Appartement Orada Marina de Albufeira

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°22°
Appartement Orada Marina de Albufeira
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Orada Marina de Albufeira voor je op een rij gezet:

444 reviews over Appartement Orada Marina de Albufeira in het Nederlands

Het complex is erg gedateerd. Ons appartement had afgescheurde gordijnen, een lamp met n grote scheur erin, plastic tafel en stoelen die vies bruin uitgeslagen waren en vreselijke harde bedden. De matrassen hadden geen veren meer. Na lang aandringen kregen we een ander appartement wat niet veel beter was. Het gekleurde stucwerk van de huisjes bladderd enorm af en in het zwembad liggen op de bodem de repen van afgescheurde folie. De ligging van het complex is ver buiten het centrum. Er zou gratis vervoer zijn naar strand en stadje, dat is ook zo maar er gaat slechts 1 busje 4 x per dag en kan slechts 7 mensen vervoeren! In het weekeinde rijdt hij helemaal niet! Wij vinden dat een plek om nooit meer naar terug te gaan.

Erg ruim, maar ook erg karig

Ruben
11-8-2018

Ruime appartementen met grote kamers. Keuken was compleet, maar erg gedateerd.

Het onderhoud aan de appartementen was klaarblijkelijk op een klein budget gedaan, te zien aan de lakjes verf hier en daar en grotere renovaties die uitgebleven waren. Hiermee bedoel ik losse stukken stucwerk, scheuren in de muren enz.

Daarnaast was de inrichting erg karig. We hadden een appartement voor 6 volwassenen. Hiervoor was een 2,5 persoonsbank en een fauteuil in de woonkamer. De anderen moesten aan de eettafel zitten. Doordat alleen de hoognodige meubelen er waren (ondanks te weinig), was er ook weinig sfeer en was het vrij gehorig.

We komen hier niet snel meer terug, tenzij de panden worden gerenoveerd en worden voorzien van voldoende (comfortabele) zitplaatsen. Kortom, het zijn ruime appartementen, maar de meubilering is daar niet naar.

Wel hebben wij het er erg naar ons zin gehad!

Mooie lokatie voor mensen die houden van rust.

Ruud Driessen
10-8-2018

Ruime appartementen die bijna dagelijks schoon gemaakt worden. Groot zwembad. Rustig gelegen op loopafstand van strand en oude stadscentrum. Vriendelijk personeel, ook aan het einde van het seizoen. Wifi is helaas alleen beschikbaar in de hal bij de receptie en niet in de appartementen. 4 maal per dag een gratis pendelbus naar de grote supermarkten. Bij de receptie zijn vele activiteiten te boeken., die ze graag regelen voor jou. Kleine bibliotheek aanwezig met o a. Nederlandse boeken. Zelf kun je hier ook boeken achter laten. De appartementen zouden aan de buitenkant wel een nieuw likje verf kunnen gebruiken. Deze review is gebaseerd op 6 vakanties die we daar hebben door gebracht.

Erg fijn.

H C van Well
22-4-2018

Van 15/01/18 t/m27/02/18 Geen negatieve opmerkingen. Heel goed 6 weken wij hadden geweldig weer.😎

tegenvallen

Vakantieganger
3-4-2018

Zaten in appartement nr 1 helaas zonder uitzicht op zwembad en pal naast de ingang van de garage waardoor je de hele dag door het hek open/ dicht hoorde schuiven . Volgens mij was 80 % nog leeg maar wij werden helaas in hoek geplaatst naast een luidruchtige Fam die daar woonden .. verder in omgeving van haven weinig te beleven. Centrum oud Bufeira wel super!

Voor herhaling vatbaar.

Henk Jansen
6-3-2018

Prima accommodatie zeker om te overwinteren. Ruim opgezet erg klantvriendelijk.

Wat ver weg van het openbaar vervoer een auto huren is raadzaam.

Prima appartementen

H C van Well
3-8-2017

Orade de Marina is een modern complex van alle gemakken voorzien

Ruime appartementen op een goede locatie

Fam van Beekum
30-6-2017

Orada Marina is een complex dat wel onderhoud nodig heeft. Als dit niet uitgevoerd wordt dan raakt het snel in verval en dat zou zonde zijn.

Buiten de drukte van Albufeira, gelegen aan de nieuwe haven.

Compleet ingerichte Appartementen die goed zijn onderhouden,en zeer schoon

Zijn hier 11 weken geweest, ideaal om te overwinteren

Aan de receptie vriendelijke en behulpzame medewerkers

TV alleen BVN

Er is wel internet alleen bij de receptie, dit vonden wij het enige minpunt, omdat wij vinden dat dat anno 2017 internet ook in de appartementen aanwezig moet zijn.

Een geweldig en mooi complex, zeker om weer terug te komen

een half uur lopen ben je in het oude gezellige Albufeira, auto is wel aan te raden dan kan je meer van de omgeving zien en voor eventueel boodschappen halen

in de buurt heb je een Lidel en aldi , Orada Marina kun je auto mooie parkeren even melden bij de receptie en je krijg een pasje voor je auto

een min punt de bar sluit om 6uur

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Orada Marina de Albufeira in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Orada Marina de Albufeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.