Appartement Algar

7.9Goed

Portugal, Algarve, Armaçao de Pêra

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 374p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Aan zee
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

In de Algarve vind je Appartement Algar in Armação de Pêra. Er is een zwembad voor verkoeling en een bibliotheek om een boek te lenen dat je op je ligbedje leest. De appartementen zijn ingericht met keuken, badkamer, airco en een balkon. Vanaf het balkon heb je uitzicht over de boulevard, het strand en de zee. Je loopt zo naar de supermarkt.

120 reviews over Appartement Algar

• 2019
    9G de Jong15-08-2019

Wij zijn er al vier keer geweest dat zegt genoeg.

Niet erg geschikt voor de jeugd, groot parkeer probleem.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Cobie van Barlingen12-08-2019

Een aanrader.

Het is even zoeken, adres was niet duidelijk vermeld v.w.b. het huisnummer. Maar verder een prima appartement . Zeker met uitzicht op zee. Vriendelijk personeel. Schoonmaak elke dag. Op loopafstand van het centrum en restaurant. Wij hadden uitzicht op zee en de boulevard, heel relaxed slapen met het geluid van de zee. Houdt er rekening mee dat je je auto niet voor de deur kan parkeren.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Guus L04-04-2019

Algar op zich is prima.

Dat er op dit moment bij de 1kamer app aan de zijkant 25 meter verderop ernstige bouwactiviteiten zijn ivm nieuwbouw appartementen, Deze ernstige overlast is van 07u45 tot 19 uur. Het maak je bijna onmogelijk om opm je balkon te zitten.Dat hadden de toeroperators wel op de site,s mogen vermelden. Aan de voorzijde pobleemloos.

• 7frans g01-04-2019

prima

Prima hotel, aardige mensen, mooie ligging; wel ietsje gedateerd met name het keukengedeelte; auto parkeren ergens in de buurt en niet vlakbij hotel.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Charles van Donk28-03-2019

Voor herhaling vatbaar.

Over apartementos Algar kan ik alleen zeggen; super! Nette, goed uitgeruste Ik had mazzel volgens de locals, want ze hadden net een week regen achter de rug. Maar tijdens mijn verblijf van eebn week was het rond de 20 graden overdag, lekker zonnig en 's -avonds zo rond de 16 graden. Arnacao de Pera is een redelijk grote plaats die toen ik er was rustig is qua toeristen, de meesten waren ook senioren. Dat het nog geen toeristeseizoen was, was ook te zien aan de vele zaakjes en restaurants die nog dicht waren. Toch was er genoeg keus om lekker te eten of een terrasje te pakken. Met de streekbus zijn plaatsen als Silves met zijn mooie burcht en Albufeira, èchte toeristenplaats, goed en snel bereikbaar. kamers voorzien van kitchinette. Mijn kamer had een klein balkonnetje waar de zon niet scheen, dus daar heb ik niet veel gezeten. Het zwembadje op het zonnedak mocht nog niet gebruikt worden, maar met de zee voor de deur...

Alleen gereisd in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Marja Hoogteijling15-03-2019

A room with a view!

Prachtig uitzicht als je zeezicht hebt geboekt. Vrijwel hele dag zon op het balkon (parasol). Op dakterras fijne ligbedden. Inrichting voldoet. Prima bedden. Toegang voor de lift alleen met pasje. Vriendelijke en attente medewerkers. Bij super beneden vers brood. Mooie, lange autoloze wandelboulevard. Leuke terrassen naast de deur. Gevarieerd aanbod restaurants. Veel vis! Zeven kilometer zandstrand. Strand bij Algar alleen via trappen te bereiken.

• 2018
    8Nina Hermans28-11-2018

Voor herhaling vatbaar

Het was een heerlijk verblijf. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Je zit direct aan het strand en de medewerkers zijn erg behulpzaam

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8D ter Horst01-11-2018

Rustige gezellige badplaats

Mooi en ruime twee kamer appartementen met keuken en huiskamer. Airco/Verwarming, balcon met tafel en zitje, mooi vrij uitzicht over boulevard, strand en de zee. Het gehele complex is onlangs geheel gerenoveerd. Geen auto verkeer. Gezellige wandel boulevard. Supermarkt pal naast het complex. Langs het strand kun je geweldige wandelingen maken. Het strand richting het westen Is minder geschikt voor lange wandelingen daar er veel hoge rotsen zijn maar beslist een bezoek waard. Op loop afstand veel Mercados. Genoeg restaurants in de directe omgeving. Mercado Municipal de Armacao de Pêra op 5 min lopen. Grote supermarkt Pingo Doce op ca 15 minuten lopen.

Gereisd met partner in februari 2018

• 9J.Ruiten02-09-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Wij hebben heerlijk genoten van onze vakantie in Algar. Heerlijk appartement met airco en onze zeezicht kamer aan de boulevard was precies wat ik verwacht had. In het gebouw zelf was een kleine bibliotheek met boeken ( ook Nederlandse). Boven op het dakterras zijn heerlijke ligbedden en als je voor 11.00 uur komt ruim voldoende nog vrij. Het zwembad is klein maar groot genoeg om even af te koelen. Iedere dag verschoning en vriendelijk personeel. In de directe omgeving veel restaurants die heerlijk eten bereiden voor een schappelijke prijs. Het enige wat ons tegenviel waren de harde bedden en de te dure bedden op het strand ( 15 euro) Het strand zelf was dichtbij maar niet groot. Schuin onder het appartement een supermarkt en om de hoek nog een iets grotere supermarkt. Al je iets vergeet mee te nemen hoef je je geen zorgen te maken want alles is te krijgen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Cobi Jongkind11-08-2018

Ontzettend GENOTEN!!!!!!!

Ik vond het weer eens heerlijk in een app te zijn, na al het all inclusief gebeuren, geweldig groot appartement, met balkon, met uitzicht op de zee, ik ben een strandfraek, dus straat oversteken, en op het strand zitten, is het gewoon voor mij, winkels, barretjes, lekkere restaurants, allemaal op loopafstand, TOP!!! Het personeel van Algar is heel vriendelijk, vooral aan de balie,ZE GAAN ME ZEKER WEER ZIEN, moet eerlijk zijn dat ik het voor kinderen niet zo geweldig vind, veelal iets oudere mensen..........

Gereisd met partner in juni 2018

• Betaalde wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras