Sorteren

Reviews over accommodaties in Slaskie

Rustige geweldig gelegen camping

w. De vente
    28-7-2015

Bijzonder mooi gelegen camping. Mooie plekken zeer rustig geweldig ruim schoon en splinternieuw sanitair. Restaurant op camping goedkoop en super lekker. Vlak bij gondel en groot en goedkoop supermodern winkelcentrum. Wij komen hier terug!!!!

Goed hotel om veel te bezoeken

Kayleigh
    10-1-2014

Voordat wij heen gingen hadden we veel slechte recensies gelezen.

De service van het hotel was erg goed! Ze hielpen je overal mee en konden goed engels! Veel wordt in het Nederlands beschreven, mede door de nederlandse eigenaar, dit was wel prettig.

De kamer was aan de kleine kant en het bed was echt heel slecht. Veren staken in je rug en de kussens waren niks.

Verder kon je wel schone handdoeken krijgen als je er om vroeg, maar er wordt niet schoongemaakt gedurende je verblijf, maar we waren toch veel weg.

Het is een goed hotel voor diverse bezoeken, bijv. Auschwitz.

Slaskie scoort een 8,3 uit 10, op basis van 138 reviews