Sorteren

Reviews over accommodaties in Slaskie

Heerlijke, rustige camping.

G. Stavenga
    22-8-2017

Nette camping, ruime plekken. Sanitair is uitstekend. Er is een klein zwembadje. Verschillende nationaliteiten, variërend van jong tot oud. Vlakbij de camping aan de ene kant een mooi klimpark en een stoeltjeslift. Aan de andere kant van de camping op

loopafstand een gondel en een kleine rodelbaan. Er zijn diverse, bewegwijzerde wandel- en fietsroutes. Bakker en supermarkt op ongeveer 1 á 1,5 kilometer. De stad Bielsko-Biala vonden wij niet heel bijzonder. Auswitsch is een klein uurtje rijden, prima te doen. De stad Krakau en de zoutmijn van Wieliczka is bijna 2 uur rijden. Wij boekten een hotelovernachting in Wieliczka om een bezoek aan Krakau en de zoutmijn te combineren.

Goed hotel om veel te bezoeken

Kayleigh
    10-1-2014

Voordat wij heen gingen hadden we veel slechte recensies gelezen.

De service van het hotel was erg goed! Ze hielpen je overal mee en konden goed engels! Veel wordt in het Nederlands beschreven, mede door de nederlandse eigenaar, dit was wel prettig.

De kamer was aan de kleine kant en het bed was echt heel slecht. Veren staken in je rug en de kussens waren niks.

Verder kon je wel schone handdoeken krijgen als je er om vroeg, maar er wordt niet schoongemaakt gedurende je verblijf, maar we waren toch veel weg.

Het is een goed hotel voor diverse bezoeken, bijv. Auschwitz.