Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°5°
7,6

Omschrijving
Bij Orada Apartamentos Turísticos - Marina de Albufeira verblijf je in een ruim appartement. Wel zijn de appartementen aan renovatie toe. Het personeel is vriendelijk en er is een groot zwembad. Wifi is er bij de receptie. Vier keer per dag gaat er een pendelbus naar de grote supermarkten. Het strand en het oude stadscentrum zijn op loopafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Orada Marina de Albufeira voor je op een rij gezet:

446 reviews over Appartement Orada Marina de Albufeira in het Nederlands

Super verblijf!

J.J. Giesen,
2-1-2019

Erg goed verblijf gehad in dit appartement. Goede schoonmaak en top personeel! Ze hielpen je overal bij.

Hygiëne: elke dag werd het appartement schoongemaakt, top!

Wat wij alleen jammer vonden is dat het centrum wat verder gelegen is, maar wel de moeite waard!

Vervoer: bij Orada kun je een prive-taxi regelen. Allemaal super geregeld.

Gereisd met partner in augustus 2018

Spijtig maar nooit meer

Monique,
30-11-2018

Leuke ingerichte appartementen en groot gemeenschappelijk zwembad.

We zijn hier verleden jaar ook geweest, maar dit jaar waren er veel luidruchtige Engelse jonge dames met blikjes bier en een radio die je zelfs aan de overkant van het zwembad kon horen. Gedaan met de rust. Dus dit was onze laatste keer Orada......

Gereisd met partner in juni 2018

Het complex is erg gedateerd. Ons appartement had afgescheurde gordijnen, een lamp met n grote scheur erin, plastic tafel en stoelen die vies bruin uitgeslagen waren en vreselijke harde bedden. De matrassen hadden geen veren meer. Na lang aandringen kregen we een ander appartement wat niet veel beter was. Het gekleurde stucwerk van de huisjes bladderd enorm af en in het zwembad liggen op de bodem de repen van afgescheurde folie. De ligging van het complex is ver buiten het centrum. Er zou gratis vervoer zijn naar strand en stadje, dat is ook zo maar er gaat slechts 1 busje 4 x per dag en kan slechts 7 mensen vervoeren! In het weekeinde rijdt hij helemaal niet! Wij vinden dat een plek om nooit meer naar terug te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2018

WTC.nl

Erg ruim, maar ook erg karig

Ruben,
11-8-2018

Ruime appartementen met grote kamers. Keuken was compleet, maar erg gedateerd.

Het onderhoud aan de appartementen was klaarblijkelijk op een klein budget gedaan, te zien aan de lakjes verf hier en daar en grotere renovaties die uitgebleven waren. Hiermee bedoel ik losse stukken stucwerk, scheuren in de muren enz.

Daarnaast was de inrichting erg karig. We hadden een appartement voor 6 volwassenen. Hiervoor was een 2,5 persoonsbank en een fauteuil in de woonkamer. De anderen moesten aan de eettafel zitten. Doordat alleen de hoognodige meubelen er waren (ondanks te weinig), was er ook weinig sfeer en was het vrij gehorig.

We komen hier niet snel meer terug, tenzij de panden worden gerenoveerd en worden voorzien van voldoende (comfortabele) zitplaatsen. Kortom, het zijn ruime appartementen, maar de meubilering is daar niet naar.

Wel hebben wij het er erg naar ons zin gehad!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Mooie lokatie voor mensen die houden van rust.

Ruud Driessen,
10-8-2018

Ruime appartementen die bijna dagelijks schoon gemaakt worden. Groot zwembad. Rustig gelegen op loopafstand van strand en oude stadscentrum. Vriendelijk personeel, ook aan het einde van het seizoen. Wifi is helaas alleen beschikbaar in de hal bij de receptie en niet in de appartementen. 4 maal per dag een gratis pendelbus naar de grote supermarkten. Bij de receptie zijn vele activiteiten te boeken., die ze graag regelen voor jou. Kleine bibliotheek aanwezig met o a. Nederlandse boeken. Zelf kun je hier ook boeken achter laten. De appartementen zouden aan de buitenkant wel een nieuw likje verf kunnen gebruiken. Deze review is gebaseerd op 6 vakanties die we daar hebben door gebracht.

Gereisd met partner in september 2017

Erg fijn.

H C van Well,
22-4-2018

Van 15/01/18 t/m27/02/18 Geen negatieve opmerkingen. Heel goed 6 weken wij hadden geweldig weer.😎

Gereisd met partner in januari 2018

tegenvallen

Vakantieganger,
3-4-2018

Zaten in appartement nr 1 helaas zonder uitzicht op zwembad en pal naast de ingang van de garage waardoor je de hele dag door het hek open/ dicht hoorde schuiven . Volgens mij was 80 % nog leeg maar wij werden helaas in hoek geplaatst naast een luidruchtige Fam die daar woonden .. verder in omgeving van haven weinig te beleven. Centrum oud Bufeira wel super!

Gereisd met partner in april 2018

Voor herhaling vatbaar.

Henk Jansen,
6-3-2018

Prima accommodatie zeker om te overwinteren. Ruim opgezet erg klantvriendelijk.

Wat ver weg van het openbaar vervoer een auto huren is raadzaam.

Gereisd met partner in januari 2018

Prima appartementen

H C van Well,
3-8-2017

Orade de Marina is een modern complex van alle gemakken voorzien

Gereisd met partner in januari 2017

Ruime appartementen op een goede locatie

Fam van Beekum,
30-6-2017

Orada Marina is een complex dat wel onderhoud nodig heeft. Als dit niet uitgevoerd wordt dan raakt het snel in verval en dat zou zonde zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Orada Marina de Albufeira in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Orada Marina de Albufeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.