Appartement Orada Marina de Albufeira

Appartement
Appartement Orada Marina de Albufeira
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Orada Marina de Albufeira voor je op een rij gezet:

441 reviews over Appartement Orada Marina de Albufeira in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Erg fijn.

H C van Well
22-4-2018

Van 15/01/18 t/m27/02/18 Geen negatieve opmerkingen. Heel goed 6 weken wij hadden geweldig weer.😎

tegenvallen

Vakantieganger
3-4-2018

Zaten in appartement nr 1 helaas zonder uitzicht op zwembad en pal naast de ingang van de garage waardoor je de hele dag door het hek open/ dicht hoorde schuiven . Volgens mij was 80 % nog leeg maar wij werden helaas in hoek geplaatst naast een luidruchtige Fam die daar woonden .. verder in omgeving van haven weinig te beleven. Centrum oud Bufeira wel super!

Voor herhaling vatbaar.

Henk Jansen
6-3-2018

Prima accommodatie zeker om te overwinteren. Ruim opgezet erg klantvriendelijk.

Wat ver weg van het openbaar vervoer een auto huren is raadzaam.

Prima appartementen

H C van Well
3-8-2017

Orade de Marina is een modern complex van alle gemakken voorzien

Ruime appartementen op een goede locatie

Fam van Beekum
30-6-2017

Orada Marina is een complex dat wel onderhoud nodig heeft. Als dit niet uitgevoerd wordt dan raakt het snel in verval en dat zou zonde zijn.

Buiten de drukte van Albufeira, gelegen aan de nieuwe haven.

Compleet ingerichte Appartementen die goed zijn onderhouden,en zeer schoon

Zijn hier 11 weken geweest, ideaal om te overwinteren

Aan de receptie vriendelijke en behulpzame medewerkers

TV alleen BVN

Er is wel internet alleen bij de receptie, dit vonden wij het enige minpunt, omdat wij vinden dat dat anno 2017 internet ook in de appartementen aanwezig moet zijn.

Een geweldig en mooi complex, zeker om weer terug te komen

een half uur lopen ben je in het oude gezellige Albufeira, auto is wel aan te raden dan kan je meer van de omgeving zien en voor eventueel boodschappen halen

in de buurt heb je een Lidel en aldi , Orada Marina kun je auto mooie parkeren even melden bij de receptie en je krijg een pasje voor je auto

een min punt de bar sluit om 6uur

Erg goed !

Margriet
5-5-2017

Heel goed !!!

Derde jaar geweest mooie grote appartementen alles er op en eraan prachtige keuken met grote koelkast vaatwasser vier pits koken en oven om te bakken en grillen wasmachine mooi groot zwembad en heel vriendelijk personeel alweer geboekt voor maart 2018 nu zeven weken nu alweer zin in tot volgend jaar Algarve !!!!!

Heerlijke plek

Marianne
27-3-2017

Voor de tweede keer hier geweest. Het hele complex ziet er leuk uit. Oké kan opgefrist worden, maar in de zon verkleurd het snel. Compleet ingericht, incl wasmachine. De bedden zijn nog steeds niet veranderd, dus erg hard. Lang moeten wachten op topdek. Daar zijn er te weinig van. Voor de rest niets te klagen. Vriendelijk personeel (op de tuinman na). Zijn 3 mnd geweest en al geboekt voor komende winter. Zoals zo velen. Sommige mensen komen hier al 10 Jr.

Hier wil ik wonen !!

Aad Overvliet
25-3-2017

Mooi en rustig gelegen. Half uurtje wandelen en je bent in het oude Albufeira.Goede raad: huur een auto om de omgeving te verkennen/. Het stikt er van de mooie plekjes en strandjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Orada Marina de Albufeira in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Orada Marina de Albufeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Orada Marina de Albufeira scoort een 8.29 uit 10 op basis van 445 reviews.