Vakantiepark Quinta da Balaia

75 reviews over Vakantiepark Quinta da Balaia

• 2018
    5M03-04-2018

Nooit meer.

Bij aankomst leek dit een prachtig huis, maar van binnen was er veel mis. Wij hadden een hoop geld betaald voor dit huis, maar dat was het zeker niet waard. Na een week werd het zwembad ook nog helemaal groen. De kinderen konden 2 dagen niet zwemmen in het zwembad bij het huisje. Wij kregen een ander huis aangeboden, maar dat was een heel donker hol. Bedden waren erg hard, in 1 slaapkamer geen gordijn boven bij het raam, dus heel licht voor de kinderen. Dit zelf opgelost met een grote badhandoek. De tuintafel was kapot bij aankomst, dit gemeld toen kwam er een nieuwe maar deze was heel vies. De stoelen binnen waren 3 van de 5 kapot. keukenspullen waren te vies om te gebruiken. Kussens van de ligbedden lagen ergens vies in een hoekje. Na ons klagen van de staat van onderhoud kwamen ze de ene laatste dag nog even de tuin doen, waardoor wij de hele middag in het lawaai zaten van snoeimachines. Dit huis is jammer genoeg echt uitgeleefd.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

7Leanne14-06-2016

Prima als je veel op pad bent

Nette en simpele accomodatie. Appartement was ruim en schoon, wel wat verouderd. Wij waren er alleen om te slapen en te douchen. Ontbijt was simpel, weinig variatie maar werd vers gehaald! Interieur van het restaurant is erg ongezellig en muf. Wij zaten vaak lekker buiten. Een auto huren is zeker een aanrader om alle mooie stranden en plaatsen te bezoeken. Lagos, Albufeira en Ponta da Piedade zijn zeker de moeite waard. Mooie vakantie gehad.

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 10Sophia Baar-Hofman08-10-2013

Fantastisch mooi Park

Vakantiepark Quinta da Balaia buiten Albufeira is een mooi, zeer goed onderhouden Park. Zeer vriendelijke medewerkers van tuinman tot receptiepersoneel. Iedere dag werd onze 6-pers. villa netjes schoongemaakt, altijd voldoende badlakens en handdoeken. Badkleedjes en keukenlinnen voldoende. De keukeninventaris is ruimvoldoende. Er zou voor zoveel personen nog wel een hapjespan toegevoegd kunnen worden. Afwasmachine gedateerd maar werkt prima. Tijdens onze vakantie van 16 t/m 30 sept 2013 ging onze reisorganisatie failliet. Van onze hostess nooit iets gehoord maar de organisatie van Quinta da Balaia heeft ons d.m.v. een brief op de deur, geïnformeerd, in samenspraak met SGR, dat wij voor vragen of noden bij deze receptie kunnen aankloppen voor hulp . Een grote pluim voor Quinta da Balaia!!!

Wij waren ook vorig jaar met 4 volwassenen in dezelfde villa. Heerlijk! Jammer dat onze 2e week regenachtig was.

• 9marja25-09-2013

Heerlijk rustig park

Na een valse start ( zeer onooglijk, en smerig ruikend onderkomen)prachtig mooie villa gekregen met zwembad, een heerlijk onderkomen, op het park een aantal maal zeer goed gegeten in het restaurant, de vis is verser dan vers en heerlijk klaar gemaakt, het is net alsof je bij hun thuis eet , vriendelijk en gastvrije mensen en wij weten wat goed eten inhoud. Voor ons was het een top vakantie.

• 8Onderkomen

• 10Ronald van der Lubbe15-09-2012

Geweldige Fatntastische plek

Quinta da Balaia is voor ons de plaats bij uitstek, zoals al eerder gezegd snap ik de soms negatieve reacties niet. Nu voor het 4e jaar net terug van wederoom een fantastische vakantie en niet allen vanwege het weer maar zeker ook door de geweldige gastvrijheid, huisjes etc. Nog steeds om de 2 dagen schone handdoeken en iedere dag op de zondag na wordt en schoon gemaakt. Werkelijk waar geweldig. Wellicht niet slim om dit te schrijven want zal het alleen maar drukker worden vrees ik, maar wij gaan zeker volgend jaar weer.

