichtbij! Wij komen een keer terug!

Fijn voor natuurliefhebbers, 20 min. vanaf de kust

Joke Tjeerds
    3-4-2018

De quinta is opgedeeld in 3 wooneenheden. Een 2-persoons, een 5-persoons en een 6-persoons huisje.De ligging is mooi en rustig, vanaf ons grote dakterras hadden we een prachtig uitzicht. Er is een groot zwembad met ligbedden .

We hebben er heerlijk gewandeld.Onze slaapkamer was ruim met een groot bed (5-pers. huisje). De inrichting is erg persoonlijk en compleet.

Mooie B&B

Sander
    4-12-2017

Erg mooie B&B. Heerlijk zwembad met fijne ligweide. Kamers ietwat klein en gehorig. Als de wind " verkeerd " staat heb je het gevoel dat je op de naastgelegen snelweg ligt. 's Nachts veel honden geblaf. Ontbijt met zelfgemaakt brood, jam en vers geperst sap, zou meer afwisseling in kunnen zitten, veel van het zelfde en een beetje karig. Het is leuk om deel te nemen aan het diner wat twee keer per week wordt geserveerd. Jammer dat er geen koelkastje is op de kamer. Gastheer zeer vriendelijk, gastvrouw wat afstandelijk, nam niet de moeite ons gedag te zeggen bij het afscheid. Je hebt wel een auto nodig, maar B&B ligt centraal gelegen, dicht bij de luchthaven en het strand.

Geweldig!

Daisy Schrok
    28-10-2017

Prachtig complex, heerlijk rustig, voldoende ligbedden met comfortabele kussens. De eigenaren zijn heel aardig en kunnen heerlijk koken, het tweewekelijks diner is dan ook een aanrader. Wij zijn 2 keer in het penthouse geweest en vinden hem perfect. Eigenlijk vind ik dat Casa Porta Azul een Zoover award verdient!

fantastisch verblijf zoals ook de voorgaande jaren

Piet van Kersbergen
    10-10-2017

De ontvangen informatie de verzorging ter plaatse het verzorgen van de huur van de auto. Ik kan geen minpunten bedenken.

Bij problemen direct hulp het voelt als thuiskomen

Boliqueime scoort een 8,2 uit 10, op basis van 11 reviews