Appartement Algar

Kleine hotelsWeer vandaag28°21°
Appartement Algar
8,3

121 reviews over Appartement Algar in het Nederlands

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

J.Ruiten
2-9-2018

Wij hebben heerlijk genoten van onze vakantie in Algar. Heerlijk appartement met airco en onze zeezicht kamer aan de boulevard was precies wat ik verwacht had. In het gebouw zelf was een kleine bibliotheek met boeken ( ook Nederlandse). Boven op het dakterras zijn heerlijke ligbedden en als je voor 11.00 uur komt ruim voldoende nog vrij. Het zwembad is klein maar groot genoeg om even af te koelen. Iedere dag verschoning en vriendelijk personeel. In de directe omgeving veel restaurants die heerlijk eten bereiden voor een schappelijke prijs. Het enige wat ons tegenviel waren de harde bedden en de te dure bedden op het strand ( 15 euro) Het strand zelf was dichtbij maar niet groot. Schuin onder het appartement een supermarkt en om de hoek nog een iets grotere supermarkt. Al je iets vergeet mee te nemen hoef je je geen zorgen te maken want alles is te krijgen.

Ontzettend GENOTEN!!!!!!!

Cobi Jongkind
11-8-2018

Ik vond het weer eens heerlijk in een app te zijn, na al het all inclusief gebeuren, geweldig groot appartement, met balkon, met uitzicht op de zee, ik ben een strandfraek, dus straat oversteken, en op het strand zitten, is het gewoon voor mij, winkels, barretjes, lekkere restaurants, allemaal op loopafstand, TOP!!! Het personeel van Algar is heel vriendelijk, vooral aan de balie,ZE GAAN ME ZEKER WEER ZIEN, moet eerlijk zijn dat ik het voor kinderen niet zo geweldig vind, veelal iets oudere mensen..........

Netjes, verzorgd maar keuken is aan vervanging toe!

Zwembad is 10cm diep en 3 bij 4, echt n domper!

Maar uitzicht op zee, midden in t gezellige centrum! Goedkoop uiteten, wij hebben ons prima vermaakt!

Droomvakantie

Lotte
6-3-2018

Bij aankomt heel erg hartelijk ontvangen door de receptioniste. Bij binnenkomst in ons appartementje al gelijk zeer tevreden, alles zag er heel erg schoon uit en de kamer was heel erg ruim.

Wij waren blij dat we een kamer aan de achterkant van het hotel hadden, uitzicht is dan wellicht wel wat minder mooi, maar zo had je niet de gehele dag de zon er op staan, plus het balkon was ook erg groot.

Elke dag werden de handdoeken netjes vervangen en goed schoonmaakt.

Een keer in het hotel gegeten, wat prima was!

Er zijn namelijk enorm veel leuke restaurantjes in het plaatsje, Walter en the Beach bar zijn zeker een aanrader!

Armacao de pera heeft gezellige straatjes om door heen te lopen en adembenemende stranden.

Zeker een aanrader om via het strand een keer helemaal naar 'rechts' te lopen, via de trap naar boven; Prachtig!!!

Wij gaan graag nog een keer!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Yvonne
1-3-2018

Prima appartement, schoon, vriendelijk personeel, schitterend gelegen aan de boulevard, prima vlucht !

Alleen de bedden waren te hard voor ons.

Voor de derde keer, dat zegt genoeg.

G de Jong
25-9-2017

Het is een appartement voor wat oudere mensen, geen disco .

heerlijk!

r wisselink
29-8-2017

Aan de boulevard,dus aan het strand en je loopt zo het dorpje in!

Prachtig

Trijntje
28-5-2017

Wij verblijven momenteel in Algar ( 22 mei - 2 juni ). Het is wel druk maar nog niet te druk, waarschijnlijk is dat in het hoogseizoen wel anders.

We hadden een kamer met zeezicht geboekt, prachtig uitzicht.

In tegenstelling tot wat de reisbureaus zeggen, er is Wel iemand van touroperator aanwezig, vrijwel dagelijks is hij in het appartement te vinden.

Bedden zijn erg hard. Goede Wifi, code bij de receptie vragen. Gebruik van kluisje op de kamer kost € 1,50 per dag, ook deze bij de receptie aanvragen, na betaling (+ borg) krijg je het slot wat in het kluisje moet. Vriendelijke personeel. Mooi dakterras met een zwembad ( niet zo diep) met zonnebedden en loungestoelen.

Supermarkt met dagelijkse verse broodjes is twee panden vanaf het appartement aanwezig.

Genoeg mogelijkheden tot excursies. Busvervoer naar bijv. Albufeira ( ongeveer 20 minuten, € 4,15 pp) in Albufeira dan overstappen (€ 1,40 p) op de bus naar het centrum, het is allemaal goed te doen. Dienstregeling hangt binnen bij de VVV, deze is schuin tegenover Algar.

fijn, daar kom ik weer!

gea
13-5-2017

Mooi appartement en een goede ligging.

Bedden erg aan wennen.

Goede schoonmaak!

super mooie locatie

Anneke
8-5-2017

zeezicht boeken anders zit je tegen lelijke achterkant van huizen aan te kijken .

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Algar in Armaçao de Pêra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Algar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.