Sorteren

vakanties Mazowieckie

Reviews over accommodaties in Mazowieckie

Meer dan geweldig. Top niveau.

Peter Diks
    7-6-2018

Geweldige camping. Faciliteiten op hotelniveau 5 sterren. Vriendelijke ontvangst. Mooie plaatsen. Leuk restaurant met prima prijzen. Verbinding met bus naar Warsaw op 10 min lopen. Een echte aanrader en voor herhaling vatbaar.

Wojciech, właściciel, 21-6-2018
    Thank you very much for your visit and so kind words. You are welcome again.

Voor herhaling zeker vatbaar.

Michael
    19-4-2018

Vluchthaven ligt redelijk dichtbij het centrum van Warschau. Wij hebben gebruik gemaakt van een taxi die ons voor de deur van ons hotel afzette. Men kan ook bij aankomst gebruik maken van de trein of ondergrondse die je dan brengt naar het treinstation centraal, genaamd Centralje. Wij hadden het hotel Palace Hotel Polonia. Een viersterren hotel met uitmuntende kwaliteit waarbij we uitzicht hadden op het Cultuurpaleis, ooit geschonken door Stalin. Ook ziet men hoe de mensen gebruik maken van bus en tram. Een mierennest want je zit in het centrum van Warschau. Dit oudste hotel van Warschau heeft heel veel grandeur met een top ontbijt waarbij de champagne en wodka nooit ontbreken. Van hieruit kan men makkelijk te voet naar alle kanten van Warschau. Zoals het grootste shoppingcenter Zloty Teras (Gouden Terras). Men kan ook het Cultuur Paleis bezoeken en per lift naar de hoogste verdieping gaan en genieten van het uitzicht. Nowy Swiat

ons favoriet hotel in Polen

Sabine en Vera
    28-1-2018

Het hotel is gevestigd in een statig gebouw, gelegen in het nieuwe stadsdeel van Warschau. Ligt centraal niet ver van een treinstation. Het hotel heeft mooie, ruime kamers met een mooi uitzicht. Het onbijt is erg uitgebreid en gevarieerd, met producten van topkwaliteit. Is een echte aanrader voor zoetekauwen : lekkere taarten, chocolade en koekjes bij het onbijt. Tevens kan men schuimwijn en wodka (!) drinken bij het ontbijt. Wij hebben al in Krakau, Wroclaw en Gdansk in hotels gelogeerd, maar de Polonia Palace blijft voor ons met stip op nummer 1 staan !!. Bepaalde periodes van het jaar kan men voor een spotprijsje logeren in het hotel. Het hotel is in onze ogen 5-sterren waard.

Een van de weinige campings in Warschau.

Ricardo
    27-1-2018

Mooie camping vlakbij op ongeveer 15 km afstand van het centrum. Fantastisch mooi sanitair. Vriendelijk personeel! Wees op tijd anders is de camping vol. Beperkte plaatsen!

kleine camping achter een motel. Vrije plaatsen.

2 senioren
    26-9-2017

bijzonder mooi, schoon sanitair. In de overdekte keuken kun je afwassen (warm water).Er is zelfs een kleine afwasmachine aanwezig. Wasmachine/droger aanwezig (sleutel halen).Op 5 min. lopen supermarktje .Geen broodjesservice.

Bus naar centrum op 3 min. lopen. Vriendelijk personeel.