Sorteren

Reviews over accommodaties in Slaskie

Goed verzorgde camping

Margot
    16-7-2018

Zeer goed verzorgde camping. Sanitair uitstekend: modern uiterlijk, ruim en goed onderhouden. Douches zouden wel warmer mogen, we waren er in een heel rustige periode dus het kan niet aan de drukte gelegen hebben! Prima en betaalbaar restaurant, aardig personeel op de camping. Voor mountainbikers en wandelaars goede uitvalsbasis. Prima afstand tot Auschwitz, ware het niet dat we erachter kwamen dat je daar al heel tijdig kaartjes voor moet reserveren!

Heerlijke, rustige camping.

G. Stavenga
    22-8-2017

Nette camping, ruime plekken. Sanitair is uitstekend. Er is een klein zwembadje. Verschillende nationaliteiten, variërend van jong tot oud. Vlakbij de camping aan de ene kant een mooi klimpark en een stoeltjeslift. Aan de andere kant van de camping op

loopafstand een gondel en een kleine rodelbaan. Er zijn diverse, bewegwijzerde wandel- en fietsroutes. Bakker en supermarkt op ongeveer 1 á 1,5 kilometer. De stad Bielsko-Biala vonden wij niet heel bijzonder. Auswitsch is een klein uurtje rijden, prima te doen. De stad Krakau en de zoutmijn van Wieliczka is bijna 2 uur rijden. Wij boekten een hotelovernachting in Wieliczka om een bezoek aan Krakau en de zoutmijn te combineren.

Beste en vriendelijkste service ooit meegemaakt.

R. BERKHOFF
    28-6-2017

Ongelofelijk vriendelijk. De beste service ooit. Heerlijk eten. Goed ontbijt. Om de hoek prachtige omgeving met meren. Nette Nederlandse kwaliteit kamers.

Kortom geweldig.

En een extra pluim voor dochter Sandra (?)

Fantastische plek!

Sanne
    26-4-2017

Heel lekker eten in het restaurant en mooie kamers een goed hotel!

Bijzonder mooie kleine camping

Rob van Ginkel
    9-1-2017

In augustus 2016 hebben wij een dag of 10 op Camp9 gestaan met een vouwwagen. Het is een zeer goed toegeruste kleine camping midden in de natuur met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren die uitstekend Engels spreken (niet vanzelfsprekend in Polen). Wij hebben de camping als uitvalsbasis gebruikt voor o.a. een bezoek aan Auschwitz en de zilvermijn in de buurt van Krakau. Het dorpje, Tarnowskie Góry, is zelf ook de moeite waard. Wanneer je van plan bent in Tarnowskie Góry te gaan eten vraag dan vooral aan één van de eigenaren om adresjes. Wij hebben er in elk geval heerlijk gegeten. Wij kunnen de camping van harte aanbevelen.