Appartement Algar

8,3

118 reviews over Appartement Algar in het Nederlands

Droomvakantie

Lotte, 6-3-2018

Bij aankomt heel erg hartelijk ontvangen door de receptioniste. Bij binnenkomst in ons appartementje al gelijk zeer tevreden, alles zag er heel erg schoon uit en de kamer was heel erg ruim.

Wij waren blij dat we een kamer aan de achterkant van het hotel hadden, uitzicht is dan wellicht wel wat minder mooi, maar zo had je niet de gehele dag de zon er op staan, plus het balkon was ook erg groot.

Elke dag werden de handdoeken netjes vervangen en goed schoonmaakt.

Een keer in het hotel gegeten, wat prima was!

Er zijn namelijk enorm veel leuke restaurantjes in het plaatsje, Walter en the Beach bar zijn zeker een aanrader!

Armacao de pera heeft gezellige straatjes om door heen te lopen en adembenemende stranden.

Zeker een aanrader om via het strand een keer helemaal naar 'rechts' te lopen, via de trap naar boven; Prachtig!!!

Wij gaan graag nog een keer!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Yvonne, 1-3-2018

Prima appartement, schoon, vriendelijk personeel, schitterend gelegen aan de boulevard, prima vlucht !

Alleen de bedden waren te hard voor ons.

Voor de derde keer, dat zegt genoeg.

G de Jong, 25-9-2017

Het is een appartement voor wat oudere mensen, geen disco .

heerlijk!

r wisselink, 29-8-2017

Aan de boulevard,dus aan het strand en je loopt zo het dorpje in!

Prachtig

Trijntje, 28-5-2017

Wij verblijven momenteel in Algar ( 22 mei - 2 juni ). Het is wel druk maar nog niet te druk, waarschijnlijk is dat in het hoogseizoen wel anders.

We hadden een kamer met zeezicht geboekt, prachtig uitzicht.

In tegenstelling tot wat de reisbureaus zeggen, er is Wel iemand van touroperator aanwezig, vrijwel dagelijks is hij in het appartement te vinden.

Bedden zijn erg hard. Goede Wifi, code bij de receptie vragen. Gebruik van kluisje op de kamer kost € 1,50 per dag, ook deze bij de receptie aanvragen, na betaling (+ borg) krijg je het slot wat in het kluisje moet. Vriendelijke personeel. Mooi dakterras met een zwembad ( niet zo diep) met zonnebedden en loungestoelen.

Supermarkt met dagelijkse verse broodjes is twee panden vanaf het appartement aanwezig.

Genoeg mogelijkheden tot excursies. Busvervoer naar bijv. Albufeira ( ongeveer 20 minuten, € 4,15 pp) in Albufeira dan overstappen (€ 1,40 p) op de bus naar het centrum, het is allemaal goed te doen. Dienstregeling hangt binnen bij de VVV, deze is schuin tegenover Algar.

fijn, daar kom ik weer!

gea, 13-5-2017

Mooi appartement en een goede ligging.

Bedden erg aan wennen.

Goede schoonmaak!

super mooie locatie

Anneke, 8-5-2017

zeezicht boeken anders zit je tegen lelijke achterkant van huizen aan te kijken .

Nooit meer

Beautiful, 4-3-2017

Het is een redelijk appartement gedateerd maar daar is de prijs ook na

Wij zijn er op dit moment het is overal een bende bij het zwembad ligt het vol bouwafval

In de hal staan de deuren op schrachen om geschilderd te worden er is geen bar en geen restaurant

Wat riu wel op de foto's laat zien in de sport kamer of ruimte staan allemaal

Unieke locatie

Jeroen, 26-1-2017

We zijn in week 3 in Algar geweest. Mooi appartement, zijn de laatste hand aan het leggen met de aanpassingen aan gangen en zwembad. De kamers zijn ruim en goed ingericht. Het enige wat ontbreekt is een bankstel. Advies boek een kamer met zeezicht dan heb je een ruim balkon met de hele dag zon. Claudia aan de receptie is even uiterst vriendelijke dame en verdient een 10+. Groet Jeroen en Caroline

Super verblijf direct aan de levendige boulevard

J. Bosgraaf, 26-9-2016

Auto kan je niet direct voor hotel parkeren. Moet wel ong 200m met je koffer van parkeerplaats naar het hotel lopen. Voordeel hiervan is dat het rustig is doordat er geen verkeer voor het hotel langs gaat. Hotel direct aan een levendige boulevard. Appartement is eenvoudig maar van alle gemakken voorzien. bestek, magnetron, pannen etc. Schoon en iedere dag schone handdoeken. Bedden zijn goed.

Er is gratis WIFI in het hotel. Wel vragen bij de receptie voor het wachtwoord. Strand alleen boulevard oversteken en met trap naar beneden en je bent bij het strand. (zijn wel veel trappen) Wil je niet de trappen gebruiken dan kan je ook via de boulevard verderop het strand bereiken. Supermarkt 50m van het hotel, Pinautomaat ong 200m. Mogelijk om gratis te parkeren alleen dan wel ong 200 m lopen naar het hotel.

Lange strandwandeling mogelijk. (ong 6km) Veel eetgelegenheden en terrasjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Algar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Algar in Armaçao de Pêra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Algar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Algar scoort een 8.28 uit 10 op basis van 119 reviews.