Sorteren

Reviews over accommodaties in Warminsko Mazurskie

Aanrader

Jan Schelling
    16-7-2018

Heel goed verzorgde camping met alle faciliteiten in perfecte staat. Vriendelijke , behulpzame eigenaren. Boottocht over het Overlandkanaal is aan te raden, 5,5 uur.

Stad wordt gerenoveerd in oude stijl.

Perfecte Plek voor heerlijke vakantie met kinderen

alfred
    6-8-2014

Super vakantie gehad , helaas veeeeeeeel te kort

weg naar park is opnieuw geasfalteerd en op park is men bezig met aanbouw van een hotel

Eigenaar is een Belg en super vriendelijk en staat altijd voor je klaar , de huisjes zijn mooi en compleet ingericht , elk huisje heeft een mooie veranda en de huisjes staan lekker ver van elkaar af, auto parkeer je naast het huisje

voor de kinderen is er veel te doen,

Park is lekker overzichtelijk door de kleinschaligheid , er komen veelal Nederlanders Duitsers , en natuurlijk Polen

Restaurant op park is niet Haute Cuisine, maar voor snelle hap voldoet dit perfect (friet met schnitzel hotdog pizza ect )

in nabij gelegen dorp zijn eet gelegenheden genoeg

bij het Hotel is nieuw zwembad aangelegd , maar je kunt ook in het mooie meer zwemmen

Park is goed verlicht, dus geen problemen in het donker

wel veel muggen

Verder kunnen de kinderen in de vijver lekker vissen , hierin wemelt het van de vis

Kortom het was Super !!

Een aanrader

Jan
    1-7-2014

Dit voormalige kasteel is prachtig gerestaureerd. Wij hadden een 3 pers kamer dus ruimte genoeg. Het meubilair is wel wat erg op de kasteeltoer. Stoel met rechte rug is niet zo comfortabel. Maar een kasteelkussen doet wonderen. De bedden zijn meer van deze tijd en je kunt er probleemloos met harnas aan in liggen denk ik. Niet proberen want je komt dan niet zo eenvoudig meer uit bed. Verder is bijvoorbeeld de grote (eet) zaal een plaatje en de omlijsting van de liftdeuren past ook mooi in het geheel. De overzichtelijkheid is wel een minpuntje. Je kunt zo maar verdwalen. Het zwembad is vooral leuk en niet zo functioneel. Het personeel is behulpzaam. En de maaltijden zijn goed

Geweldig kasteel

johan
    21-6-2014

Een hotel in een kasteel waar veel oude elementen bewaard zijn gebleven.

De lift is van glas zodat je de oude muren kunt bewonderen.

Het zwembad met de 3 sauna`s zijn een genot om een paar uurtjes te vertoeven. Vergeet ook niet gebruik te maken van de massage faciliteiten.

Het ontbijt wat eenvoudig en zelfs wat saai, elke dag hetzelfde.

De warme maaltijd daarentegen was weer gevarieerd.

Een warm kasteel hotel die jullie bezoekje waard zal zijn!

Prima camping

taaltekennet
    15-5-2014

Camping Elblag is een prettige, bewaakte camping, met een groot grasveld waar het prima toeven is. Het sanitair is niet het meest modern, maar brandschoon, bij koude dagen verwarmd (!), met goede zelf verstelbare douches. Op loopafstand van het steeds mooier wordende stadje Elblag. Goed als tussenstop voor een bezoek aan kasteel Malbork of een boottocht over het kanaal (in 2014 in onderhoud, dus niet mogelijk)