Appartement Orada Marina de Albufeira

Portugal, Algarve, Albufeira

8.1Fantastisch

• 7.2Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Orada Marina de Albufeira voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Animatie
  • Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

Bij Orada Apartamentos Turísticos - Marina de Albufeira verblijf je in een ruim appartement. Wel zijn de appartementen aan renovatie toe. Het personeel is vriendelijk en er is een groot zwembad. Wifi is er bij de receptie. Vier keer per dag gaat er een pendelbus naar de grote supermarkten. Het strand en het oude stadscentrum zijn op loopafstand.

458 reviews over Appartement Orada Marina de Albufeira

• 2019
    8Monique Storms19-09-2019

Super vakantie

Mooi appartement op de begane grond met uitzicht op het zwembad. Bank was wat verouderd. Bedden waren voor ons te hard. Er werd elke dag schoongemaakt en als het nodig was elke dag schone handdoeken. Wij zaten tegen het einde van de schoolvakantie, ideaal, daarna werd het rustig met alleen jonge gezinnen, stelletjes of kleine groepen. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. 2 supermarkten in de buurt, 1 als je naar beneden ging met de lift en 1 bij de jachthaven. Wij liepen wat verder naar een Intermarche ongeveer 20 min lopen, was goedkoper. Als je albufeira centrum wilt gaan kun je dit ook te voet doen, ongeveer 20 min lopen, was goed te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Karin29-08-2019

Top plek

Orada Marina is een super fijne accomodatie, met zeer ruime appartementen maar niet echt geschikt voor mensen die minder goed ter been zijn. Er is een kleine supermarkt op 5 minuten loopafstand en een grote op 15 minuten lopen ( intermaché) Wij vonden het geen punt om naar het oude centrum te wandelen waar van alles te beleven valt en je heerlijk kunt eten. De portugeese bevolking is vriendelijken gastvrij, zo ook het personeel van het complex, goede hygiëne en als je van de zee houd kun je volop genieten op een van de boten die uitvaren in de haven.. kortom wij hebben een toptijd gehad in deze accomodatie in het prachtige Portugal. Klein minpuntje... de matrassen zijn slecht en meer dan keihard dus aan de bedden mag zeker aandacht aan besteed worden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Margriet de Kroon24-04-2019

Super goed Portugese zeer vriendelijk !

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn !!!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9wendy20-04-2019

perfecte en rustige vakantie heerlijk genoten.

je moet goed ter been zijn supermarkt is naast het appartement maar er is bij de haven zelf beneden aan de overkant van de weg een plus die is vele malen goedkoper oude centrum is wel een eindje lopen maar voor ons niet erg wij houden van wandelen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Thirza15-04-2019

Een super leuke vakantie gehad!

Het is een stukje lopen naar het strand en de supermarkt, maar wij vonden dat niet erg. Je loopt langs een helling omhoog waarbij je prachtig uitzicht hebt over het water. De mensen in de haven zijn uiterst vriendelijk en je kunt er prima uit eten. Ook in het centrum kun je lekker uit eten. De werknemers zijn erg behulpzaam en regelen zo een taxi voor je als je bijvoorbeeld naar de shoppingmall wil.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Hendrix van elsen15-04-2019

mooie plaats

het was prachtig te overwinteren mooi appartement met heel vriendelijk personeel daar waar ze konden stonden ze klaar .alle dagen werd er gepoetst.alle dagen propere handdoeken 2maal per week propere lakens en zeer lieve poetsvrouw paula dikke pluim xxx

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Ada12-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Leuke appartementen ,alles erop en eraan. Mooi zwembad ,mooie tuin.Dicht bij de haven.10 min lopen naar oude stad Albufeira.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Melany Rietveld20-01-2019

Geweldig

Het verblijf: Wat een super verblijf! Ik ben hier 2 weken met een vriendin geweest en wij waren zeer tevreden over het appartement. Het appartement is erg ruim en heeft een aparte keuken en een aparte badkamer met bad. Echt alles is aanwezig, zelfs een vaatwasser en een wasmachine. Wij zaten beneden op de begane grond en hadden dus een terras met een tafeltje en stoelen. Je zit echter lekker in de schaduw wat wel lekker is als het zo heet is. Het zwembad is heerlijk groot en verkoelend, niet zo een 'pisbad'. Er komen zowel jongeren als gezinnen maar totaal geen last van lawaai. Mocht er wel lawaai zijn, staat de bewaker voor je klaar. Personeel is prima, niet overdreven vriendelijk maar ook niet chagrijnig. De ligging: Vlak bij het appartement is er een supermarktje voor wat kleine boodschapjes en vers gebakken broodjes. Orada marina ligt aan een haventje waar je een hapje of drankje kan nuttigen. Het is een rustige omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9J.J. Giesen02-01-2019

Super verblijf!

Erg goed verblijf gehad in dit appartement. Goede schoonmaak en top personeel! Ze hielpen je overal bij. Hygiëne: elke dag werd het appartement schoongemaakt, top! Wat wij alleen jammer vonden is dat het centrum wat verder gelegen is, maar wel de moeite waard! Vervoer: bij Orada kun je een prive-taxi regelen. Allemaal super geregeld.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    9Monique30-11-2018

Spijtig maar nooit meer

Leuke ingerichte appartementen en groot gemeenschappelijk zwembad. We zijn hier verleden jaar ook geweest, maar dit jaar waren er veel luidruchtige Engelse jonge dames met blikjes bier en een radio die je zelfs aan de overkant van het zwembad kon horen. Gedaan met de rust. Dus dit was onze laatste keer Orada......

Gereisd met partner in juni 2018

40 tips over Appartement Orada Marina de Albufeira

• stefan van den boom, 02-05-2014

Als aanrader wil ik meegeven om de dolfijn/cave tour te doen.

• Rosie en Ans, 16-06-2014

Vanaf de haven kan je fantastische boottochten maken. De minibus van het complex rijdt 4x per dag naar het centrum en de stad. Ik had een kamer beneden dat was fantastisch..................deur open en je stapt de grote tuin in, je hebt beneden wel enigszins last van de geluiden van de bovenburen, maar ja kleinigheidje heb je overal Het is wel jammer dat de kleine supermarkt zo weinig artikelen heeft. Tip: leg een deken op je matras, want die is keihard!

• Willem, 05-05-2014

Huur een auto en verken de Algarve! De Algarve is een prachtige provincie met veel bezienswaardigheden. Hetgeen wij kunnen aanraden is een bezoek aan het meest zuid westelijke puntje van Europa, Kaap St. Vincent (Cabo de São Vicente). Kijk op internet hoelaat de zon ondergaat en zorg dat u hier op tijd bent om de zonsondergang te bekijken. Prachtig! Verder is een dagje Sevilla aan te bevelen. Deze prachtige Spaanse stad ligt op zo'n 3 uur rijden van Albufeira.

49 vragen over Appartement Orada Marina de Albufeira

• Cavijverberg, 21-11-2016

Orada marina Albufeira

Is er een haardroger in het appartement?

• Loe Cornelissen, 31-10-2016

ontbijt

Is er bij het appartement de mogelijkheid om te ontbijten, of om broodjes te kopen?

• leo, 28-10-2016

fiets huren

is er in de buurt van het app. te fietsen en zo ja, kun je daar een fiets huren?

Appartement Orada Marina de Albufeira info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages