Appartement Algar

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag23°16°
Appartement Algar
8,1

In de Algarve vind je Appartement Algar in Armação de Pêra. Er is een zwembad voor verkoeling en een bibliotheek om een boek te lenen dat je op je ligbedje leest. De appartementen zijn ingericht met keuken, badkamer, airco en een balkon. Vanaf het balkon heb je uitzicht over de boulevard, het strand en de zee. Je loopt zo naar de supermarkt.

127 reviews over Appartement Algar in het Nederlands

Algar op zich is prima.

Guus L
4-4-2019

Dat er op dit moment bij de 1kamer app aan de zijkant 25 meter verderop ernstige bouwactiviteiten zijn ivm nieuwbouw appartementen, Deze ernstige overlast is van 07u45 tot 19 uur. Het maak je bijna onmogelijk om opm je balkon te zitten.Dat hadden de toeroperators wel op de site,s mogen vermelden. Aan de voorzijde pobleemloos.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima

frans g
1-4-2019

Prima hotel, aardige mensen, mooie ligging; wel ietsje gedateerd met name het keukengedeelte; auto parkeren ergens in de buurt en niet vlakbij hotel.

Gereisd Met partner in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Voor herhaling vatbaar.

Charles van Donk
28-3-2019

Over apartementos Algar kan ik alleen zeggen; super! Nette, goed uitgeruste Ik had mazzel volgens de locals, want ze hadden net een week regen achter de rug. Maar tijdens mijn verblijf van eebn week was het rond de 20 graden overdag, lekker zonnig en 's -avonds zo rond de 16 graden. Arnacao de Pera is een redelijk grote plaats die toen ik er was rustig is qua toeristen, de meesten waren ook senioren. Dat het nog geen toeristeseizoen was, was ook te zien aan de vele zaakjes en restaurants die nog dicht waren. Toch was er genoeg keus om lekker te eten of een terrasje te pakken. Met de streekbus zijn plaatsen als Silves met zijn mooie burcht en Albufeira, èchte toeristenplaats, goed en snel bereikbaar. kamers voorzien van kitchinette. Mijn kamer had een klein balkonnetje waar de zon niet scheen, dus daar heb ik niet veel gezeten. Het zwembadje op het zonnedak mocht nog niet gebruikt worden, maar met de zee voor de deur...

Gereisd Alleenreizend in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

A room with a view!

Marja Hoogteijling
15-3-2019

Prachtig uitzicht als je zeezicht hebt geboekt. Vrijwel hele dag zon op het balkon (parasol). Op dakterras fijne ligbedden. Inrichting voldoet. Prima bedden. Toegang voor de lift alleen met pasje. Vriendelijke en attente medewerkers. Bij super beneden vers brood. Mooie, lange autoloze wandelboulevard. Leuke terrassen naast de deur. Gevarieerd aanbod restaurants. Veel vis! Zeven kilometer zandstrand. Strand bij Algar alleen via trappen te bereiken.

Voor herhaling vatbaar

Nina Hermans
28-11-2018

Het was een heerlijk verblijf. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Je zit direct aan het strand en de medewerkers zijn erg behulpzaam

Gereisd Met vrienden in september 2018

Rustige gezellige badplaats

D ter Horst
1-11-2018

Mooi en ruime twee kamer appartementen met keuken en huiskamer. Airco/Verwarming, balcon met tafel en zitje, mooi vrij uitzicht over boulevard, strand en de zee. Het gehele complex is onlangs geheel gerenoveerd. Geen auto verkeer. Gezellige wandel boulevard. Supermarkt pal naast het complex. Langs het strand kun je geweldige wandelingen maken. Het strand richting het westen Is minder geschikt voor lange wandelingen daar er veel hoge rotsen zijn maar beslist een bezoek waard. Op loop afstand veel Mercados. Genoeg restaurants in de directe omgeving. Mercado Municipal de Armacao de Pêra op 5 min lopen. Grote supermarkt Pingo Doce op ca 15 minuten lopen.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

J.Ruiten
2-9-2018

Wij hebben heerlijk genoten van onze vakantie in Algar. Heerlijk appartement met airco en onze zeezicht kamer aan de boulevard was precies wat ik verwacht had. In het gebouw zelf was een kleine bibliotheek met boeken ( ook Nederlandse). Boven op het dakterras zijn heerlijke ligbedden en als je voor 11.00 uur komt ruim voldoende nog vrij. Het zwembad is klein maar groot genoeg om even af te koelen. Iedere dag verschoning en vriendelijk personeel. In de directe omgeving veel restaurants die heerlijk eten bereiden voor een schappelijke prijs. Het enige wat ons tegenviel waren de harde bedden en de te dure bedden op het strand ( 15 euro) Het strand zelf was dichtbij maar niet groot. Schuin onder het appartement een supermarkt en om de hoek nog een iets grotere supermarkt. Al je iets vergeet mee te nemen hoef je je geen zorgen te maken want alles is te krijgen.

Ontzettend GENOTEN!!!!!!!

Cobi Jongkind
11-8-2018

Ik vond het weer eens heerlijk in een app te zijn, na al het all inclusief gebeuren, geweldig groot appartement, met balkon, met uitzicht op de zee, ik ben een strandfraek, dus straat oversteken, en op het strand zitten, is het gewoon voor mij, winkels, barretjes, lekkere restaurants, allemaal op loopafstand, TOP!!! Het personeel van Algar is heel vriendelijk, vooral aan de balie,ZE GAAN ME ZEKER WEER ZIEN, moet eerlijk zijn dat ik het voor kinderen niet zo geweldig vind, veelal iets oudere mensen..........

Zwembad is niks, beetje outbollig maar prima uitzc

Ingrid
25-7-2018

Netjes, verzorgd maar keuken is aan vervanging toe! Zwembad is 10cm diep en 3 bij 4, echt n domper! Maar uitzicht op zee, midden in t gezellige centrum! Goedkoop uiteten, wij hebben ons prima vermaakt!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Droomvakantie

Lotte
6-3-2018

Bij aankomt heel erg hartelijk ontvangen door de receptioniste. Bij binnenkomst in ons appartementje al gelijk zeer tevreden, alles zag er heel erg schoon uit en de kamer was heel erg ruim. Wij waren blij dat we een kamer aan de achterkant van het hotel hadden, uitzicht is dan wellicht wel wat minder mooi, maar zo had je niet de gehele dag de zon er op staan, plus het balkon was ook erg groot. Elke dag werden de handdoeken netjes vervangen en goed schoonmaakt. Een keer in het hotel gegeten, wat prima was! Er zijn namelijk enorm veel leuke restaurantjes in het plaatsje, Walter en the Beach bar zijn zeker een aanrader!

Armacao de pera heeft gezellige straatjes om door heen te lopen en adembenemende stranden. Zeker een aanrader om via het strand een keer helemaal naar 'rechts' te lopen, via de trap naar boven; Prachtig!!!

Wij gaan graag nog een keer!

Gereisd Met partner in september 2017

• Betaalde wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Algar in Armaçao de Pêra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Algar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.