• 9Sanja10-10-2011

prachtig park met ideale ligging

Met 10 personen in villa met zwembad. 5 slaapkamers en 5 badkamers. Prachtig, mooi ingericht en grote zeer complete keuken. Zwembad en tuin zeer goed onderhouden. Tennis mogelijk, maar beheerder is vaak te laat of niet aanwezig. Wordt wel opgeroepen als je dit meld bij de receptie. Hadden zelf auto's gehuurd, waardoor alles makkelijk en goed bereikbaar was. Benzine dezelfde prijs als in NL. Park heerlijk rustig gelegen.

• 7Activiteiten

• 9Ronald van der Lubbe12-09-2011

Topper

Onvoorstelbaar als ik de beoordelingen lees, wij zijn net terug van de 3e keer vakantie(3 jaar dus) op Quinta da Balaia. De eerste keer dachten wij misschien geluk gehad maar na 3x een pracht vakantie te hebben gehad, met alle gastvrijheid die je maar denken kunt, een prima accommodatie, iedere dag, op de zondag na, wordt er schoon gemaakt en om de twee dagen schone handdoeken.Wat wil je nog meer. In een woord geweldig en alweer geboekt voor volgend jaar!!!!!

• 8Eetgelegenheden

• 8Fam. Schalm - de Jong & Sassen28-09-2010

helemaal geweldig

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in Quinta da Balaia met onze twee kleine kinderen. De bungalow (zeg maar gerust villa) overtrof al onze verwachtingen. Het prive zwembad werd elke dag schoongemaakt en zag er fantastisch uit. Het park is zeer goed onderhouden en wordt goed beveiligd. Auto is inderdaad een must. Zeg dit niet gauw, maar misschien komen we hier nog wel eens terug!

• 10Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 9Bram06-09-2010

Geweldig prima restaurant heerlijk met een kroon.

Heerlijk zwembad mooie tuin enz enz

• 9Activiteiten

• 7Fam. Blokhuis14-08-2010

Grote vergissing!!

Allereerst heeft Qinta da Balaia GEEN 4 STERREN, MAAR 3!! De foto's op internet zijn misleidend. Wij hadden één van de oudste bungalows. Met een terras met uitkijk op witte muren, werd niet aangeveegd en de meubels waren wankel en oud. De tweede beloofde badkamer was grenzend aan het terras, rook vies en zag niet fris. De bungalow rook muf en de schoonmaak liet te wensen over. Wisseling van handdoeken in de 12 dagen twee keer. Bedlinnen 1 keer. Quinta da Balaia heeft prachtig bundalows. Let op met boeken, neem zeker een bungalow met gedeeld zwembad, wat wij niet hebben gedaan. Het supermarktje heeft heerlijke broodjes en het eten in het enige restaurant is erg goed. Voor 30 euro per persoon heb je een overvloed van eten en drinken. Een taxi naar Albufera is inderdaat 5 euro, alleen tussent 19.00 en 21.00 bijna niet te krijgen. De omgeving en Albufera zijn prachtig zeker de mooite waard. We gaan zeker nog eens terug. Alllen niet meer naar Quinta da Balaia en niet via de OAD

• 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

2 tips over Vakantiepark Quinta da Balaia

• Sophia Baar-Hofman, 08-10-2013

Park ligt heerlijk rustig 2 km buiten Albufeira. Veel te zien, te ontdekken en te beleven in de omgeving, b.v. de overdekte markt in Loulé, De overkoepelde, zeer oude kerk op de heuvel Nossa Senhora da Piedade, het bijzondere Cemitério Municipal De Loulé. Caldas de Monchique waar de oeroude waterbronnen zich bevinden. Te veel om op te noemen. De fauna en flora is prachtig zo ook de winning van kurk.

• marja, 25-09-2013

Wij hebben een scooter gehuurd, je komt dan ook op plekken waar je met de auto niet komt.

0 vragen over Vakantiepark Quinta da Balaia

Vakantiepark info