Sorteren

vakanties Warminsko Mazurskie

Reviews over accommodaties in Warminsko Mazurskie

Perfecte Plek voor heerlijke vakantie met kinderen

alfred
    6-8-2014

Super vakantie gehad , helaas veeeeeeeel te kort

weg naar park is opnieuw geasfalteerd en op park is men bezig met aanbouw van een hotel

Eigenaar is een Belg en super vriendelijk en staat altijd voor je klaar , de huisjes zijn mooi en compleet ingericht , elk huisje heeft een mooie veranda en de huisjes staan lekker ver van elkaar af, auto parkeer je naast het huisje

voor de kinderen is er veel te doen,

Park is lekker overzichtelijk door de kleinschaligheid , er komen veelal Nederlanders Duitsers , en natuurlijk Polen

Restaurant op park is niet Haute Cuisine, maar voor snelle hap voldoet dit perfect (friet met schnitzel hotdog pizza ect )

in nabij gelegen dorp zijn eet gelegenheden genoeg

bij het Hotel is nieuw zwembad aangelegd , maar je kunt ook in het mooie meer zwemmen

Park is goed verlicht, dus geen problemen in het donker

wel veel muggen

Verder kunnen de kinderen in de vijver lekker vissen , hierin wemelt het van de vis

Kortom het was Super !!

Warminsko Mazurskie scoort een 8,7 uit 10, op basis van 164 reviews